Marketing
V této sekci můžete pokládat otázky zástupcům marketingu hokejového klubu Mountfield HK. Na dotazy Vám odpoví některý z marketingových pracovníků.
K položení dotazu je nutná registrace, pro kterou platí stejná pravidla jako v případě diskuzního fóra. Prvním krokem je základní registrace, platná po všechna fóra webů eSports.cz, následně je třeba zaslat autorizační e-mail se zvolenou přezdívku na adresu redakce@mountfieldhk.cz. Pokud jste se již dříve zaregistrovali v diskuzi, své údaje můžete okamžitě používat i v této sekci.
Aleš Ježek (Hradec Králové)
25.11.2015, 08:45
Marek
20.11.2015, 13:42
Dobry den, lze zakoupit vstupenky do sektoru hostu na pokladnach ve Fortuna arene ?
Odpověď:
Dobrý den,
určitě, vstupenky do sektoru hostů lze zakoupit pouze na pokladnách FORTUNA arény v jejich otevírací době.
S pozdravem Aleš Havel.
Odpověď:
Dobrý den,
určitě, vstupenky do sektoru hostů lze zakoupit pouze na pokladnách FORTUNA arény v jejich otevírací době.
S pozdravem Aleš Havel.
YankyHK (Hradec Králové)
13.11.2015, 11:43
Dobrý den, je super, že lístky na Spartu tak hezky zmizely, ale pro ty co je nemají by možná bylo dobré na web napsat, jestli nějaké budou na pokladnách. Takhle tam třeba někdo s dojmem že už je vyprodáno ani nepůjde a nebude nakonec vyprodáno :-). Díky moc a těším se na večer! Petr
Odpověď:
Dobrý den,
vstupenky na Spartu bohužel zatím nezmizely. Pouze se jejich počet na webu ve 12 hodin stáhl na pokladny FORTUNA arény. Podotýkám, že počet vstupenek, zobrazujícících se v kolonce na stání v naší webové aplikaci, není nijak směrodatný. Může se stát, že jakmile se zobrazí nula, jsou ještě další vstupenky k dispozici na pokladnách, jako tomu bylo na dnešní zápas. Abych Vám ale odpověděl na otázku, na pokladnách zůstává ještě dostatek míst na stání, takže kdo dorazí včas, určitě na něj zbyde.
S pozdravem Aleš Havel.
Odpověď:
Dobrý den,
vstupenky na Spartu bohužel zatím nezmizely. Pouze se jejich počet na webu ve 12 hodin stáhl na pokladny FORTUNA arény. Podotýkám, že počet vstupenek, zobrazujícících se v kolonce na stání v naší webové aplikaci, není nijak směrodatný. Může se stát, že jakmile se zobrazí nula, jsou ještě další vstupenky k dispozici na pokladnách, jako tomu bylo na dnešní zápas. Abych Vám ale odpověděl na otázku, na pokladnách zůstává ještě dostatek míst na stání, takže kdo dorazí včas, určitě na něj zbyde.
S pozdravem Aleš Havel.
VladimrM (Hradec Králové)
12.11.2015, 11:24
Při včerejším nákupu vstupenek na Spartu jsem byl překvapen, že utkání je vyprodáno a i na Pardubice, někdo se z diváků zmínil, že mohu tady zjistit, jak je jednotlivé utkání rozprodáno s uvedením hlediště a místenek, které jsou ještě volné, protože jsem starší senior, tak bych nerad šel na vyprodané utkání. Kde bych to mohl zjistit na webu?
Odpověď:
Dobrý den,
včera rozhodně utkání se Spartou vyprodané nebylo, jelikož nebylo ani dnes. To, že nejsou na výběr místa na sezení neznamená, že nejsou volná místa na stání. Doporučuji si prohlédnout naši webovou aplikaci, kterou naleznete pod tímto odkazem. Lze k ní také běžně přistupovat z našich webových stránek (horní obdélník "VSTUPENKY ON-LINE"). Pokladník využívá stejnou aplikaci, takže si před příchodem na pokladnu můžete ověřit, zda je Vaše oblíbená sedačka volná.
PS.: Vstupenky na utkání s Pardubicemi jsou stále k dispozici...jedná se ale pouze o místa na stání.
S pozdravem Aleš Havel.
Odpověď:
Dobrý den,
včera rozhodně utkání se Spartou vyprodané nebylo, jelikož nebylo ani dnes. To, že nejsou na výběr místa na sezení neznamená, že nejsou volná místa na stání. Doporučuji si prohlédnout naši webovou aplikaci, kterou naleznete pod tímto odkazem. Lze k ní také běžně přistupovat z našich webových stránek (horní obdélník "VSTUPENKY ON-LINE"). Pokladník využívá stejnou aplikaci, takže si před příchodem na pokladnu můžete ověřit, zda je Vaše oblíbená sedačka volná.
PS.: Vstupenky na utkání s Pardubicemi jsou stále k dispozici...jedná se ale pouze o místa na stání.
S pozdravem Aleš Havel.
Jakub Hájek (Hradec)
5.11.2015, 18:41
Dobrý den,
jsem velký fanda a podporuji všechny akce klubu. Nový polep autobusu v hradecké městské dopravě je opravdu povedený. Pouze ho hýzdí gramatická chyba na nápisu ´Vstupte mezi lvi´, kde má být tvrdé y (pány). Určitě by pomohla klubu její náprava. Děkuji.
Odpověď:
Dobrý den,
tuto chybu má na starosti spolupracující grafická agentura a jsme si jí plně vědomi. Samozřejmě bude v co nejbližší době opravena. Vážíme si zároveň Vaší pochvaly a děkujeme za ni.
S pozdravem Aleš Havel.
jsem velký fanda a podporuji všechny akce klubu. Nový polep autobusu v hradecké městské dopravě je opravdu povedený. Pouze ho hýzdí gramatická chyba na nápisu ´Vstupte mezi lvi´, kde má být tvrdé y (pány). Určitě by pomohla klubu její náprava. Děkuji.
Odpověď:
Dobrý den,
tuto chybu má na starosti spolupracující grafická agentura a jsme si jí plně vědomi. Samozřejmě bude v co nejbližší době opravena. Vážíme si zároveň Vaší pochvaly a děkujeme za ni.
S pozdravem Aleš Havel.
Veronika (Mountfield HK)
5.11.2015, 00:56
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda je možné ve fanshopu nebo jinde sehnat jednotlivé plakáty a nebo kartičky vašich/našich:-)hokejistů...a nebo případně jsou-li alespoň někde ke stažení fotky, které máte nalepené třeba zvenku na fanshopu,nebo případně uvnitř fortuna arény vedle fanshopu na dveřích (teď mám na mysli to velké foto Adama Svobody). Za odpověď moc děkuji. Veronika
Odpověď:
Dobrý den,
co se týče plakátů, tak ty jsou k dispozici ve fanshopu. Podpisové kartičky lze získat pouze na podpisových akcích a fotky, které můžete vidět na kamenné prodejně fanshopu nebo na nově polepeném trolejbusu jsou použitelné pouze pro marketingové účely klubu.
S pozdravem Aleš Havel.
chtěla bych se zeptat, zda je možné ve fanshopu nebo jinde sehnat jednotlivé plakáty a nebo kartičky vašich/našich:-)hokejistů...a nebo případně jsou-li alespoň někde ke stažení fotky, které máte nalepené třeba zvenku na fanshopu,nebo případně uvnitř fortuna arény vedle fanshopu na dveřích (teď mám na mysli to velké foto Adama Svobody). Za odpověď moc děkuji. Veronika
Odpověď:
Dobrý den,
co se týče plakátů, tak ty jsou k dispozici ve fanshopu. Podpisové kartičky lze získat pouze na podpisových akcích a fotky, které můžete vidět na kamenné prodejně fanshopu nebo na nově polepeném trolejbusu jsou použitelné pouze pro marketingové účely klubu.
S pozdravem Aleš Havel.
DJ (Hradec Králové)
3.11.2015, 19:32
Dobrý den,
rád bych se zeptal na prodej vstupenek na utkání se Spartou. Všiml jsem si, že online předprodej nenabízí například sektor JZ, kde máme permanentky. Obvykle si k nám do sektoru kupují lístek i přátelé, kteří permanentky nemají a ted to není přes online prodej možné. Tak se chci zeptat, z jakého důvodu lístky nejsou k dispozici? Dost totiž pochybuji, že by byl právě tento sektor na utkání se Spartou vyprodán, protože tato místa nejsou natolik lukrativní a nejsou všechny plná zatím ani na blížící se Derby. Bude tedy možné lístky sehnat na pokladnách, půjdou do online prodeje, byly snad nabídnuty sparťanským fanouškům nebo jsou opravdu jednoduše vyprodané?
Děkuji za odpověď!
Odpověď:
Dobrý den,
vstupenky na utkání se Spartou do sektorů JZ a SZ nebyly vloženy do online nákupní aplikace záměrně a to z důvodu blokace. Jelikož nákup blokovaných míst nebyl realizován, můžete tato místa zakoupit na pokladně FORTUNA arény. Opětovné vložení míst do online prodeje bohužel není technicky možné.
S pozdravem Aleš Havel.
rád bych se zeptal na prodej vstupenek na utkání se Spartou. Všiml jsem si, že online předprodej nenabízí například sektor JZ, kde máme permanentky. Obvykle si k nám do sektoru kupují lístek i přátelé, kteří permanentky nemají a ted to není přes online prodej možné. Tak se chci zeptat, z jakého důvodu lístky nejsou k dispozici? Dost totiž pochybuji, že by byl právě tento sektor na utkání se Spartou vyprodán, protože tato místa nejsou natolik lukrativní a nejsou všechny plná zatím ani na blížící se Derby. Bude tedy možné lístky sehnat na pokladnách, půjdou do online prodeje, byly snad nabídnuty sparťanským fanouškům nebo jsou opravdu jednoduše vyprodané?
Děkuji za odpověď!
Odpověď:
Dobrý den,
vstupenky na utkání se Spartou do sektorů JZ a SZ nebyly vloženy do online nákupní aplikace záměrně a to z důvodu blokace. Jelikož nákup blokovaných míst nebyl realizován, můžete tato místa zakoupit na pokladně FORTUNA arény. Opětovné vložení míst do online prodeje bohužel není technicky možné.
S pozdravem Aleš Havel.
Filipbal (Mountfield HK)
30.10.2015, 11:01
Dobrý den, mám několik dotazů k pořadu na tribuně:
1) Kdy bude další díl a kdo v něm bude?
2) Nechcete udělat pořadu nějakou pravidelnost, třeba, že bude nový díl vždy na konci měsíce, aby fanoušci přesně věděli, kdy se na pořad mají těšit?
3) Ohledně hosta pořadu co udělat hlasování fanoušků, aby si sami vybrali koho chtějí?
Díky za odpovědi
Filipbal
Odpověď:
Dobrý den, další díl pořadu Na Tribuně jsme natáčeli dnes, hostem byl Jiří Šimánek. Rádi bychom vysílání nějakou pravidelnost dali, ale bohužel to není možné, nedovoluje nám to rozlosování extraligy. Jinými slovy, pokud se například hrají tři zápasy v týdnu, není možné díl natočit ani vydat. Můžete však počítat s frekvencí zhruba jednou za čtyři pět týdnů s tím, že další díl by měl vyjít zkraje prosince. O možnosti, aby si hosta vybírali sami fanoušci, prozatím neuvažujeme, může se to však změnit. :-)
Nemáte zač, hezký den přeji, Jan Vavřina
1) Kdy bude další díl a kdo v něm bude?
2) Nechcete udělat pořadu nějakou pravidelnost, třeba, že bude nový díl vždy na konci měsíce, aby fanoušci přesně věděli, kdy se na pořad mají těšit?
3) Ohledně hosta pořadu co udělat hlasování fanoušků, aby si sami vybrali koho chtějí?
Díky za odpovědi
Filipbal
Odpověď:
Dobrý den, další díl pořadu Na Tribuně jsme natáčeli dnes, hostem byl Jiří Šimánek. Rádi bychom vysílání nějakou pravidelnost dali, ale bohužel to není možné, nedovoluje nám to rozlosování extraligy. Jinými slovy, pokud se například hrají tři zápasy v týdnu, není možné díl natočit ani vydat. Můžete však počítat s frekvencí zhruba jednou za čtyři pět týdnů s tím, že další díl by měl vyjít zkraje prosince. O možnosti, aby si hosta vybírali sami fanoušci, prozatím neuvažujeme, může se to však změnit. :-)
Nemáte zač, hezký den přeji, Jan Vavřina
dejvahk (HK)
22.10.2015, 16:39
Dobrý den, napadlo mě, co třeba ze strany marketingu koupit fanouškům do kotle opravdu pořádný dunivý buben , graficky upravený do klubových barev, a slavnostně jim ho předat při nějakém vytipovaném domácím zápase (třeba Pardubice). Myslím, že by si marketing šplhnul a dárek by pravidelně přispíval k dobré atmosféře na domácích utkáních a i play off.
Odpověď:
Dobré den, děkujeme za námět, aktivity s fanklubem řešíme na pravidelných společných setkáních.
s pozdravem Sasín
Odpověď:
Dobré den, děkujeme za námět, aktivity s fanklubem řešíme na pravidelných společných setkáních.
s pozdravem Sasín
Aleš Vlk (Jaroměř)
21.10.2015, 13:58
Dobrý den. Proč nejde koupit vstupenky přes http://www.benefit-plus.eu/. Dík za odpověď.
Odpověď:
Dobrý den, nákup prostřednictvím programu BENEFITY je možný pouze na pokladně FORTUNA arény. s pozdravem Sasín
Odpověď:
Dobrý den, nákup prostřednictvím programu BENEFITY je možný pouze na pokladně FORTUNA arény. s pozdravem Sasín
Odpověď:
Dobrý den,
děkujeme za podnět, Váš požadavek předám příslušným lidem, kteří mají tyto servisní věci na starorsti. Budeme se snažit, aby byla Vaše sedačka do nedělního utkání v pořádku.
S pozdravem Aleš Havel.