Marketing
V této sekci můžete pokládat otázky zástupcům marketingu hokejového klubu Mountfield HK. Na dotazy Vám odpoví některý z marketingových pracovníků.
K položení dotazu je nutná registrace, pro kterou platí stejná pravidla jako v případě diskuzního fóra. Prvním krokem je základní registrace, platná po všechna fóra webů eSports.cz, následně je třeba zaslat autorizační e-mail se zvolenou přezdívku na adresu redakce@mountfieldhk.cz. Pokud jste se již dříve zaregistrovali v diskuzi, své údaje můžete okamžitě používat i v této sekci.
josef svatoš (hk)
2.12.2014, 22:40
Máťa (HK)
2.12.2014, 14:27
Dobrý den,
fuguje na stadionu wifi Verejnost? Už po 2 zápasy se mi nepodařilo ”nahnat” signál. Je tedy závada na mém přijímači nebo chyba je někde jinde?
Odpověď:
Dobrý den, během minulého utkání již bylo možné se opět připojit na wifi veřejnost.
s pozdravem Sasín
fuguje na stadionu wifi Verejnost? Už po 2 zápasy se mi nepodařilo ”nahnat” signál. Je tedy závada na mém přijímači nebo chyba je někde jinde?
Odpověď:
Dobrý den, během minulého utkání již bylo možné se opět připojit na wifi veřejnost.
s pozdravem Sasín
Pavel Bebr (Hradec Králové)
27.11.2014, 14:41
Dobrý den,
nezamýšlel se někdo o komerčních přestávkách vyměnit při úklidu sněhu u branek a střídaček hostesky na bruslích za hokejové žáky v dresech sponzora, tak jak to bylo např.v Soči...odměna pro malé žáky klubu vjet před plný stadión, dynamika, hokejovost...ve vší úctě hostesky mi do utvoření hokejové atmosféry nejdou...
Děkuji za odpověď a přeji hodně úspěchů celému klubu...Pavel Bebr
Odpověď:
Dobrý den, děkujeme za námět, pokusíme se jej prosadit do příští sezóny, v současné má již partner smluvně dané využití komerčních přestávek.
s pozdravem Martin Sasín
jíras24 (Hradec Králové)
26.11.2014, 21:28
Dobrý den rád bych se zeptal zda by nešlo zařídit aby aspon na nejznámnější chorea probýhal text na kostce aby si mohl zaspívat celí zimák
Odpověď:
dobrý den, děkujeme za námět, připravíme.
s pozdravem Sasín
Odpověď:
dobrý den, děkujeme za námět, připravíme.
s pozdravem Sasín
M.Kmoníček (HK)
23.11.2014, 14:46
Dobrý den,
Na webu benefity.cz je v rámci zaměstnaneckých výhod možnost platit na pokladnách ZS jednotlivé vstupenky na domácí zápasy Mountfieldu kartou benefity.cz. Dnes jsem učinil pokus a slečna na pokladně mi sdělila že taková možnost není..
Můžete mi tedy objasnit jak to je a nebo bude??
Předem děkuji za odpověď
M.Kmoníček
Na webu benefity.cz je v rámci zaměstnaneckých výhod možnost platit na pokladnách ZS jednotlivé vstupenky na domácí zápasy Mountfieldu kartou benefity.cz. Dnes jsem učinil pokus a slečna na pokladně mi sdělila že taková možnost není..
Můžete mi tedy objasnit jak to je a nebo bude??
Předem děkuji za odpověď
M.Kmoníček
L. (Hradec Králové)
21.11.2014, 13:18
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, jestli je nějaká možnost nechat si naše hráče podepsat na vlastní dres?
Předem děkuji za odpověď.
Odpověď:
Dobrý den,ano možné to je, buď k tomu můžete využít autogramiády hráčů, nejbližší např. 29.11. od 14:00 v OC Futurum nebo doneste dres na sekretariát klubu a dres Vám necháme od hráčů podepsat.
s pozdravem Sasín
chtěla bych se zeptat, jestli je nějaká možnost nechat si naše hráče podepsat na vlastní dres?
Předem děkuji za odpověď.
Odpověď:
Dobrý den,ano možné to je, buď k tomu můžete využít autogramiády hráčů, nejbližší např. 29.11. od 14:00 v OC Futurum nebo doneste dres na sekretariát klubu a dres Vám necháme od hráčů podepsat.
s pozdravem Sasín
AKTAEB (Hradec Králové)
3.11.2014, 17:52
Dobrý den, nejde mi se dostat do aplikace na online prodej vstupenek. Zkoušela jsem to ze 3 různých prohlížečů a vždy mě to přesměruje na sport-ticket, takže mě zajímá, jestli dělám někde chybu já nebo je nějaký problém tady na stránkách?
Děkuji za odpověď
Odpověď:
Dobrý den, chyba nabyla na Vaší straně, jednalo se o výpadek serveru na kterém onliny běží.
s pozdravem Martin Sasín
Děkuji za odpověď
Odpověď:
Dobrý den, chyba nabyla na Vaší straně, jednalo se o výpadek serveru na kterém onliny běží.
s pozdravem Martin Sasín
Jakub Vesely (HRADEC KRALOVÉ)
19.10.2014, 14:12
dobrý den budet se dělat zájezd 24 10 2014 na Spartu
Odpověď:
Dobrý den, více informací na www.fanclubhchk2007.cz
Sasín
Odpověď:
Dobrý den, více informací na www.fanclubhchk2007.cz
Sasín
Lukas (HK)
18.10.2014, 14:16
Dobrý den, dnes (So 18.10.2014) jsem si online kupoval lístek na zítřejší nedělní zápas. Potvrzení platby přišlo i poděkování za využití služby, ale lístek s čárovým kódem už nikoliv. Bohužel PayPal mají servisní linku v provozu pouze od pondělí do pátku a já tak nevím, jaké jsou možnosti, abych se k lístku dopracoval. Je možné na potvrzení o zaplacení vystavit vstupenku na místě?? Případně jaké jsou možnosti?? Děkuji předem za odpověď :)
Ivan (HK)
15.10.2014, 18:46
Dobrý den,
prosím o informaci jak postupovat při ztrátě permanentky.
Děkuji
Odpověď:
Dobrý den, zastavte se na pokladně č.3 během předprodeje. Dle údajů a jejich ověření se původní karta stornuje a vystaví se nová. Cena vystavení duplikátu karty je 100Kč.
Sasín
prosím o informaci jak postupovat při ztrátě permanentky.
Děkuji
Odpověď:
Dobrý den, zastavte se na pokladně č.3 během předprodeje. Dle údajů a jejich ověření se původní karta stornuje a vystaví se nová. Cena vystavení duplikátu karty je 100Kč.
Sasín
Odpověď:
Dobrý den, během minulého utkání bylo již opět možné se přihlásit na wifi veřejnost. Technická závada byla odstraněna.
s pozdravem Sasíbn