Marketing

V této sekci můžete pokládat otázky zástupcům marketingu hokejového klubu Mountfield HK. Na dotazy Vám odpoví některý z marketingových pracovníků.

K položení dotazu je nutná registrace, pro kterou platí stejná pravidla jako v případě diskuzního fóra. Prvním krokem je základní registrace, platná po všechna fóra webů eSports.cz, následně je třeba zaslat autorizační e-mail se zvolenou přezdívku na adresu redakce@mountfieldhk.cz. Pokud jste se již dříve zaregistrovali v diskuzi, své údaje můžete okamžitě používat i v této sekci.

prosím nevyplňovat

Honza78 (HK)
5.10.2013, 18:33
Dobrý de, chtěl bych se zeptat, zda se neplánuje prodej dvd zápasů či sestřih s Pardubicemi (asi bude potřeba domluva s ČT) před 20 lety. Pro nás co si to pamatujeme to tehdy byli nezapomenutelné zážitky i když jsme nevyhráli. Na youtube jsou jen krátké a nekvalitní záznamy. Mohlo by se to prodávat ve fansshopu. Každá reklama i koruna dobrá pro hradecký hokej.

Odpověď:
Dobrý den, DVD se záznamem zápasu neplánujeme, je to majetek ČT a využití práv na tento zápas by bylo ekonomicky velice nákladné. Zkuste se podívat do archívu ČT zda tam tento zápas už není ke shlédnutí celý.
Martin Sasín
Marek Morávek (Hradec Králové)
4.10.2013, 18:26
Dobrý den,

mám spíš takový námět, 14.12.2013 - 22.12.2013 se budou v Hradci Králové na Masarykově náměstí konat tradiční Vánoční trhy. Tato akce je každoročně velice navštěvována, proto si myslím, že by po vzoru Chomutova nebylo špatné, kdyby měl na těchto trzích svůj stánek i klub. Mohly by se zde prodávat klubové předměty (ideální dárky pod stromeček), na trzích v Chomutově navíc ve stánku některý den prodávali samotní hráči.

Myslím, že je to rozhodně zajímavý námět a věřím, že ho zvážíte. Navrhoval jsem to zde již loni, ale k realizaci nedošlo.

Více informací ohledně trhů na tel.: 495 514 722, nebo na mailu miroslav.franc@adalbertinum.cz

S pozdravem

Marek Morávek

Odpověď:
Dobrý den, jedná se o zajímavý námět, určitě něco při příležitosti této akce vymyslíme. Děkujeme za tip.
Sanny Muharem
Karel (HK)
4.10.2013, 15:42
Dobrý den,

dnes se objevila nová várka vstupenek k online prodeji. Kdy bude aktivní nabídka na zbývající zápasy? Zase po dávkách nebo všechny ?

Děkuji a pozdrav hráčům, ať se tu cítí dobře a v pohodě.. :-))

Odpověď:
Dobrý den, Postupně se tam objeví všechny zápasy, důvod proč tam ještě nejsou nyní, je utkání s Pardubicemi, u kterého se řeší zvýšená bezpečnostní opatření.
Martin Sasín
Lokeren (HK)
4.10.2013, 15:13
Zdravím, proč v on-line předprodeji vstupenek na jednotlivé zápasy tedy zatím přibyl jen jeden (Plzeň):-( např. sektory N,S nejsou k dispozici? Z jakého důvodu jsou ,,drženy” pro případný doprodej na ZS? Přeci je lepší mít peníze už z předprodeje a nečekat jestli si je potom později někdo zakoupí na pokladně před utkáním.Děkuji za vysvětlení Lokeren

Odpověď:
Dobrý den, Sektory N a S jsou prakticky celé vyprodané v permanentkách, zůstávají pouze spodní 4 řady, S prodejem online probíhá současně i předprodej v pokladní hodiny na pokladnách. V tento okamžik tvoři online prodej cca 1/6 objemu prodaných vstupenek. Do budoucna bychom chtěli umožnit nákup všech volných vstupenek online, zatím nám to ale systém neumožňuje. Pracujeme ale na tom.
Martin Sasín
Michal Janeček (HK)
4.10.2013, 00:19
Dobrý den, pánové,

mám dotaz na pomezí obchodního a marketingového oddělení. Zajímalo by mě, zda neplánujete více zviditelňovat partnery klubu? Konkrétně si myslím, že by se dal najít značný prostor pro prezentaci partnerů na internetových stránkách klubu, přiměřenou chytrou formou by se daly použít i sociální sítě a další komunikační kanály. Pokud to vezmeme z pohledu podnikatele, pro sponzoring čehokoliv se rozhoduje primárně proto, aby dosáhl zviditelnění svého podniku. Speciálně to platí u byznysu zaměřeného na koncového zákazníka. O něco více by se jistě dalo dělat i na stadionu během zápasového a přestávkového programu, nemyslíte?

Jako nedostatek také vidím absenci otevřenějších informací pro potenciální partnery. Kdysi, ještě za časů HC VCES zde byla k nalezení nabídka různých forem placené propagace na zápasech A-mužstva. Můj názor je, že by bylo dobré alespoň základně informovat potenciální partnery o tom, jakým způsobem se stát partnerem a jaké možnosti se nabízejí.

S pozdravem
Michal

Odpověď:
Dobrý den, děkujeme za námět, plně s ním souhlásím, plánujeme toho hodně, zatím však stále jako prioritu máme zajištění vlastního utkání ELH. Pokud chodít epravidelně, tak jsou to věci např. s odstraněním mlhy z prvního utkání, zlepšení zvuku, obrazukostky, rozšíření možností ticketingu a celá řada dalších drobností. Věřím, že do budoucna bude více prostoru pro další více marketingové aktivity.
Martin Sasín
Milan Tuček (Dvůr Králové n.L.)
3.10.2013, 21:24
Proč v nabídce způsobů platby za vstupenku přes internet není jako možnost ČSOB, speciálně ERA-Poštovní spořitelna nebo jako vedlejší služba přes účet objednavatele u mobilního operátora. Číslo své karty VISA Vám nedám, ani nevybírám hotovost v bankomatu, jen na poště nebo platím kartou u obchodníka (zneužitelnost údajů). Jsem věrným fanouškem hradeckého hokeje od r.1976, nyní bydlím za Dvorem Králové a jet na zápas ”naslepo” nepovažuji za rozumné. Předem děkuji za odpověď

Odpověď:
Dobrý den, vše co jste jmenoval souvisí s náklady a možnostech zapojení jmenovaných bankovních institucí do platebního systému. Pokud jde o výjezd na slepo, zatím nebyl vyprodán žádný zápas, případně je možné zakoupit osobně vstupenky na pokladně ZS v předprodeji. Radí rozšíříme možnost platební transakce. Nezávisí to však jen pouze na nás.
Martin Sasín
ctvrtka
3.10.2013, 19:34
Dobrý den,

proč v sekci partneři není uvedena společnost AM Gnol? A jak to vypadá s eshopem?

Díky.

JČ.

Odpověď:
Dobrý den, společnost AM Gnol již mezi partnery figuruje. E-shop bude spuštěn v průběhu příštího týdne.
Sanny Muharem
Robsi
2.10.2013, 23:13
Dobrý den, já ani moji kamarádi (Slezké předměstí, Malšovice, Labská Kotlina) nikde nezaznamenali plakáty s pozvánkou na zápasy. (nevšiml jsem si ho ani před stadionem)
Není toto škoda, myslím že plakáty mají svoji funkci pro určitou skupinu lidí a mohly by tak přilákat více diváků na stadion.

díky
Odpověď:
dobrý den, souhlasím s Vámi že plakáty jsou jedním z komunikačních kanálů k oslovení fanoušků, Věřím, že se k nim v budoucnu opět vrátíme, všechno to je však otázkou peněz, v tuto chvíli preferujeme investice uvnitř haly možná trochu na úkor ostattních aktivit, a však věřím, že se k nim brzy opět vrátíme. martin sasín
Kühnhackl (Hradec)
2.10.2013, 20:31
Co hodláte v rámci marketingu udělat, aby se neopakovala ostudně nízká návštěvnost z utkání s Kometou? Dobrý den, Odpověď:
Dobrý den, samozřejmě nás nízká návštěva tohot utkání také mrzí, nicméně je nutné se podívat i na jiné stadionu v rámci ELH a na jejich návštěvnosti. Byli bychom rádi kdyby byla návště va každé kolo v Hradci nad 4000lidí, ale vytvořit trvalý zájem o hokej je dlouhodobá práce. Připravujeme marketingové aktivity na zviditelnění hokeje, protože začala doba kdy prvotní zájem trošku opadá. Martin Sasín
jirisuchy (HK)
2.10.2013, 19:04
Dobrý den,

jedu kolem stadionu a nikde ani zmínka, že se tu hraje extraliga a jaké mužstvo tu má své království. Žádná loga a reklamy, ani vlajka. Dovedu si např. představit folii se znaky klubů (jak Mountfield, tak i Král.lvi)na prosklené stěně areny, atd atd.)Takhle to zvenku vypadá jako opuštěná tržnice :)
Děkuji za odpověď

Odpověď:

Dobrý den, primární pro nás bylo zajistit start extraligy (připravit stadion, spustit prodej vstupenek atd). Uvědomujeme si, že jsme v propagaci pozadu a pracujeme na tom každý den. Obrandování okolí zimního stadionu máme v plánu také.
Petr Picka
Další stránky
<<6263646566>>