Ing. Aleš Kmoníček, generální manažer

v rubrice „Ptejte se“ Vám rád odpovím na veškeré Vaše dotazy, které se týkají činností v rámci našeho klubu. Nebráním se kritice ani připomínkám, žádám Vás jen o to, aby jednotlivé otázky byly psány slušnou formou – na všechny takové skutečně velmi rád odpovím. Pokud budou dotazy obsahovat osobní útoky a vulgarizmy, budou redakcí smazány.
Podpora fanoušků je pro klub velmi důležitá a věřte, že děláme vše pro to, aby se v Hradci Králové dál hrál kvalitní hokej na co nejvyšší možné úrovni. Rovněž děláme vše pro to, abyste Vy, fanoušci, byli spokojeni. Děkuji Vám za Vaši podporu. Těším se na úspěšnou hokejovou sezónu a přátelskou komunikaci.
Technické otázky prosím směřujte na redakci webu.
Vyvarujte se prosím pokládání stejných otázek nebo těch, které již byly zodpovězeny. Děkuji.
S úctou
Ing. Aleš Kmoníček,
generální manažer klubu Mountfield HK, a.s.
K položení dotazu je nutná registrace, pro kterou platí stejná pravidla jako v případě diskuzního fóra. Prvním krokem je základní registrace, platná po všechna fóra webů eSports.cz, následně je třeba zaslat autorizační e-mail se zvolenou přezdívku na adresu redakce@mountfieldhk.cz. Pokud jste se již dříve zaregistrovali v diskuzi, své údaje můžete okamžitě používat i v této sekci.
nejenže se často píská proti nám, ale teď už nás budou rozhodčí okrádat i o góly, viz J. Blain v nájezdech? Jakým způsobem to budeme řešit?
Díky
Odpověď:
Dobrý den,
já jsem v tomto případě žádný gól neviděl, viděl jsem jen střelu do tyčky, takže to nijak řešit nebudeme.
rád bych reagoval na vyjádření klubu k situaci po utkání. Jsem zklamán z vyjádření klubu. Už se na to párkrát upozorňovalo, dokonce já sám jsem na bezpečnost upozorňoval.
Za vzniklou situaci nemůžou ani domácí fanoušci, ani pořadatelská služba. Netrestejte domácí, kteří vás podporují, ale viníky. A jasnými viníky vzniklé situace jsou, s prominutím, debilové ze sektoru hostí, kteří začali na domácí házet lahve a kelímky, jak mají ve zvyku.
Každou sezónu se u nich v PCE potýkáme s tím, že do našeho sektoru létají plné PET láhve, což je o vážné zranění a přitom do svého sektoru nás nepustí ani s kelímkem.
Vy jim tady dovolíte všechno a takhle to pak dopadá, jsou na tom bití fanoušci a pořadatelská služba.
Za mě to je selhání klubu, protože byla otázka času, kdy k něčemu takovému dojde. Neudělali jste pro to bohužel vůbec nic. Dál pouštíte hosty s kelímky do sektoru hostí, dál pouštíte hostující fans do sektorů mimo ”klec”. A teď se chcete zbavit odpovědnosti a dávat to za vinu někomu jinému.
Odpověď:
Dobrý den,
s některými Vašimi argumenty nesouhlasím. Pokud bezpečně budeme vědět, že někteří naši fanoušci již několikrát hrubě porušili návštěvní řád a vyprovokovali šarvátky, budeme to řešit v souladu s tímto řádem bez ohledu na to, koho to jsou fanoušci. Odpovědnosti se nezříkáme, jen chceme přesně pojmenovat, co se stalo a jak se to stalo. Jelikož tento incident řeší zodpovědný člověk za klub - event manager, přeposílám jeho vyjádření níže. "To, kde a čím celý konflikt začal, je předmětem šetření Policie ČR, které je klub nápomocen. Nechceme v této situaci dělat předčasné závěry a prvoplánově označovat viníka. V prohlášení proto klub neuvádí, že v případě potrestání některých fanoušků se to bude týkat pouze našich fanoušků. O zákazu vnášení kelímků a lahví do hostujícího sektoru v Enteria aréně víme. Před příštím derby budeme chtít vědět, zda toto nařízení bude platné, a případně jeho důvody budeme diskutovat se zástupci Dynama. My jsme doposud tento krok nezvažovali, například kvůli tomu, že sledujeme nelibost při zavedení těchto opatřeních vůči našim fanouškům, právě třeba v Pardubicích. Ale nevylučujeme, že k tomu přistoupíme podobně jako soupeř.
Před každým domácím derby klub diskutuje se zástupci pořadatelské služby a PČR řadu bezpečnostních opatření, včetně umožnění vstupu hostujících fanoušků do jiných sektorů. Vstup hostujícím fanouškům byl na derby vždy umožněn pouze do sektorů na sezení. Hostující fanoušci se vstupenkou do sektoru Stání nebyli vpuštěni (a nebylo jich málo). Na tomto panuje s výše uvedenými subjekty shoda.
Odpověď:
Dobrý den,
o této šanci já vůbec nic nevím a neuvažujeme o ní.
Odpověď:
Dobrý den, ne, o tomto hráči jsme se v rámci klubu ještě nebavili.
Odpověď:
Dobrý den,
samozřejmě jsem Vám odpověděl. Odpověď na svoji otázku najdete cca o 6 odpovědí níže.
Je možnost provést nějaký brankářský trejd? Jako například kdysi Lukeš za Novotného.
Děkuji za odpověď
Odpověď:
Dobrý den,
samozřejmě jsme na trejd zkoušeli a zkoušíme nabízet Eeta, ale prozatím nebyl zájem.
Odpověď:
Dobrý den,
děkuji za Váš názor. Honza je zkušený, charakterní, houževnatý pracant a dříč, který je minimálně v těchto směrech příkladem pro ostatní. Situaci s kapitánem jsme v této sekci řešili již několikrát.
Souhlasím s Vámi, že by obecně naši hráči měli chodit více do těla, protože to není jen o váze daného hráče.
mohu se Vás zeptat, zda už se Vy osobně necítíte trapně před celou kabinou a trenéry, že jste nepřivedl adekvátní náhradu za předešlé 2 gólmany?
Vy a celé představenstvo jste už tuto sezonu odpískali, že nereagujete na výkony současných gólmanů?
( se vší úctou k oběma současným, když jeden má výkonnostně s odřenýma ušima na Kolín a druhý na Třebechovice )
Poprosím Vás o přímou odpověď, tak to mám rád, ne nějaké omáčky okolo gólmani nejsou atd...
Děkuji Vám za reakci a pevně věřím, že kdo hledá, najde a to finále si letos zahrajeme.
Odpověď:
Dobrý den,
trapně se necítím, ale jedno mně to není. Všichni v realizačním týmu gólmana hledáme, ale jasná jednička nebo nadstandardní gólman na trhu není, což jsem psal já, ale i zástupci Kladna a další kluby, které gólmana č. 1 hledají. Nevím, jak Vás jinak přesvědčit o tom, že je to tak. Jinak máme nabídku cca 4 gólmanů (z ECHL, ICEHL), ale ani u jednoho nejsme přesvědčeni, že je lepší než-li naše současná brankářská dvojice.
Na Váš (promiňte to slovo, ale nesmyslný) dotaz, jestli jsme něco odpískali, jsem nechtěl reagovat, ale abych splnil účel této sekce, tak odpovím. NEODPÍSKALI JSME NIC, STÁLE GÓLMANA HLEDÁME, ALE TAKÉ SE MUSÍ PROBUDIT NAŠI STŘELCI A ÚTOČNÍCI OBECNĚ.
Finále chce hrát každý, určitě i my, ale je potřeba se objektivně podívat na obrovskou kvalitu některých mužstev v ELH a na další aspekty, které ovlivňují naší sezónu. Ale to určitě víte.... :-).
Odpověď:
Dobrý den,
omlouvám se, ale nebudu konkrétní. Máme nějakého hráče z ELH, ale chtěl jsem, aby to jeho současný klub věděl, což se stalo a také hráče z jiných soutěží.
Tajné to není, z hráčů, které jsem zastupoval bych jmenoval Marka Zadinu, Richarda Krále, Václava Pletku, Petra Jančaříka, Radka Biegla, Lukáše Květoně a řadu dalších.
Děkuji Vám za přání, vážím si toho.
1)Jestli zda budou už nějaký změny v týmu?
2)Je ve hře návrat po sezoně Machyho nebo přijde ještě do konce ledna brankářský trejd?
3) Uvažujete o návratu Ahtiho Oksanena kterému po sezoně končí smlouva?
Děkuji za odpověď
Odpověď:
Dobrý den,
1) Nevím o jakých změnách hovoříte. Věříme, že se vrátí do týmu 3 hráči po finální rozhodnutí Rozhodčího soudu a jinak nevím, jestli se nám podaří zrealizovat nějaký trejd.
2) To si nemyslím, navíc Machy má ve smlouvě opci i na další sezóny. Co se týká brankářů, tak sledujeme hráčský trh, ale více informací v tuto chvíli nemám.
3) Ahti má více velmi lukrativních nabídek ze Švýcarska i ze Švédska, ale o našem zájmu ví on i jeho agent.