Marketing
V této sekci můžete pokládat otázky zástupcům marketingu hokejového klubu Mountfield HK. Na dotazy Vám odpoví některý z marketingových pracovníků.
K položení dotazu je nutná registrace, pro kterou platí stejná pravidla jako v případě diskuzního fóra. Prvním krokem je základní registrace, platná po všechna fóra webů eSports.cz, následně je třeba zaslat autorizační e-mail se zvolenou přezdívku na adresu redakce@mountfieldhk.cz. Pokud jste se již dříve zaregistrovali v diskuzi, své údaje můžete okamžitě používat i v této sekci.
Bedan
22.4.2017, 14:15
Bedan (Hradec Králové)
19.4.2017, 11:42
Dobrý den, chtěl bych se zeptat proč při vstřelení gólu je hráč, který skóroval vyvoláván na stadionu moderátorem jen jednou? Všude jinde je vyvoláván vždy 3x a myslím, že je to působivější.
Děkuji za odpověď.
Odpověď:
Dobrý den,
ano, jsme pravděpodobně jediným týmem, který hráče po vstřeleném gólu nevyvolává 3x v různých provedeních a jsme za to rádi. Nechceme ostatní kluby napodobovat a jdeme si vlastní cestou i v tomto ohledu. I tak děkujeme za námět.
S pozdravem Aleš Havel
Děkuji za odpověď.
Odpověď:
Dobrý den,
ano, jsme pravděpodobně jediným týmem, který hráče po vstřeleném gólu nevyvolává 3x v různých provedeních a jsme za to rádi. Nechceme ostatní kluby napodobovat a jdeme si vlastní cestou i v tomto ohledu. I tak děkujeme za námět.
S pozdravem Aleš Havel
Jakub
7.4.2017, 06:43
Dobrý den,
Proč na letošním kalendáři chybí jména hráčů? Děkuji
Odpověď:
Dobrý den, pro letošní kalendář jsme zvolili tuto formu grafiky, která jména neobsahovala.
S pozdravem Jan Vavřina
Proč na letošním kalendáři chybí jména hráčů? Děkuji
Odpověď:
Dobrý den, pro letošní kalendář jsme zvolili tuto formu grafiky, která jména neobsahovala.
S pozdravem Jan Vavřina
Jan Cerny (HK)
2.4.2017, 10:28
Dobry den, mam dotaz.. jak ke mozne, ze na 5.semifinale vcera pred 20:00 bylo cca asi 30 nevyzvednutych permanentek na sezeni a dneska v 9:00 , kdy mely jit do volneho prodeje, nebyly zadne??? To si to klub nechava pro sebe? Pakli-ze ano, napiste to rovnou na web stranky, at tam lidi necekaji v domeni ziskani listku uz v 8 hod, kdy jsme kvuli tomu jeli cca 50 km. Je to nefer!! P. Cerny
Odpověď:
Dobrý den,
do prodeje jsme uvolňovali přesně 23 míst na sezení, na které nebylo využito předkupní právo (jednalo se o plonková místa). Je třeba si uvědomit, že zároveň s otevřením pokladen se zahajuje prodej v Infocentru, kde si je také možné vstupenky zakoupit. Za další není zcela správné se orientovat podle toho, co vidíte k dispozici na webu před ukončením předkupního práva. Spousta fanoušků si kupuje vstupenky na poslední chvíli a může se stát, že jim banka přepošle peníze až po konci daného intervalu.
S pozdravem Aleš Havel
Odpověď:
Dobrý den,
do prodeje jsme uvolňovali přesně 23 míst na sezení, na které nebylo využito předkupní právo (jednalo se o plonková místa). Je třeba si uvědomit, že zároveň s otevřením pokladen se zahajuje prodej v Infocentru, kde si je také možné vstupenky zakoupit. Za další není zcela správné se orientovat podle toho, co vidíte k dispozici na webu před ukončením předkupního práva. Spousta fanoušků si kupuje vstupenky na poslední chvíli a může se stát, že jim banka přepošle peníze až po konci daného intervalu.
S pozdravem Aleš Havel
hilibcini
31.3.2017, 15:17
Dobrý den, chtěl bych jen podotknout, že reklama u zimního stadionu odkazovala na utkání s Litvínovem ještě ráno před utkáním s Kometou Brno, což mi jako moc ”aktuální” rozhodně nepřijde. Neberte to, prosím, jako nějaké šťourání, ale myslím si, že má marketing ještě určité rezervy.
Odpověď:
Dobrý den,
děkujeme za připomínku. Proběhla komunikace s dodavatelem a vše by nadále mělo být v pořádku. Do dalšího období připravujeme optimalizaci oblastí, které mají jak říkáte rezervy. Klub se stejně jako jiné firmy rok co rok rozvíjí a úpravy v některých oblastech jsou podmíněny mimo jiné také ekonomickými faktory a ty je nutné respektovat.
S pozdravem Petr Picka
Odpověď:
Dobrý den,
děkujeme za připomínku. Proběhla komunikace s dodavatelem a vše by nadále mělo být v pořádku. Do dalšího období připravujeme optimalizaci oblastí, které mají jak říkáte rezervy. Klub se stejně jako jiné firmy rok co rok rozvíjí a úpravy v některých oblastech jsou podmíněny mimo jiné také ekonomickými faktory a ty je nutné respektovat.
S pozdravem Petr Picka
bublix (Raudnitz)
31.3.2017, 08:56
Dobrý den, zveřejníte někde otextovaný videoklip na píseň Sweet Caroline?
Odpověď:
Dobrý den, otextovaný klip (práci pana Leoše Duška) jsme zveřejnili na našem YouTube kanálu.
Hezký den a pohodový víkend přeji, Jan Vavřina
Odpověď:
Dobrý den, otextovaný klip (práci pana Leoše Duška) jsme zveřejnili na našem YouTube kanálu.
Hezký den a pohodový víkend přeji, Jan Vavřina
Skerdis26
30.3.2017, 21:13
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat, jestli neplánujete do budoucna udělat platební karty s motivem hokejového klubu, stejně jako to má fotbal? Díky
Odpověď:
Dobrý den,
momentálně o tomto kroku neuvažujeme. Zároveň ale podobnou možnost do budouna nevylučujeme.
S pozdravem Aleš Havel
chtěl bych se zeptat, jestli neplánujete do budoucna udělat platební karty s motivem hokejového klubu, stejně jako to má fotbal? Díky
Odpověď:
Dobrý den,
momentálně o tomto kroku neuvažujeme. Zároveň ale podobnou možnost do budouna nevylučujeme.
S pozdravem Aleš Havel
Kvetuna (hradec)
29.3.2017, 14:35
Dobrý den . Mám tak trochu kritickou poznámku , začíná semifinále s Kometou a po hradci jsou plakáty na utkání s Litvínoven na prvnía druhé utkání , není to trochu škoda že nefunguje pořádně propagace ?
Odpověď:
Dobrý den,
předně mi dovolte vysvětlit systém zajištění ploch. Většinu ploch nám poskytuje Město prostřednictvím společnosti AWK v rámci podpory sportu. Předem nikdy nevíme, jaké plochy to budou a zda bude stará plocha přelepena. Pokud společnost AWK do dalšího měsíce plochu neprodá, tak na ní zůstává naše již prošlá inzerce. Tento nedostatek byl několikrát řešen, ale bez většího úspěchu. Další plochy poskytuje Dopravní podnik města, spolupráce je naprosto plynulá a kdykoliv je potřeba, tak dojde k přelepení či výměně sdělení. Posledním poskytovatelem venkovních inzertních ploch je partner klubu společnost BARTH, s nimi je spolupráce také plynulá a k přelepení plochy dochází včas. Několik ploch si klub zřizuje sám, například plachtový billboard před halou a ten je aktuální. Nesouhlasím tedy s tím, že nefunguje propagace. V rámci možností stanovených rozpočtem a dotačními systémy využíváme vše v maximální možné míře.
S pozdravem Petr Picka
Odpověď:
Dobrý den,
předně mi dovolte vysvětlit systém zajištění ploch. Většinu ploch nám poskytuje Město prostřednictvím společnosti AWK v rámci podpory sportu. Předem nikdy nevíme, jaké plochy to budou a zda bude stará plocha přelepena. Pokud společnost AWK do dalšího měsíce plochu neprodá, tak na ní zůstává naše již prošlá inzerce. Tento nedostatek byl několikrát řešen, ale bez většího úspěchu. Další plochy poskytuje Dopravní podnik města, spolupráce je naprosto plynulá a kdykoliv je potřeba, tak dojde k přelepení či výměně sdělení. Posledním poskytovatelem venkovních inzertních ploch je partner klubu společnost BARTH, s nimi je spolupráce také plynulá a k přelepení plochy dochází včas. Několik ploch si klub zřizuje sám, například plachtový billboard před halou a ten je aktuální. Nesouhlasím tedy s tím, že nefunguje propagace. V rámci možností stanovených rozpočtem a dotačními systémy využíváme vše v maximální možné míře.
S pozdravem Petr Picka
Jaroslav Kubík (Brno KOMETA)
26.3.2017, 17:29
Pane Havel jak to myslíte slušní přiznivci Komety? Ultras je jenom pár pitomců a ne všichni. Myslíte že u Vás v Hradci takoví nejsou.Ale i ultras jsou fanoušci. To jsou právě ti (ale jen někteří) co si řikají fanklub a mají předkupní prévo do sektoru hostů.No musím ale podotknout že když jsem si v sobotu v13 05 2 vstupenky na druhý zápas chtěl koupit po vyplnění formuláře s adresou a přechodu na platbu mě váš systém odhlásil a už mě zpět nevpustil.
Odpověď:
Dobrý den,
neslušní fanoušci se najdou ve spoustě klubů, není to určitě nic proti Kometě :-). Jednalo se pouze o popsání skutečnosti. O rozdělování vstupenek do sektoru hostů mezi jak vy říkáte, ultras a ty ostatní, bohužel nic nevím. To je jen a pouze věc fanklubu Komety. Co se týče systému, tak ten byl v dobu spuštění vlivem nadměrné zátěže skutečně zpomalený na minimum a ve velmi krátký čas byly vstupenky určené do online prodeje vyprodány.
Hezký den přeji, Aleš Havel.
Odpověď:
Dobrý den,
neslušní fanoušci se najdou ve spoustě klubů, není to určitě nic proti Kometě :-). Jednalo se pouze o popsání skutečnosti. O rozdělování vstupenek do sektoru hostů mezi jak vy říkáte, ultras a ty ostatní, bohužel nic nevím. To je jen a pouze věc fanklubu Komety. Co se týče systému, tak ten byl v dobu spuštění vlivem nadměrné zátěže skutečně zpomalený na minimum a ve velmi krátký čas byly vstupenky určené do online prodeje vyprodány.
Hezký den přeji, Aleš Havel.
Ondřej Veber (Jeseník)
26.3.2017, 17:05
Dobrý den,
mnoho mimobrněnských fanoušků Komety si zakoupilo lístky na klasické stání(nikoliv do sektoru hostů). Bude jim umožněn vstup? (například mezi sektor hostů a sektor A)?
Děkuji za odpověď
Veber
Odpověď:
Dobrý den,
na tuto otázku již odpovídal GM, proto využiji jeho textu:
"Pokud jakýkoliv návštěvník (včetně hostujících fanoušků) utkání bude dodržovat návštěvní řád, bude moci sledovat utkání. Při zvýšeném počtu hostujících fanoušků se budeme snažit rozšířit hostující sektor směrem k sektoru "A" a oddělit tak oba fanouškovské tábory."
Je v našem zájmu, aby vše proběhlo bez problému a všichni si semifinále užili :-).
S pozdravem Aleš Havel
mnoho mimobrněnských fanoušků Komety si zakoupilo lístky na klasické stání(nikoliv do sektoru hostů). Bude jim umožněn vstup? (například mezi sektor hostů a sektor A)?
Děkuji za odpověď
Veber
Odpověď:
Dobrý den,
na tuto otázku již odpovídal GM, proto využiji jeho textu:
"Pokud jakýkoliv návštěvník (včetně hostujících fanoušků) utkání bude dodržovat návštěvní řád, bude moci sledovat utkání. Při zvýšeném počtu hostujících fanoušků se budeme snažit rozšířit hostující sektor směrem k sektoru "A" a oddělit tak oba fanouškovské tábory."
Je v našem zájmu, aby vše proběhlo bez problému a všichni si semifinále užili :-).
S pozdravem Aleš Havel
Odpověď:
Dobrý den,
již několikrát jsme o Vámi navrhovaném řešení uvažovali, ale prozatím ho nechceme znovu zavádět (pro prvních pár zápasů v sezóně 2013/14 byly bulletiny zpoplatněny). Ať už z vlastní zkušenosti, tak ze zkušenosti ostatních klubů je prodej bulletinů obvykle kontraproduktivní. Jakmile mají za ně fanoušci platit, v mnoha případech si to rozmyslí. Většinou nelze predikovat potřebný náklad na zápasy a zbylé (neprodané) kusy by tak zbytečně nešly do světa. Z určitých důvodů klub potřebuje, aby se co možná maximální množství bulletinů dostalo mezi diváky a jejich zpoplatněním bychom šli naproti pravému opaku. O problému jejich nedostatku víme a budeme se ho snažit vyřešit jinými způsoby.
S pozdravem Aleš Havel