Marketing

V této sekci můžete pokládat otázky zástupcům marketingu hokejového klubu Mountfield HK. Na dotazy Vám odpoví některý z marketingových pracovníků.

K položení dotazu je nutná registrace, pro kterou platí stejná pravidla jako v případě diskuzního fóra. Prvním krokem je základní registrace, platná po všechna fóra webů eSports.cz, následně je třeba zaslat autorizační e-mail se zvolenou přezdívku na adresu redakce@mountfieldhk.cz. Pokud jste se již dříve zaregistrovali v diskuzi, své údaje můžete okamžitě používat i v této sekci.

prosím nevyplňovat

Josef Holec (Vrchlabí)
13.10.2017, 11:46
Dobrý den. Poprv jsem si koupil online vstupenku na derby proti Pardubicím (stání), ale je tam problém. Je to zaplacené přes GOPAY.CZ, ale jaksi info nebo lístek na email vůbec nepřišel. Jste první kde se mi něco takového stalo. Co s tím?

Odpověď:
Dobrý den,
při nákupu jste zadal špatný email, což je důvod, proč Vám vstupenka nedorazila. Zasílám ji tedy znovu, na email správný.
Přeji hezký zbytek dne, Aleš Havel.
Jan Tuček (Česká Skalice)
4.10.2017, 15:38
Dobrý den.
Někde jsem zaslechl, že majitelé permanentek mají ve fanshopu slevu. Je to pravda a jaká je případná sleva?
Děkuji

Odpověď:
Dobrý den,
majitelé permanentních vstupenek mají ve fanshopu slevu ve výši 10%.
Přeji hezký den, Aleš Havel
MirekMoucha
2.10.2017, 18:18
Dobrý den, jen malá poznámka. V tištěném programu k utkání jsou na stránce s partnery prázdná políčka. Patrně po partnerech kteří letos již nejsou partnery. Myslím, že by lépe vypadala stránka bez prázdných míst, přesunout partnery ze spodních míst na prázdná.
S pozdravem
Mirek

Odpověď:
Dobrý den,
partnery postupně doplňujeme. Během cca 2 týdnů by měla být stránka zaplněna.
S pozdravem Petr Picka
Martin Saucuk (Hradec Kralove)
1.10.2017, 14:38
Dobry den , chtel jsem se zeptat proc se neuklizi zimni stadion mezi sedackama ? Děkuji

Odpověď:
Dobrý den,
hrubší úklid se praktikuje vždy 2 hodiny před utkáním. Ten obnáší sběr odpadků a případné setření sedadel a vynesení košů.
S pozdravem Robert Horyna
Lukas (HK)
18.9.2017, 23:02
Dobrý den,
bylo by možné prozradit, kdy půjdou do prodeje vstupenky na následující domácí zápasy?
Děkuji.

Odpověď:
Dobrý den,
vstupenky na další utkání budou do systému přidány během tohoto týdne.
S pozdravem Aleš Havel
Monika T. (HK)
18.9.2017, 06:32
Dobré ráno, nevím, jestli se ptám správně, ale kde si mohu vyzvednout podepsanou čepici od Bédi K.? Určitě jste to už někde psali, ale já to nemohu najít. Děkuji za odpověď, Béďa je borec a přeji více takových zápasů!

Odpověď:
Dobrý den, tuto informaci jsme nikde nepsali, neboť není pravdivá. Nevíme o tom, že by Béda Köhler po svém hattricku nějaké čepice podepisoval.
Hezký den, Jan Vavřina.
Hunny007
17.9.2017, 20:27
Dobrý den kdy budete přibližně pouštět lístky na derby děkuji za odpověď

Odpověď:
Dobrý den,
vstupenky na další utkání (včetně zápasu s Pardubicemi) budou do systému přidány během tohoto týdne.
S pozdravem Aleš Havel
Tomáš Černý (Hořice)
14.9.2017, 12:50
Dobrý den,
chtěl bych zeptat zda je možné lístky, které ještě nejsou na online prodeji, s předstihem koupit na pokladnách?

Díky

Odpověď:
Dobrý den,
na pokladnách jsou k dispozici stejné vstupenky, které můžete vidět i v on-line aplikaci.
S pozdravem Aleš Havel
Pavel (HK)
6.9.2017, 11:36
Dobrý den, dotaz k partnerovi TV Barrandov - jde jen čistě o jejich reklamu u nás nebo ta spolupráce bude mít hlubší význam?

Díky

Odpověď:
Dobrý den,
v případě TV Barrandov se jedná o standardní sponzorství.
S pozdravem Petr Picka
jakub Lochman
5.9.2017, 15:09
Dobrý den,
1. V sekci partneři vám chybí Tv Barandov nebo je pouze na dresech?..
2. Mám tomu rozumět tak, že čt jíž nebude naše zápasy vysálat živě?
Děkuji za informaci

Odpověď:
Dobrý den,
1) sekce Partneři se neustále aktualizuje a i náš nový sponzor - TV Barrandov je již její součástí.
2) Česká televize bude i nadále vysílat naše zápasy.
S pozdravem Petr Picka
Další stránky
<<282930313233>>