Ing. Aleš Kmoníček, generální manažer

Vážení fanoušci,

v rubrice „Ptejte se“ Vám rád odpovím na veškeré Vaše dotazy, které se týkají činností v rámci našeho klubu. Nebráním se kritice ani připomínkám, žádám Vás jen o to, aby jednotlivé otázky byly psány slušnou formou – na všechny takové skutečně velmi rád odpovím. Pokud budou dotazy obsahovat osobní útoky a vulgarizmy, budou redakcí smazány.

Podpora fanoušků je pro klub velmi důležitá a věřte, že děláme vše pro to, aby se v Hradci Králové dál hrál kvalitní hokej na co nejvyšší možné úrovni. Rovněž děláme vše pro to, abyste Vy, fanoušci, byli spokojeni. Děkuji Vám za Vaši podporu. Těším se na úspěšnou hokejovou sezónu a přátelskou komunikaci.

Technické otázky prosím směřujte na redakci webu.

Vyvarujte se prosím pokládání stejných otázek nebo těch, které již byly zodpovězeny. Děkuji.

S úctou
Ing. Aleš Kmoníček,
generální manažer klubu Mountfield HK, a.s.

K položení dotazu je nutná registrace, pro kterou platí stejná pravidla jako v případě diskuzního fóra. Prvním krokem je základní registrace, platná po všechna fóra webů eSports.cz, následně je třeba zaslat autorizační e-mail se zvolenou přezdívku na adresu redakce@mountfieldhk.cz. Pokud jste se již dříve zaregistrovali v diskuzi, své údaje můžete okamžitě používat i v této sekci.

prosím nevyplňovat

FIloun (hchk)
2.11.2011, 16:16
Dobrý den, vím, že už to tady bylo zmíněno, ale chci se zeptat proč není na našich stránkách rubrika marodka?Skoro každý extraligový klub to tam má a i několik prvoligových.Myslím si, že by to bylo velmi užitečné, protože když nějaký hráč nehraje, tak my fanoušci někdy nevíme jestli je hráč zraněný či někam odešel na hostování nebo přestup.Děkuji a dneska za tři body.Hradec!!!F.B.

Odpověď:
Dobrý den, uvažuji o zavedení této rubriky pro větší informovanost fanoušků. Pokusím se to dát s redakcí dohromady.
Martin
2.11.2011, 00:37
Pane manažere, mějte trošku sebereflexe, je jasně vidět, že vám dělá velmi dobře, přiřazování veškerých ”pozitivních” věcí v klubu, ale věc náboru tu již běžela dávno před vaším příchodem, stejně jako řada jiných věcí.. nasedl jste do dobře rozjetého vlaku, což si musíte přiznat a ne nechávat na ”posouzení jiných”. To je fakt.. nicméně veříme ve vaše manažerské schopnosti, které se ukáží časem, dejme tomu tři-pět let koncepční práce a pak se bude moci rekapitulovat..

Odpověď:
Dobrý den, nebojte, dobře vím, co se před mým příchodem dělalo a co ne. Vím, že i nábor má vzestupnou tendenci a dobré výsledky v této činnosti byly i v loňské sezoně. Nemyslím si však, že když je vlak dobře rozjetý (jak píšete), tak v něm dojde k tolika změnám. Tento klub funguje řadu let, má dobré jméno a my se ho snažíme posunout zase o stupínek nahoru. Pozitivní věci, které se v poslední době udály, jsou výsledkem práce všech lidí v klubu. A hodnocení své práce nechávám na posouzení jiných, na tom nevidím nic špatného a přijde mi to zcela logické.
Kristian Mareš (HCHK)
1.11.2011, 23:50
Dobrý den pane Kmoníčku,

předem bych chtěl poděkovat za doposud odvedenou práci v HCHK. Dle mého názoru to vypadá, že se opravdu snažíte a za to Vám patří dík.

Z fóra si můžete přečíst, mé v poslední době spíše kritické postřehy, ale to teď nechme stranou. Postřehů, otázek a různých podmětů by bylo hodně a určitě Vám v nejbližší době napíši.

Dnes bych jenom chtěl pozdravit a maximálně podpořit kluky na zítřejší zápas s Chomutovem. Dle mého názoru, jste poskládali pro tuto sezónu kvalitní tým, který a to upozorňuji MÁ NA TO hrát top. Poslední zápasy se sice nedařilo, nehrálo se co se mělo a v neposlední řadě také větší marodka. Jsem, ale pěvně přesvědčen, že když se zítra bude hrát co má, tak pojede Chomutov domů s NULOU!!! Žádný respekt ze soupeře, žádný možná, pokusíme se atd. 100% nasazení a větší tvrdost v osobních soubojích!

S přáním zítřejšího vítězství a perfektního hokeje v očích nás fanoušků.

Přeji hodně úspěchů!

S pozdravem

Kristian Mareš

Odpověď:
Dobrý den, k tomu není co dodat. Děkujeme za podporu.
lévy (Hradec)
1.11.2011, 09:50
Dobrý den, vzpomenul jsem si na velice pozitivní věc a to je nábor a práce Martina Táborského.To musím opravdu smeknout a poděkovat mu za naprosto neskutečnou (alespoň v HK) práci. Akorát bych neoznačoval že máme 135 malých hokejistů ale 135 malých bruslařů ze kterých bude hokejistů daleko méně.I tak obrovské díky Martinovi a pomocníkům z ”A”. Ovšem zde vidím váš podíl blizký nule, nebo ne?

Odpověď:
Dobrý den, jsem velmi rád, že jste našel na práci hokejového klubu nějaké pozitivum. Můj podíl na tom či onom ponechám na posouzení jiných.
divák (Hradec)
1.11.2011, 01:19
Dobrý den, tak už asi vím kde je zásadní problém. Po přečtení rozhovoru s trenérem Mičkou jsem jednoznačně presvědčen o tom že již hodně dlouho neviděl zápasy našeho ”A” mužstva... Nebo máte taky názor že je vše v naprostém pořádku? Všem vadí i pozápasové vyjádřování Slabého asistenta a ne trenéra, proč tomu tak je?

Odpověď:
Dobrý den, nevím přesně, co myslíte Vaším vyjádřením. Já a ani trenér nemáme názor, že je vše v pořádku. Dobře si uvědomujeme naše výsledky a vše co s tím souvisí. Víme, že máme rezervy a nedostatky a snažíme se na tom pracovat. Již jsem v předešlém dotazu hovořil o tom, že je běžné, aby se trenéři (hovořím nejen o našem mužstvu) dohodli, kdo půjde na pozápasovou tiskovku. Obecně si však myslím, že hlavní trenér by měl absolvovat většinu tiskovek, a tento názor jsem sdělil i trenérům.
Petr Sedlák (HC Hradec Králové)
31.10.2011, 19:29
Dobrý den pane Kmoníčku,
v první řadě bych Vám rád vyjádřil podporu. Ačkoliv Vás neznám osobně, působíte na mě dojmem, že jste důsledný, přímý a pracovitý - a to mám rád.
Nyní dovolte, abych vyjádřil také svůj dotaz nebo spíše názor na situaci, kterou bych od Vás chtěl buď komentovat případně odpovědět.

Hokej v HK sice tradici na nejvyšší úrovni nemá, ale tato tradice přece musí někdy začít. Proto bych rád věděl, proč není v angažmá v ”A” týmu nějaký lídr na pozici trenéra? Pod pojmem lídr si představuji člověka, který je v podvědomí hokejového fanouška zapsán tak, že stačí vyslovit jeho jméno... Prostě osoba, která by určitě dokázala mužstvo namotivovat ke stabilním výkonům po celý rok a to i v kriziových situacích jako je třeba rozsáhlejší marodka atd.

Hradecký hokejový klub je stále v městských rukách, ale to přece nezmanená, že situace z toho bude těžit. Tím mám na mysli, že město, potažmo stát vždy najde nějaké prostředky jak zadotovat... Rád bych touto cestou vyjádřil svůj nesouhlas k tomu, jak je prováděna celá marketingová osvěta, která mně připadá v současné době zcela nulová... A není právě proto že klub je města?

Další věc, která mě jako fanouška hodně trápí je, že nemáme v týmu opravdové tahouny, prostě hráče kteří si přidávají to ”něco navíc”. Tak aby byli pro mladé hráče tím vzorem, který tady potřebujeme. Místo toho si prozatimní ”vzor” kapitán dá po zápase na tiskovce pro fanoušky klobásu a pivo... To by se prostě v profi sportu asi stávat nemělo... Minimálně to prostě působí tak, že to je všechno vlastně v klidu a nikam se nespěchá a to já jako fanoušek odmítám.

V poslední řadě chci říct. Snažím se chápat to, že postup do ELH je těžký, že sehnat 2-3 násobný rozpočet není jednoduché. Snažím se Vám rozumět a pochopit situaci. Ale také Vy pochopte mě jako fanouška. Pokud máme hledat nějakou střední cestu, tak bych by spokojen s tím, dělat 1.ligu na top úrovni a být postrachem pro ostatní kluby, jednoduše patřit stabilně do TOP 4, hrát tvrdě a pobavit diváka. Potom budou myslím všechna negativa zapomenuta... Ale v současné době mě hráči ani trenér nebaví a přemýšlím jestli vůbec má smysl na ten hokej jít nebo ne...

Doufám, že výše zmíněné aspekty jsou pro Vás spíše motivační než negativní. Přeju Vám pane Kmoníčku opravdu hodně síly, hodně ůúspěchů a hlavně hodně odvahy k tomu, abyste se nebál udělat změnu, pokud je nutná...

S pozdarvem, Petr Sedlák

Odpověď:
Dobrý den, děkuji Vám za rozumný názor.
Pokusím se reagovat. Názor na trenéra Mičku jsem již několikrát vyslovil. Je to člověk pevně spjatý s hokejem v HK. Určitě existuje několik trenérů-lídrů, kteří se pohybují v hokeji. Jedná se však hlavně o trenéry v extralize (i v I. lize však jsou velmi kvalitní trenéři), jelikož pokud je někdo lídr v pravém slova smyslu, jedná se o ambiciózního trenéra, ktrý trénuje nejvyšší soutěž nebo trénuje I. ligu a zajímá ho pouze nabídka z extraligy. Takže jsem již v minulosti zažil situaci, kdy mluvíte s trenérem, který je opravdu dobrý,ale poznáte, že bere Váš klub jen jako krátkodobou přestupní stanici, nebo chce přímo do smlouvy bod o uvolnění v případě zájmu z extraligy. Hovoříte o motivaci hráčů v krizových situacích apod., ale věřte, že to samé dělá i Mička, a několik krizových situací v minulosti v HK určitě zažil a úspěšně vyřešil.
Co se týká marketingové osvěty. Netvrdím, že děláme vše správně, ale snažíme se pozitivně klub zviditelnit a přiblížit fanouškům, v otázce marketingu děláme mnohem více než-li bývalo zvykem, neustále se snažíme zlepšovat a to i za cenu spolupráce s profesionálními marketingovými agenturami. Obratem reagujeme na podněty od fanoušků, ale prozatím to, bohužel, nepřineslo ten očekávaný efekt. V naší snaze však budeme i nadále pokračovat. Pokud máte opravdu nějaké nápady na zlepšení našeho marketingu, rád si o tom s Vámi popovídám a vyslechnu Vás. Vítám každý dobrý, zajímavý a zrealizovatelný nápad.
Možná, že náš kapitán působí takovým dojmem, jak jste popsal. Já se domnívám, že je pravým lídrem do kabiny a i tím tahounem, o kterém píšete. Má respekt a především i odpovídající výkonnost (již několik sezon), což je u lídra důležité. Jako profesionál je zodpovědný za svoji stravu a životosprávu, stejně tak jako za svoji mediální propagaci.
Souhlasím s Vašimi slovy ohledně střední cesty. Jsem přesvědčený, že mužstvo je kvalitní, ale je vidět, že do té TOP 4 patří především mužstva, která jsou pohromadě déle než-li jednu sezonu a řeší pouze pár hráčských přesunů po sezoně. Jistě uznáte, že rozsáhlá obměna mužstva je velký zásah, který se musí projevit (viz přípravné zápasy) a pozitivně by se měl (pokud je tým vhodně složen) projevit postupem času. Stejně jako trenér se domnívám, že pokud vydržíme s tímto mužstvem pohromadě tuto sezonu, budeme postupem času, (věřím, že již letos)ale především v té příští sezoně, "nepříjemným a respektovaným" mužstvem, o kterém píšete. Také razím jasnou zásadu, že prohrát se může, ale hráči musí jezdit po zadku a zápas odmakat na min. 100%, což věřím, že ocení i skuteční fanoušci.
Určitě vnímám Vaše postřehy pozitivně, odvaha udělat změnu mně nechybí, jen se nesmí jednat o nahodilou změnu, ale o promyšlený a načasovaný krok, o kterém jsem já, ale i celé vedení přesvědčeno.
Honza (HK)
31.10.2011, 15:54
Dobrý den pane Kmoníčku,

chci Vás alespoň touto cestou podpořit. V dnešní době není jednoduché dělat ”do sportu” a hradeckého zvlášť. Velice fandím všem , kteří to myslí v HK se sportem dobře a taky tak jednají. A to podle mne Vy jste.
Rádoby fanoušci, kteří pouze nadávají ať raději jsou doma.Pozitivní kritika je namístě... avšak slušná. Je nutné si uvědomit, jaké jsou v HK možnosti a podle toho to také tak brát. Sám bych si moc přál chodit na extraligu v HK . Nicméně jsem realista a dokážu i pochopit důvody proč to tak je. Námět na závěr pro soutěž o přestávce. Balonky jsou již okoukané a na ledě se objevují Ti samí lidé. Nestálo by za to očíslovat bulletiny a losovat??

Jinak držím hradeckému hokeji a Vám palce.

Odpověď:
Dobrý den, předám marketingu, určitě je něco nového napadne. Také děkuji za podporu.
SC (HK)
31.10.2011, 10:26
Dobrý den,

nejprve vych Vám chtěl poděkovat za rychlé reakce k dotazům.Můj dotaz zní proč po zápasech dává rozhovor p.Slaby.Trener je p.Micka? a ne asistent.Myslim,ze tym zbytecne zacina ztracet ducha.A zda se mi,ze je to bohuzel pristupem treneru,kteri pak vse prenasi na muzstvo.letos mame urcite silnejsi tym nez v minulych letech a je skodou takto prohravat.Děkuji

Odpověď:
Dobrý den, trenéři si sami určují, kdo chodí na pozápasovou tiskovou konferenci. Podobné tomu je i u ostatních mužstev. Nemyslím si, že tým ztrácí ducha, jsme teď trochu "rozhozeni" z neustále se měnící sestavy, ale stejně jako Vy věřím, že náš tým je silný a brzy to dokáže i výsledkově na ledě. Také máte pravdu, že je škoda takto prohrávat, jelikož cca do půlky zápasu měl HB pouze 5 střel a vedl 2:0. My se naopak na gól strašně nadřeme, i když si šance dokážeme vytvořit.

Chtěl bych touto cestou poděkovat našim fanouškům, kteří nás přijeli podpořit do HB, jelikož vytvořili skvělou atmosféru.
lévy (Hradec)
31.10.2011, 01:52
Dobrý den, zaslal jsem zcela konkrétní dotazy a nedostal jsem žádnou odpověď. To znamená že Vám došla řeč, nebo že nevíte co odpovědět? Jestli je to cenzura (a není to poprvé) tak jsou i jiná fóra.

Odpověď:
Dobrý den, pokud myslíte dotaz, kde urážíte mě, členy představenstva, některé trenéry, hráče a prakticky všechny, které jmenujete, tak na ten jsem Vám neodpověděl. Zkuste si, prosím, přečíst pravidla a moje úvodní slovo v sekci "Ptejte se". Jakým způsobem a kam dopisujete je jen Vaše věc, ale naše DF a tato sekce má určitá pravidla, která jste překročil(a). Na slušné dotazy (což bude zřejmě ve Vašem případě problém) Vám odpovím. Chtěl jsem se Vás zeptat formou mailu, ale vzhledem k tomu, že je to nemožné,zeptám se touto cestou - "Myslíte si, že se udělalo od 1.5. 2011 v hokeji v HK něco pozitivního, něco dobře?" Přeji hezký den.
Josef (HK)
29.10.2011, 21:21
Dobrý den.
Dnešní utkání v Havlíčkově Brodě rozhodly především tragické přesilové hry z naší strany. Ale pro plno fanoušků nastala v závěru zápasu zcela nepochopitelná věc. Tři minuty před koncem zápasu jsme měli výhodu přesilové hry. Byla to poslední velká šance, jak vyrovnat zápas. Není mi jasné, na co pan Mička čekal tak dlouho s odvoláním brankáře? Například Pardubice v posledních zápasech extraligy dvakrát vyrovnaly utkání v poslední minutě při hře 6 na 4, kdy se ke kotouči vždy dostal hráč, který byl volný. Nemyslím si, že bylo moudré hrát celou přesilovou hru 5 na 4 a poté zkoušet dostat při hře 5 na 5 zavřít domácí hráče do zámku, aby mohl naskočit šestý hráč. Chápu, že je dobré zkusit nejdříve přesilovou hru 5 na 4, jestli se třeba nepodaří vstřelit v první minutě početní výhody branku. Ale pokud se to nepovede, bylo na druhou minutu zcela adekvátní odvolat brankáře a pokusit se dát gól s výhodou dvou mužů v poli, neboť bylo jasné, že větší možnost ke vstřelení branky už mít nemůžeme. Ve stručnosti je podlé mého názoru (a nejen mého) daleko výhodnější zkusit hrát alespoň minutu 6 na 4, nežli postupně 5 na 4 a posléze se pokoušet o výhodu 6 na 5. Vím, že je toto čistě v kompteneci trenéra, ale zajímal by mě velmi Váš osobní pohled na tuto situaci, která nás možná stála cenný bod. Děkuji za odpověď.

Odpověď:
Dobrý den, dle mého nás bod stály především neproměněné šance a dvě chyby v obraně, po kterých jel soupeř dvakrát sám na brankáře (v jednom případě trestné střílení) a skóroval. Co se týká přesilovky na konci zápasu, mám na to podobný názor, že jsme měli zkusit v přesilovce odvolat brankáře a hrát 6 na 4.
Další stránky
<<568569570571572573>>