Ing. Aleš Kmoníček, generální manažer
Vážení fanoušci,v rubrice „Ptejte se“ Vám rád odpovím na veškeré Vaše dotazy, které se týkají činností v rámci našeho klubu. Nebráním se kritice ani připomínkám, žádám Vás jen o to, aby jednotlivé otázky byly psány slušnou formou – na všechny takové skutečně velmi rád odpovím. Pokud budou dotazy obsahovat osobní útoky a vulgarizmy, budou redakcí smazány.
Podpora fanoušků je pro klub velmi důležitá a věřte, že děláme vše pro to, aby se v Hradci Králové dál hrál kvalitní hokej na co nejvyšší možné úrovni. Rovněž děláme vše pro to, abyste Vy, fanoušci, byli spokojeni. Děkuji Vám za Vaši podporu. Těším se na úspěšnou hokejovou sezónu a přátelskou komunikaci.
Technické otázky prosím směřujte na redakci webu.
Vyvarujte se prosím pokládání stejných otázek nebo těch, které již byly zodpovězeny. Děkuji.
S úctou
Ing. Aleš Kmoníček,
generální manažer klubu Mountfield HK, a.s.
K položení dotazu je nutná registrace, pro kterou platí stejná pravidla jako v případě diskuzního fóra. Prvním krokem je základní registrace, platná po všechna fóra webů eSports.cz, následně je třeba zaslat autorizační e-mail se zvolenou přezdívku na adresu redakce@mountfieldhk.cz. Pokud jste se již dříve zaregistrovali v diskuzi, své údaje můžete okamžitě používat i v této sekci.
všiml si někdo z vašich kolegů a upozornil Vás na tento článek ? :
Pivo a klobása, kde a za kolik? Velký test občerstvení na extraligových stadionech
Zdroj: https://www.idnes.cz/hokej/extraliga/prehled-obcerstveni-stadiony-klobasy-pivo-ceny.A230925_135603_hokej_ivt
Společně s Litvínovem jsme na tom úplně nejhůře (z pohledu fanouška).Cena je 165kč.
Nejlevněji je v Třinci – 120kč . Dokonce i v Praze je tato klasická kombinace levnější!
Připadá Vám to vůči hradeckému fanouškovi fér a není to ve srovnání s ostatními kluby nedůstojné a chamtivé ?
Asi mne odkážete na firmu, která občerstvení provozuje. Pak mne tedy zajímá, kdo ji vybral a podle jakého klíče. Kdo nese tu odpovědnost za klub, že na stadionu funguje občerstvení , které minimálně z hlediska cen (občas i obsluhou) není ‚fanouškovsky ´ přívětivé?
Děkuji předem za konkrétní odpovědi
Odpověď:
Dobrý den,
domnívám se, že je o lehce vytržené z kontextu, ale Váš názor respektuji. Nevím, jestli se všude cenově posuzovala stejná gramáž, resp. 0,5l piva, ale to asi není podstatné.
Myslím, že naše občerstvení na ZS zahrnuje široký sortiment, v němž si každý může najít to svoje. Respektuji i fanoušky, kteří si nic nekoupí, jelikož se jim to může zdát drahé.
Nejsme provozovateli stánků, tudíž nemohu určovat cenovou politiku a ani bych to nedělal, protože tomu nerozumím. V každém případě jsem slyšel i spousty pozitivních komentářů na naše občerstvení včetně kultury stánků na našem ZS. Snažili jsme se pro fanoušky připravit i nějaké novinky, jako např. vratné kelímky či možnost na všech výdejních místech platit kartou apod. Každopádně se budeme snažit se stále zlepšovat, což platí i pro současné provozovatele cateringu na našem ZS.
Caterera jsme vybírali na základě poptávkového řízení, kde jsme zohlednili důležité faktory jako případnou zkušenost se zájemcem, zkušenost zájemce s podobným provozem, ochotu investovat do vybavení stánků a restaurace vč. vratných kelímků atd....
mělo by být ve Vaší kompetenci tuto úpravu řešit, případně dotáhnout do konce. Před derby vždy píšete, že fanoušci Pardubic nebudou vpuštěni do sektoru na stání, ani pokud tam budou mít vstupenku.
Já nevím pane GM, ale vážně bude šéf pořadatelské služby raději řešit potyčky domácích fanoušků s ožralými pardubáky na tribunách nebo mít raději problémové fanoušky v uzavřeném sektoru?
Nesouhlasím s odpovědí, že v hokeji je trochu jiná kultura. My na ten stadion bereme naše děti a vážně se musejí dívat na to, jak skupina ožralých slavících pardubáků fyzicky napadá domácí diváky na jedné z tribun? Přecijen neplatíme za permanentky malé peníze a chceme se cítit na svém stadionu bezpečně. A odpověď šéfa pořadatelské služby, že domácí nedokáží vyprodat stadion - to myslel opravdu vážně? Pak nevím, co takový člověk vůbec dělá v tak vysoké pozici, to se nezlobte.
Děkuji Vám a hodně štěstí do dalších bojů
Odpověď:
Dobrý den,
máme nastavená pravidla tak, aby pořadatelská služba zajistila co nejbezpečnější sledování zápasů pro naše fanoušky a samozřejmě zajistila bezpečný průběh celého zápasu.
Zde ještě dovětek od šéfa pořadatelské služby. "Dle mých informací v kotli domácích nebyli žádní fanoušci Pardubic v symbolech pardubického klubu. Před zápasem probíhala kontrola vstupenek u všech hostujících fanoušků a přes hlavní vstup byli vpuštěni fanoušci Pardubic pouze v případě, že měli vstupenku na sezení. Pokud měl fanoušek Pardubic vstupenku na stání, nebyl vpuštěn. Ze stadionu byli vyvedeni 2 pardubičtí fanoušci, kteří porušovali návštěvní řád, avšak ze sektoru na stání. Z ostatních sektorů jsme nezaznamenali žádné konflikty. V případě, že náš fanoušek zaznamenal či zaznamená fyzické napadení našich diváků pardubickými či jinými fanoušky, je potřeba nahlásit toto jednání pořadatelům a v tu chvíli bychom to samozřejmě řešili, resp. budeme řešit. Pokud se něco takového stalo, prosím o popsání konkrétní situace s upřesněním času a místa a můžeme dodatečně vyřešit a požádat o spolupráci Policii ČR. Do této doby nic hlášeného nebylo.
Odpověď:
Dobrý den,
pro vysvětlení zasílám "Zvláštní zprávu brankového videorozhodčího" ze včerejšího utkání.
"V čase 16:36 byla na žádost brankového videorozhodčího zkoumána branková situace hostujícího mužstva. Předmětem zkoumání bylo, zda gól nebyl dosažen vysokou holí. Jednalo se o hraniční situaci, kdy hostující hráč č. 79 tečoval puk holí do branky domácího týmu. Po prozkoumání dostupných záběrů bylo společně s hlavními rozhodčími rozhodnuto, že žádný ze záběrů jednoznačně neprokazuje, že gólu bylo dosaženo vysokou holí. Proto bylo ponecháno rozhodnutí na ledě a gól byl uznán."
Klub to tedy dále řešit nebude.
proč se nepoučíme od fotbalového klubu a nezačneme zakazovat vstup hostujících fanoušků v klubových symbolech na tribuny domácích? Po celém stadionu se promenádují skupiny idiotů v dresech Pardubic a chovají se jako hovada. Když jedeme do Pardubic, nepustí nás nikam. My jsme tady domácí!
Odpověď:
Dobrý den,
přeposílám odpověď od šéfa pořadatelské služby.
Kultura hokejového prostředí je odlišná od prostředí fotbalového. Na většině hokejových stadionů je zcela normální, že na místech pro sezení se potkávají fanoušci obou klubů. Oddělený jsou pouze sektory na stání hostů a domácích, jako to máme u nás. Pokud by hradečtí fanoušci dokázali vyprodat místa na sezení na našem stadionu, tak byste zřejmě fanoušky Pardubic na chodbách nepotkával.
Odpověď:
Dobrý den,
děkuji za názor, předám na marketing. Příště Vás požádám o poležení dotazu.
Přeji hezký zbytek neděle.
Děkuji a přeji hezký den
Bohumil
Odpověď:
Dobrý den,
předám lidem do režie, ale obávám se, že kvalita našeho staršího zařízení včetně reprosoustavy se již moc zlepšit nedá. Ale uvidíme.....
vím že je hokej tvrdý , že je zákulisí a finanční zajištění klubu tvrdá disciplína. A že se s hráči nakládá jako s produktem a ne s člověkem je normální na celém světě. Bohužel je to mnohde v první řadě byznys a až potom sport. A taky nevidím do zákulisí, takže nemohu být soudce. Ale přeci , ruku na srdce občas není přeci na škodu ve výjimečných případech projevit trochu té empatie. A myslím, že zrovna v případě Radka Smoleňáka jste ten stín překročit měli ( a neschovávejte se vzájemně za sebe) a tu výjimku udělat mohli. Radek si ten odchod zasloužil důstojný a se vší parádou . (nastoupit aspoň na chvíli v posledním zápase a po zápase prostě udělat rozlučku na ploše a s diváky v hledišti). Kdyby to aspoň trochu šlo zrealizovat. To realizačnímu týmu neodpustím a zůstane pachuť.
Otázka ? Šlo to při trochu dobré vůle zrealizovat ?
děkuji za upřímnou odpověď
Odpověď:
Dobrý den,
business to je, ale myslím, že zrovna v HK se ho snažíme dělat trochu jinak, použiji Vaše slova, více empaticky. V případě Radka to platí dvojnásob, což i on potvrdil nebo třeba ještě potvrdí. Co se týká samotného odchodu, tak sám Radek za mnou v pondělí přišel, že má možnost odejít do Kladna a je s ním dohodnutý, a že by to rád rychle zrealizoval. Jelikož jsme byli s Radkem na podobném postupu domluveni, souhlasil jsem a vše jsem s ním legislativně za jeden den vyřídil.
Tudíž jsme to nemohli udělat po domácím zápase, jak zmiňujete, ale jsem přesvědčený, že bude ještě určitě příležitost se s Radkem oficiálně rozloučit společně s fanoušky.
Doufám, že jsem Vám výše v textu zodpověděl Vaše otázky.
Děkuji a přeji hezký den.
Děkují za odpověď
Odpověď:
Dobrý den,
rádi bychom časem někoho přivedli, ale ne primárně jako náhradu za Smoliho. Možná bude Honza Eberle a Jordann Perret, ale uvidíme, jak se budou cítit.
chci se Vás zeptat zda místo Smoliho přijde někdo jiný? Někdo tak významný a výrazný jako byl on? Že Smoli odchází z HK je pro mne čitelná a srdcervoucí událost.
Děkuji za brzkou odpověď a s pozdravem Honza
Odpověď:
Dobrý den,
jestli myslíte přímo hráč za Smoliho, tak ne. Souhlasím, že to byla výrazná osobnost, ale na jeho místo, které v současné době v rámci sestavy měl, se může posunout někdo z mladších hráčů. Každopádně na hráčském trhu se rozhlížíme a jsme připraveni jednat. Také čekáme na výsledek ohledně našich třech hráčů, kteří mají pozastavenou činnost.
teď se objevuje zajímavý hráč Jáchym Kondelík, 202 cm a 105 kg, byl by to pořádný centr, nemyslíte? Zkuste ho oslovit?
Děkuji za brzkou odpověď a s pozdravem Honza
Odpověď:
Dobrý den,
i když by se nám hráč podobných rozměrů hodil, tak je ale pravdou, že sháníme pokud možno zkušeného a produktivního centra, který nám chybí ještě o trochu více. Oslovit ho neplánujeme.