Ing. Aleš Kmoníček, generální manažer
Vážení fanoušci,v rubrice „Ptejte se“ Vám rád odpovím na veškeré Vaše dotazy, které se týkají činností v rámci našeho klubu. Nebráním se kritice ani připomínkám, žádám Vás jen o to, aby jednotlivé otázky byly psány slušnou formou – na všechny takové skutečně velmi rád odpovím. Pokud budou dotazy obsahovat osobní útoky a vulgarizmy, budou redakcí smazány.
Podpora fanoušků je pro klub velmi důležitá a věřte, že děláme vše pro to, aby se v Hradci Králové dál hrál kvalitní hokej na co nejvyšší možné úrovni. Rovněž děláme vše pro to, abyste Vy, fanoušci, byli spokojeni. Děkuji Vám za Vaši podporu. Těším se na úspěšnou hokejovou sezónu a přátelskou komunikaci.
Technické otázky prosím směřujte na redakci webu.
Vyvarujte se prosím pokládání stejných otázek nebo těch, které již byly zodpovězeny. Děkuji.
S úctou
Ing. Aleš Kmoníček,
generální manažer klubu Mountfield HK, a.s.
K položení dotazu je nutná registrace, pro kterou platí stejná pravidla jako v případě diskuzního fóra. Prvním krokem je základní registrace, platná po všechna fóra webů eSports.cz, následně je třeba zaslat autorizační e-mail se zvolenou přezdívku na adresu redakce@mountfieldhk.cz. Pokud jste se již dříve zaregistrovali v diskuzi, své údaje můžete okamžitě používat i v této sekci.
Na kostce včera u domácího týmu svítila zkratka HKM?
Tuto zkratku bude klub využívat oficiálně,nebo se jednalo včera o omyl obsluhy a budete používat logicky se nabízející zkratku MHK?
No a ještě k hlasateli z boxu časoměřičů.
Asi by ho nebylo špatný seznámit s názvem klubu,jelikož během jednoho zápasu dokázal název presentovat snad v pěti verzích :-)
Odpověď:
Dobrý den, jsou to detaily, které musíme doladit do začátku sezony. Osobně se domnívám, že by tam mělo být MHK a hlasatele také upozorním na nedostatky.
mohu se zeptat, proč nefunguje el. oznamovatel nad hlavním vchodem?
Díky.
Odpověď:
Dobrý den, protože se o to firma ABD INVEST s.r.o. nestará. Pokud převezmeme kompletní správu ZS, zaměříme se na toto zařízení a možnost jeho využití, bohužel nevíme v jakém je stavu.
chci se zeptat, pokud by příští rok došlo k výměně chlazení a mantinelů, nebudete uvažovat i o zmenšení hrací plochy? Jinak přeji pevné nervy a úspěšnou sezónu.
Odpověď:
Dobrý den, myslím si, že pokud dojde k rekonstrukci ledové plochy a mantinelů, tak budeme řešit i velikost hrací plochy, resp. její případné zmenšení.
Za přání Vám děkuji.
Odpověď:
Dobrý den, začátky zápasů ET 2013 jsme nestanovovali my, museli jsme je přebrat. Co se týká mistrovských zápasů, tak zde jsme stanovili začátky tak, aby nedocházelo ke kolizím s fotbalem.
Má náš klub něco společného, či má nastavenou např. úzkou spolupráci se slovenským MHC Mountfield (Martin)?
Děkuji.
Odpověď:
Dobrý den, společného máme generálního partnera, firmu Mountfield a.s. Jsem s generálním manažerem tohoto slovenského klubu v kontaktu a uvidíme, zda bude prostor pro vzájemnou spolupráci.
jaký je aktuální stav prodaných permanentních vstupenek?
Děkuji
Odpověď:
Dobrý den, něco přes 600.
Odpověď:
Dobrý den, pokud se ve Vašem sektoru dělo něco, co ruší diváky při sledování utkání a nikdo z pořadatelů to neviděl nebo nereagoval, stačí požádat pořadatelskou službu o zjednání nápravy. I pro tyto případy tam pořadatelská služba je.
Odpověď:
Dobrý den, nevím, co se píše na stránkách ČB. Pokud nebude Luboš do HK uvolněn, bude to zejména škoda pro samotného hráče, ale v důsledcích i pro mateřský klub. My v tom případě do kádru zapracujeme jiného hráče ročníku 94 nebo 95.
Odpověď:
Dobrý den, viz předchozí odpověď.
Odpověď:
Dobrý den, až do odvolání chceme umožnit fanouškům občerstvení v hledišti. Snažíme se tak vyjít vstříc jim, ale i provozovatelům bufetů. V případě, že nebude dodržován pořádek, nebo bude občerstvení či obaly vhazovány na led, toto povolení zrušíme a bude nastolen přísný zákaz vnášení jakéhokoliv občerstvení do hlediště. Doufám, že k tomuto kroku nebudeme muset sáhnout a diváci se budou chovat slušně a udržovat pořádek.