Marketing
V této sekci můžete pokládat otázky zástupcům marketingu hokejového klubu Mountfield HK. Na dotazy Vám odpoví některý z marketingových pracovníků.
K položení dotazu je nutná registrace, pro kterou platí stejná pravidla jako v případě diskuzního fóra. Prvním krokem je základní registrace, platná po všechna fóra webů eSports.cz, následně je třeba zaslat autorizační e-mail se zvolenou přezdívku na adresu redakce@mountfieldhk.cz. Pokud jste se již dříve zaregistrovali v diskuzi, své údaje můžete okamžitě používat i v této sekci.
Jiří Vonderka (Hradec králové)
6.1.2016, 16:29
Aleš Vlk (Jaroměř)
21.12.2015, 16:15
Dobrý den.Před nedávnem jsem Vám poslal otázku : Proč nejde koupit vstupenky přes http://www.benefit-plus.eu/. Dík za odpověď............
Odpověď byla:
Dobrý den, nákup prostřednictvím programu BENEFITY je možný pouze na pokladně FORTUNA arény. s pozdravem Sasín................
Na pokladně mi pracovnice sdělila,že to opravdu jde,ale musím vlastnit BENEFIT kartu,tu ovšem nemám (protože mi ji zaměstnavatel nenabízí). Mohu si pouze vybírat nabídky ze služeb E-SHOP BENEFITU. Bohužel v této nabídce není náš klub. V nabídce jsem našel pouze kluby HC Sparta,HC Dynamo Pardubice,dále potom přes TIKETART,TIKETSTREAM nebo TIKETPRO- Zlín,Liberec,Chomutov,Vitkovice. Tímto bych Vás chtěl poprosit zdali by jste i MOUNTFIELD HRADEC KRÁLOVÉ nemohli zařadit do nabídky benefitů. Abych já a mých vice než pět set kolegů mohlo využívat uvedenou službu ...Děkuji
Odpověď:
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. V posledních dvou sezónách spolupracujeme se společnsotí Benefity.cz, která nás oslovila na základě požadavku svých klientů. Nevylučuji, že do budoucna bude možný nákup i prostřednictvím dalších společností, jako například. Vámi uvedené Benefit-plus.eu V současné době to však možné není. s pozdravem Sasín
Odpověď byla:
Dobrý den, nákup prostřednictvím programu BENEFITY je možný pouze na pokladně FORTUNA arény. s pozdravem Sasín................
Na pokladně mi pracovnice sdělila,že to opravdu jde,ale musím vlastnit BENEFIT kartu,tu ovšem nemám (protože mi ji zaměstnavatel nenabízí). Mohu si pouze vybírat nabídky ze služeb E-SHOP BENEFITU. Bohužel v této nabídce není náš klub. V nabídce jsem našel pouze kluby HC Sparta,HC Dynamo Pardubice,dále potom přes TIKETART,TIKETSTREAM nebo TIKETPRO- Zlín,Liberec,Chomutov,Vitkovice. Tímto bych Vás chtěl poprosit zdali by jste i MOUNTFIELD HRADEC KRÁLOVÉ nemohli zařadit do nabídky benefitů. Abych já a mých vice než pět set kolegů mohlo využívat uvedenou službu ...Děkuji
Odpověď:
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. V posledních dvou sezónách spolupracujeme se společnsotí Benefity.cz, která nás oslovila na základě požadavku svých klientů. Nevylučuji, že do budoucna bude možný nákup i prostřednictvím dalších společností, jako například. Vámi uvedené Benefit-plus.eu V současné době to však možné není. s pozdravem Sasín
Martin (Hradec Králové)
18.12.2015, 13:57
Děkuji za vysvětlení, možná, kdyby to někomu vadilo, by stačilo odkaz vymazat. Třeba to nevadí..., i to jsem schopen vstřebat...
Odpověď:
Pravděpodobně jste měl na mysli odkaz v submenu vpravo, ten byl před pár dny nahrazen. Děkujeme za upozornění.
S pozdravem Jan Vavřina
Odpověď:
Pravděpodobně jste měl na mysli odkaz v submenu vpravo, ten byl před pár dny nahrazen. Děkujeme za upozornění.
S pozdravem Jan Vavřina
Martin (Hradec Králové)
17.12.2015, 17:01
Dobrý den, osobně nemám nic proti Pavlu Kantorovi, ale myslím si, že nepůsobí nejlépe, když pozvánku do nového FANSHOPu na internetových stránkách (http://www.mountfieldhk.cz/clanek.asp?id=Rozjizdime-novy-fanshop-Poridte-si-sortiment-s-extraligovou-tematikou-4062) prezentuje hráč, který zde již není a asi ani v nejlepším neodcházel...
Odpověď:
Dobrý den, jde o více než dva roky starý článek, od té doby se mnohé změnilo – mimo jiné také provozovatel fanshopu. Články zpětně samozřejmě neupravujeme a pokud se nepletu, tento lze nalézt pouze v archivu článků.
Příjemný den přeji, Jan Vavřina
Odpověď:
Dobrý den, jde o více než dva roky starý článek, od té doby se mnohé změnilo – mimo jiné také provozovatel fanshopu. Články zpětně samozřejmě neupravujeme a pokud se nepletu, tento lze nalézt pouze v archivu článků.
Příjemný den přeji, Jan Vavřina
Slavar
7.12.2015, 20:17
Dobrý den,
chtěl bych zeptat, kdy uvidíme pořádný rozhovor s Adamem Courchainem? Nejlepší střelec týmu a od léta se s ním udělal jeden krátký rozhovor. Je-li problém angličtina, zkuste v týmu najít někoho, kdo si s tím poradí.
Díky za odpověď a ať se V(v)ám daří!
Tomáš
Odpověď:
Dobrý večer, předběhl jste nás. Tedy vlastně my Vás. :-) Videorozhovor s Adamem Courchainem byl pořízen dnes dopoledne, kvůli několika drobným komplikacím byl vydán "až" večer. Ještě si Vás dovolím poupravit, s Adamem byly pořízeny rozhovory v září a říjnu, nyní jde o třetí interview. Snad se Vám bude líbit.
Za přání děkuji i děkujeme, hezký den přeji, Jan Vavřina
chtěl bych zeptat, kdy uvidíme pořádný rozhovor s Adamem Courchainem? Nejlepší střelec týmu a od léta se s ním udělal jeden krátký rozhovor. Je-li problém angličtina, zkuste v týmu najít někoho, kdo si s tím poradí.
Díky za odpověď a ať se V(v)ám daří!
Tomáš
Odpověď:
Dobrý večer, předběhl jste nás. Tedy vlastně my Vás. :-) Videorozhovor s Adamem Courchainem byl pořízen dnes dopoledne, kvůli několika drobným komplikacím byl vydán "až" večer. Ještě si Vás dovolím poupravit, s Adamem byly pořízeny rozhovory v září a říjnu, nyní jde o třetí interview. Snad se Vám bude líbit.
Za přání děkuji i děkujeme, hezký den přeji, Jan Vavřina
Jirka (Hradec Králové)
3.12.2015, 13:22
Dobrý den, měl bych technický dotaz - má Fortuna Aréna nějakou úschovnu, kde lze na dobu zápasu odložit třeba batoh? Pokud ano - kde ji lze najít a jaké jsou ceny úschovy?
Odpověď:
Dobrý den,
FORTUNA aréna bohužel žádnou úschovnu nemá.
S pozdravem Aleš Havel.
Odpověď:
Dobrý den,
FORTUNA aréna bohužel žádnou úschovnu nemá.
S pozdravem Aleš Havel.
VladimírM (Hradec Králové)
3.12.2015, 12:14
Pane Vavřino, zase mi nefunguje dostat se do diskusního fóra s tím, že moje adresa byla zrušena. Pokoušej jsem se poslat dotaz na -registrace.forum@Sports.cz, ale bez odpovědi. Proto se obracím na vás. Nerad odpovídám z Microsoft Oulooku, protože nedokáži od nich zprávy odeslat. Dopředu se omlouvá.
Odpověď:
Dobrý den, Váš účet zrušen nebyl, z naší strany k žádným změnám nedošlo. Odpověď Vám nepřišla zřejmě proto, že jste zadal špatnou e-mailovou adresu, za zavináčem chybí písmenko "e" (registrace.forum@esports.cz). Bohužel takto na dálku nevím, jak Vám mohu pomoci, z naší strany je skutečně vše bez problému.
Příjemný víkend přeji, Jan Vavřina
Odpověď:
Dobrý den, Váš účet zrušen nebyl, z naší strany k žádným změnám nedošlo. Odpověď Vám nepřišla zřejmě proto, že jste zadal špatnou e-mailovou adresu, za zavináčem chybí písmenko "e" (registrace.forum@esports.cz). Bohužel takto na dálku nevím, jak Vám mohu pomoci, z naší strany je skutečně vše bez problému.
Příjemný víkend přeji, Jan Vavřina
Slavar
2.12.2015, 22:14
Dobry den,
chtel bych se zeptat,zda se pocet divaku na stadionu pocita ohledne pritomnych,resp. projdoucich turnikety, nebo na zaklade prodanych vstupenek? V zapase se Spartou mi pokladni hlasila vyprodano. Tech par set divaku nakonec chybelo v sektoru hosti. Pokud listky nebyly prodane, proc nesly doprodeje na pokladnach? Podobne se vam muze stat, ze prodate vstupenky na derby, nekdo neprijde a poprve za posledni roky nebude na derby vyprodano. Nebo jak se ta vec ma, prosim Vas?
Diky za vysvetleni
Tomas
Odpověď:
Dobrý den,
počet diváků se určuje na základě čísla, které je vyhodnoceno ticketingovým systémem spravujícím veškeré turnikety v hale. Každý dospělý člověk, který je na daném zápase přítomem, musí těmito turnikety projít ať už na základě předložení vstupenky, permanentky nebo akreditace (akreditace mají od letošního ročníku také čárový kód). Tohoto jsme chtěli docílit hlavně kvůli transparentnosti všech návštěvníků. K tomuto číslu se procentuálně připočítává počet dětí a počet vozíčkářů, které představují jediné dvě kategorie fanoušků s volným vstupem. Díky těmto aspektům jsme tedy schopni maximálně přesně určit počet diváků. Co se týká zápasu se Spartou, tak vyprodáno určtě nebylo. Zbývalo spoustu neprodaných míst do sektoru stání, sektoru hostí a pár míst do sektorů u ledu (JZ, SZ). S tím souvisí i Vaše další otázka - veškeré vstupenky jdou v den zápasu zhruba o půl 1 na pokladny FORTUNA arény. Naopak, do on-line prodeje nevkládáme všechny možné vstupenky na stání, takže číslo, které se v něm zobrazuje, není kromě případu derby reálné. Chtěl bych Vás upozornit na fakt, že význam slova VYPRODÁNO není odvozen od toho, kolik je návštěvníků na zápase, ale od toho, že pokladny prostě nemají na prodej ani jeden lístek. V tuto chvíli Vás mohu ubezpečit, že na nedělní východočeské derby vyprodaná FORTUNA arény už je :-).
S pozdravem Aleš Havel.
chtel bych se zeptat,zda se pocet divaku na stadionu pocita ohledne pritomnych,resp. projdoucich turnikety, nebo na zaklade prodanych vstupenek? V zapase se Spartou mi pokladni hlasila vyprodano. Tech par set divaku nakonec chybelo v sektoru hosti. Pokud listky nebyly prodane, proc nesly doprodeje na pokladnach? Podobne se vam muze stat, ze prodate vstupenky na derby, nekdo neprijde a poprve za posledni roky nebude na derby vyprodano. Nebo jak se ta vec ma, prosim Vas?
Diky za vysvetleni
Tomas
Odpověď:
Dobrý den,
počet diváků se určuje na základě čísla, které je vyhodnoceno ticketingovým systémem spravujícím veškeré turnikety v hale. Každý dospělý člověk, který je na daném zápase přítomem, musí těmito turnikety projít ať už na základě předložení vstupenky, permanentky nebo akreditace (akreditace mají od letošního ročníku také čárový kód). Tohoto jsme chtěli docílit hlavně kvůli transparentnosti všech návštěvníků. K tomuto číslu se procentuálně připočítává počet dětí a počet vozíčkářů, které představují jediné dvě kategorie fanoušků s volným vstupem. Díky těmto aspektům jsme tedy schopni maximálně přesně určit počet diváků. Co se týká zápasu se Spartou, tak vyprodáno určtě nebylo. Zbývalo spoustu neprodaných míst do sektoru stání, sektoru hostí a pár míst do sektorů u ledu (JZ, SZ). S tím souvisí i Vaše další otázka - veškeré vstupenky jdou v den zápasu zhruba o půl 1 na pokladny FORTUNA arény. Naopak, do on-line prodeje nevkládáme všechny možné vstupenky na stání, takže číslo, které se v něm zobrazuje, není kromě případu derby reálné. Chtěl bych Vás upozornit na fakt, že význam slova VYPRODÁNO není odvozen od toho, kolik je návštěvníků na zápase, ale od toho, že pokladny prostě nemají na prodej ani jeden lístek. V tuto chvíli Vás mohu ubezpečit, že na nedělní východočeské derby vyprodaná FORTUNA arény už je :-).
S pozdravem Aleš Havel.
Vojta (Hradec Králové)
28.11.2015, 21:31
Dobrý den, jsou k dispozici ještě někdě vstupenky na Pardubice? Popřípadě kde je koupím :) Díky :)
Odpověď:
Dobrý den,
vstupenky na utkání s týmem HC Dynamo Pardubice jsou stále k dispozici. Jedná se už ale pouze o místa na stání. Zakoupit je můžete buď na pokladně FORTUNA arény v její otevírací době nebo pomocí naší on-line aplikace, kterou naleznete na našich webových stránkách.
S pozdravem Aleš Havel.
Odpověď:
Dobrý den,
vstupenky na utkání s týmem HC Dynamo Pardubice jsou stále k dispozici. Jedná se už ale pouze o místa na stání. Zakoupit je můžete buď na pokladně FORTUNA arény v její otevírací době nebo pomocí naší on-line aplikace, kterou naleznete na našich webových stránkách.
S pozdravem Aleš Havel.
Martin Kopřiva (Hradec Králové)
25.11.2015, 15:17
Dobrý den přeju,
chtěl bych se vás zeptat. Poměrně často probíhá mezi fanoušky diskuze na téma ”čistota na zimáku”. Chtěl bych se zeptat, jestli jste jako klub spokojeni s tím jak nás zimní stadion vypadá. Bohužel řeknu, že jsme jednoznačně nejšpinavější zimní stadion minimálně v extralize. Nechci nějako polemizovat nad tím, kde je chyba, prostě je to fakt. Sedačky rozpadané (např. příspěvek níže), vylitá káva, odpadky před i den po zápase. Chápu, že místa jako sektor na stání je těžší udržet v čistotě, ale pokud se i na těch nejdražších místech na sezení potkávám se špínou a fleky, které si pomalu pamatují přípravu, je to ostuda.
Děkuji moc za nápravu.
Odpověď:
Dobrý den, souhlasím s Vámi, že čistota zimního stadionu je problém. Hledáním řešení jak zvýšit čistotu v hale se zabýváme často. V letošní sezóně probíhá úklid v hale navíc i těsně před zápasy ELH, mokrou cestou po zápasech a celkový úklid vysokotlakým čištěním několikrát za sezónu. Bohužel technicky neexistuje způsob jak veškeré povrchy v hale zcela vyčistit. Návrh na nové vystěrkování ploch již byl, a však je ekonomicky nerealizovatelný. Nejefektivnějším řešením by byl striktní zákaz vnášení občerstvení do hlediště, to by ale vyvolalo větší zlo než současný stav naší haly. S pozdravem Sasín
chtěl bych se vás zeptat. Poměrně často probíhá mezi fanoušky diskuze na téma ”čistota na zimáku”. Chtěl bych se zeptat, jestli jste jako klub spokojeni s tím jak nás zimní stadion vypadá. Bohužel řeknu, že jsme jednoznačně nejšpinavější zimní stadion minimálně v extralize. Nechci nějako polemizovat nad tím, kde je chyba, prostě je to fakt. Sedačky rozpadané (např. příspěvek níže), vylitá káva, odpadky před i den po zápase. Chápu, že místa jako sektor na stání je těžší udržet v čistotě, ale pokud se i na těch nejdražších místech na sezení potkávám se špínou a fleky, které si pomalu pamatují přípravu, je to ostuda.
Děkuji moc za nápravu.
Odpověď:
Dobrý den, souhlasím s Vámi, že čistota zimního stadionu je problém. Hledáním řešení jak zvýšit čistotu v hale se zabýváme často. V letošní sezóně probíhá úklid v hale navíc i těsně před zápasy ELH, mokrou cestou po zápasech a celkový úklid vysokotlakým čištěním několikrát za sezónu. Bohužel technicky neexistuje způsob jak veškeré povrchy v hale zcela vyčistit. Návrh na nové vystěrkování ploch již byl, a však je ekonomicky nerealizovatelný. Nejefektivnějším řešením by byl striktní zákaz vnášení občerstvení do hlediště, to by ale vyvolalo větší zlo než současný stav naší haly. S pozdravem Sasín
Odpověď:
Dobrý den,
karta V.I.P GOLD se uděluje výhradně partnerům klubu. Jedná se o permanentní vstupenku, která jejímu držiteli umožňuje vstup do V.I.P místnosti s občerstvením. Samozřejmě musí být tato karta platná.
S pozdravem Aleš Havel