Marketing

V této sekci můžete pokládat otázky zástupcům marketingu hokejového klubu Mountfield HK. Na dotazy Vám odpoví některý z marketingových pracovníků.

K položení dotazu je nutná registrace, pro kterou platí stejná pravidla jako v případě diskuzního fóra. Prvním krokem je základní registrace, platná po všechna fóra webů eSports.cz, následně je třeba zaslat autorizační e-mail se zvolenou přezdívku na adresu redakce@mountfieldhk.cz. Pokud jste se již dříve zaregistrovali v diskuzi, své údaje můžete okamžitě používat i v této sekci.

prosím nevyplňovat

mikys
23.4.2016, 17:46
Dobrý den kdy se začnou prodávat pernamentky na příští sezonu.
Děkuji

Odpověď:
Dobrý den,
v následujících dnech budeme vydávat článek o prodeji permanentek na příští extraligový ročník. Podle předběžných informací by se mělo začít prodávat zhruba v polovině května.
S pozdravem Aleš Havel
David Richter (Hradec Králové)
26.3.2016, 08:33
Dobrý den,
chci se zeptat zdali majitel pernamentní vstupenky na stání má právo vybrat si stálé místo například u kovových opěradel.
Děkuji za odpověď.

Odpověď:
Dobrý den,
FORTUNA aréna je koncipována pro 3235 míst ke stání a bohužel nedokážeme nijak vymezit právo pro stání u kovových opěradel.
Přeji hezký den, Aleš Havel.
Jan Šmída (Hradec Králové)
18.3.2016, 13:37
Dobrý den,
objednávka byla stornována, napodruhé proběhlo vše bez problému.
JŠ.

Odpověď:
Dobrý den,
někdy může nést vinu neaktualizovaný nebo jinak upravený prohlížeč. V každém případě je dobře, že to napodruhé klaplo :-).
S pozdravem Aleš Havel
Jan Šmída (Hradec Králové)
18.3.2016, 12:00
Dobrý den,
před malou chvíli jsem si objednal vstupenky na domácí zápas s MB, přes aplikaci GOPAY. Bohužel po zakliknutí vstupenek a následné platbě, mě aplikace nepřesměrovala na můj ERA účet, abych mohl vyplnit číslo karty atd. Jak prosím postupovat? Vstupenky již mám bloklé, jen je potřebuji zaplatit.
ID objednávky 48224

Děkuji, JŠ.

Odpověď:
Dobrý den,
pokud platební brána GoPay nepřijme peníze cca do 30-40 minut, tak se vstupenky po této době vrací zpět do prodeje. Jakmile se uvolní, zkuste prosím provést objednávku znovu. Pokud by problém přetrvával, zkusíme vymyslet jiné řešení.
S pozdravem Aleš Havel
PavelHK
16.3.2016, 10:54
Dobrý den, kdy budou uvolněny do volného prodeje vstupenky na 5-tý zápas PO, které jsou nyní rezervovány pro permice?

Děkuji, Pavel.

Odpověď:
Dobrý den,
uvolněné vstupenky z nevyužitého předkupního práva permanentkářů půjdou do prodeje v sobotu 19. března. Veškeré informace ohledně prodeje na 5. čtvrtfinále budou zveřejněné v článku na našem webu během dneška.
S pozdravem Aleš Havel.
YankyHK (Hradec Králové)
14.3.2016, 12:29
Dobrý den,
kdy se dnes a zítra otevírá stadion? Díky Petr

Odpověď:
Dobrý den,
v pondělí se FORTUNA aréna otevírá v 16:30, v úterý zase v 15:50. Vždy hodinu a půl před zápasem.
S pozdravem Aleš Havel
Barka (Hradec Králové)
13.3.2016, 22:58
Dobrý den.
Měla bych jeden věcný dotaz. Chci se zeptat, zda předkupní právo na vstupenky permanentkářů ze základní časti platí na všechny fáze PO, tedy kromě čtvrtfinále i na případné semifinále a finále. Vím, že je to asi hodně předčasná starost, všichni se teď musíme soustředit na čtvrtfinále, ale to víte, v semifinále doufáme všichni, tak mě to zajímá.
Děkuji a teď hlavně všichni vycenit zuby a na Boleslav pořádně vlétnout! Držíme palce!
Děkuji předem za odpověď,
Barka

Odpověď:
Dobrý den,
předkupní právo permanentkářů bude určitě platit po celé play off. V každé fázi bude trvat jinou dobu, z důvodu návaznosti jednotlivých zápasů. Abych to upřesnil, tak pokud bychom hráli 5. zápas čtvrtfinále, tedy 22. a dozvěděli se to až v sobotu 19., tak předkupní právo bude aktivní po dobu cca. jednoho dne. Doporučuji tedy sledovat oficiální informace klubu, ve kterých budou tyto termíny zveřejněné. Myslím, že na Boleslav jsme vlétli podle představ :-). Děkujeme!
S pozdravem Aleš Havel
Krmic (HK)
11.3.2016, 14:43
Dobrý den,

není to nijak důležitě, spíše pro informaci.
Je technické možné při koupi vstupenek online, aby byl vidět celkový počet zbývajících lístků? Jde mě o to že často informativně koukám jak to bude asi s návštěvností, takhle se musí klikat na každý sektor.

Děkuji
Petr

Odpověď:
Dobrý den,
technicky to možné je, ale postrádalo by to význam. Například u většiny zápasů nevkládáme do sektoru na stání celkovou kapacitu, ale část se nechává v prodejním systému na pokladnách. Nelze tedy přesně usuzovat míru vyprodání daného zápasu podle on-line systému.
S pozdravem Aleš Havel
Luissiana (HK)
8.3.2016, 21:36
Dobrý den,chci se zeptat jestli je známo kam konkrétně poputují finance za vydražené retro dresy ? (nemocnice,dětský domov ....) Nebo zůstanou v klubu?
Děkuji za Vaši odpověď Luissiana

Odpověď:
Dobrý den, získané finance z aukce retrodresů zůstávají prozatím v klubu, jejich další využití je v jednání. Není vyloučeno, že budou použity na charitativní účely, jako tomu bylo u některých předchozích aukcí.
Nemáte vůbec zač, Jan Vavřina
Bhawks
7.3.2016, 07:58
Kde si mohu vyzvednout vydražený dres a co k tomu potřebuji...? Můj nick a heslo ?

Odpověď:
Dobrý den, o možnosti vyzvednutí vydraženého zboží budete informován prostřednictvím e-mailu.
Hezký zbytek dne, Jan Vavřina
Další stránky
<<424344454647>>