Marketing
V této sekci můžete pokládat otázky zástupcům marketingu hokejového klubu Mountfield HK. Na dotazy Vám odpoví některý z marketingových pracovníků.
K položení dotazu je nutná registrace, pro kterou platí stejná pravidla jako v případě diskuzního fóra. Prvním krokem je základní registrace, platná po všechna fóra webů eSports.cz, následně je třeba zaslat autorizační e-mail se zvolenou přezdívku na adresu redakce@mountfieldhk.cz. Pokud jste se již dříve zaregistrovali v diskuzi, své údaje můžete okamžitě používat i v této sekci.
Prosím vás jak u vás funguje ticketing? Kamarád si u vás zaplatil online permanentku hned v první vlně prodeje pro veřejnost s odesláním domů, ale stále mu ještě nepřišla. Pí. Křížová mu 28.6. napsala emailem, že se omlouvá za komplikace, ale že permanentku dostane ihned v příštím týdnu. Dnes je to 12 dní od zmíněného emailu a je ticho po pěšině a permanentka stále nikde. Toto mi přijde přinejmenším jako velice neprofesionální jednání.
Díky
Odpověď:
Dobrý den,
bohužel nastala chyba v rámci prodeje, kvůli které došlo k opoždění odeslání permanentek. Ve spolupráci s Enigoo jsme problém vyřešili a permanentky jsou už v tuto chvíli na cestě za Vámi. Za chybu se moc omlouvám.
V případě jakýchkoliv otázek nebo připomínek se mi neváhejte ozvat na email anna.krizova@mountfieldhk.cz.
Děkuji za pochopení. S pozdravem Anna Křížová
Odpověď:
Dobrý den,
úspěšní dražitelé už byli kontaktováni ohledně možnosti vyzvednutí dresů.
S pozdravem Anna Křížová
Chystáte nějaký ”behind the scenes” film z letošní cesty play off?
Díky a mějte se fajn
Martin
Odpověď:
Dobrý den,
v první řadě děkujeme za přání. V rámci našeho týmu uděláme maximum pro zlepšení této oblasti, určité novinky chystáme a představu o vizi máme. Co se týče cesty týmu play off 2023, tu představí další díl magazínu Na hokejovém soutoku, který se aktuálně připravuje. Z finálových zápasů máme navíc poměrně dost záběrů, které budeme v rámci naší další propagace využívat.
S pozdravem Jan Vavřina
Odpověď:
Dobrý den,
v tomto případě si stačí číslo zkontrolovat na el. vstupence v přijatém e-mailu. Před novou sezonou proběhne redesign klubové aplikace, na kterém intenzivně pracujeme. V rámci tohoto redesignu budou vyřešeny podobné nedokonalosti.
S pozdravem Aleš Havel
Odpověď:
Dobrý den,
pokud by byla výherní vstupenka zakoupená přes aplikaci, namísto čísla budeme zveřejňovat e-mailovou adresu spárovanou s mobilní aplikací.
S pozdravem Aleš Havel
Odpověď:
Dobrý den,
ano, bohužel, máte správné informace. Fotbalový klub oslovil Aleše Havla a některé další pracovníky našeho hokejového klubu a dal jim pracovní nabídku. Aleš tuto nabídku zakceptoval a po této sezóně pracovně přechází k fotbalu. I když se jedná o kvalitního pracovníka, věřím, že ho plnohodnotně nahradíme. V tuto chvíli tvoříme novou organizační strukturu, kterou v průběhu dubna představíme našim fanouškům.
S pozdravem Aleš Kmoníček
PS. Psal jsem už GM, ale nevím, zda není lepší psát o aplikaci zde.
Odpověď:
Dobrý den,
stejně jako v předešlém play-off, tak i letos přeposílání a uvolňování permanentek z aplikace nebude možné. V současné době intenzivně pracujeme na redesignu aplikace, který bude mimo jiné i tyto funkce v rámci nadstavbové části obsahovat.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem Aleš Havel
měl bych na vás jednu prosbu a otázku..
Včera jsem byl na utkání s Kometou a chtěl jsem si dát kávu v Cafe-co automatu. Jeden z nich byl o přestávce doslova přecpaný a druhý byl za mřížemi u fanoušků hostů. Zajímá mě, jestli by se s firmou dalo promluvit o provozu ještě jednoho stroje. Přece jen si tam chodím často a přijde mi, že při takových utkání je jeden automat pro 4000 domácích příznivců málo (nejen u těch navštěvovanějších).
Poté jedna odlehčující otázka. V NHL začali být velmi populární na kostce záběry ,,In the house”, kde se vždycky vezmou postavy z filmů a v hledišti se zabere kamerou nejpodrobnější ,,dvojník”. Jako nápad pro zpestření během přestavek např. si myslím, že super. Alespoň mě to baví, baví to celou NHL a věřím, že i naše fanoušky by to pobavilo. Je toto možnost realizovat?
Děkuji a přeji pěkný den
Odpověď:
Dobrý den,
počet automatů a jejich umístění řeší s poskytovatelem obchodní oddělení, připomínku předáme.
Aktivita "In the house" je postavena na větším počtu kamer a jejich práci s nimi. V této oblasti je klub výrazně limitován technických zázemím. Máme sice modernizované panely časomíry a systém ovládání obsahu, počet kamer zůstal prozatím stejný. Z tohoto důvodu nad podobným druhem aktivit neuvažujeme.
S pozdravem Petr Picka
Děkuji za odpověď
Odpověď:
Dobrý den,
jak už to tak bývá, derby opět vyvolalo emoce nejen na ledě a stadionu, ale také na diskuzním fóru. Vulgární příspěvky jsme proto skryli a uživatelům, kteří se takto provinili opakovaně, zamezili v přístupu.
S pozdravem Jan Vavřina
v sektoru C uprostřed na zábradlí přibyl reklamní banner, který značně brání ve výhledu. Máme na místa za bannerem koupené permanentky a je to opravdu nepříjemné. Není možné reklamu posunout aspoň o jednu příčku dolů?
Předem děkuji za vyřešení situace
Odpověď:
Dobrý den,
banner na tomto zábradlí již v minulosti byl, nyní byl vrácen na své původní místo. Každopádně na to do příštího zápasu koukneme a pokusíme se vymyslet kompromisní řešení.
S pozdravem Jan Vavřina