Marketing
V této sekci můžete pokládat otázky zástupcům marketingu hokejového klubu Mountfield HK. Na dotazy Vám odpoví některý z marketingových pracovníků.
K položení dotazu je nutná registrace, pro kterou platí stejná pravidla jako v případě diskuzního fóra. Prvním krokem je základní registrace, platná po všechna fóra webů eSports.cz, následně je třeba zaslat autorizační e-mail se zvolenou přezdívku na adresu redakce@mountfieldhk.cz. Pokud jste se již dříve zaregistrovali v diskuzi, své údaje můžete okamžitě používat i v této sekci.
Corcaigh39
27.10.2017, 09:20
Q13 (HK)
26.10.2017, 13:44
Dobrý den, od kdy se začnou prodávat lístky na Jihlavu ?? Děkuji
Odpověď:
Dobrý den,
momentálně probíhá úprava ticketingového systému a pokud půjde vše podle plánu, tak by se prodej na další zápas(y) měl spustit během příštího týdne. O jeho spuštění však vydáme článek, takže stačí sledovat naše webové stránky.
S pozdravem Aleš Havel
Odpověď:
Dobrý den,
momentálně probíhá úprava ticketingového systému a pokud půjde vše podle plánu, tak by se prodej na další zápas(y) měl spustit během příštího týdne. O jeho spuštění však vydáme článek, takže stačí sledovat naše webové stránky.
S pozdravem Aleš Havel
pavel (hk)
23.10.2017, 08:50
Dobrý den.Chtěl bych se zeptat proč se mění cena lístků kupovaných přes net?Jedná se o místa 1řada u ledu sektor SZ.Jednou jsou za 180a jindy za 160 děkuji za odpověd.Vaněk
Odpověď:
Dobrý den,
to, že se mění ceny vstupenek v průběhu času je správně a jedná se o součást dynamického ticketingu, který jsme zavedli od této sezóny. Více informací naleznete v sekci "Jednotlivé vstupenky".
Přeji hezký den, Aleš Havel.
Odpověď:
Dobrý den,
to, že se mění ceny vstupenek v průběhu času je správně a jedná se o součást dynamického ticketingu, který jsme zavedli od této sezóny. Více informací naleznete v sekci "Jednotlivé vstupenky".
Přeji hezký den, Aleš Havel.
Jrka (Hradec Králové)
22.10.2017, 23:03
Dobrý den, v jakém časovém horizontu by měl být k dispozici Andris Džerinš?
Odpověď:
Dobrý den,
toto je otázka na realizační tým, resp. na vedení klubu, nikoliv na marketing.
Děkuji za pochopení.
S pozdravem Aleš Havel
Odpověď:
Dobrý den,
toto je otázka na realizační tým, resp. na vedení klubu, nikoliv na marketing.
Děkuji za pochopení.
S pozdravem Aleš Havel
Libor Hasal (Hradec Králové)
18.10.2017, 14:34
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, kdy budou dány do on-line prodeje vstupenky na domácí zápasy od 15. 11. 2017.
Odpověď:
Dobrý den,
v příštím týdnu je plánovaný upgrade ticketingového systému, kvůli kterému není v on-line systému více zápasů. O tomto kroku vyjde do konce týdne článěk a spuštění prodeje vstupenek na další zápasy očekáváme ke konci tohoto měsíce.
Přeji hezký zbytek dne, Aleš Havel.
Odpověď:
Dobrý den,
v příštím týdnu je plánovaný upgrade ticketingového systému, kvůli kterému není v on-line systému více zápasů. O tomto kroku vyjde do konce týdne článěk a spuštění prodeje vstupenek na další zápasy očekáváme ke konci tohoto měsíce.
Přeji hezký zbytek dne, Aleš Havel.
cechacek69 (Hradec Králové)
18.10.2017, 08:30
Dobrý den, měl bych poznámku k p. Borovci. Kdysi jste v nějaké odpovědi tvrdil, že po vstřeleném gólu domácích hlásíte cele jméno střelce a že nečekáte po nahlášení křestního jména na odpověď z hlediště. (tak jak je to na jiných stadionech - že nechcete být stejný) Ale poslední dobou se mi zdá, že jste k tomu sklouzl. :-) Šlo by to napravit? :-) Ale jinak si cením vaší práce a to jak to děláte se mi líbí. Jen tak dál a Hradec dotoho.
Děkuji za odpověď a přeji hezký den.
Petr
Odpověď:
Dobrý den, díky za připomínku a názor. K Vašemu dotazu: daný formát se stále snažím dodržovat, nicméně jsem lehce ubral volume při hlášení příjmení, aby fanoušci neměli pocit, že je chci překřičet… Jinak na většině jiných stadionů (pokud vím) hlasatel čeká, až řeknou střelce rozhodčí a až poté vyvolává 3× křestní jméno. Pravda, není tam riziko, že spletou jméno střelce (což se mi někdy stalo), ale v tom zůstáváme rozhodně odlišní :-)
Hezký den, Hradec olééé. S pozdravem Tomáš Borovec
Děkuji za odpověď a přeji hezký den.
Petr
Odpověď:
Dobrý den, díky za připomínku a názor. K Vašemu dotazu: daný formát se stále snažím dodržovat, nicméně jsem lehce ubral volume při hlášení příjmení, aby fanoušci neměli pocit, že je chci překřičet… Jinak na většině jiných stadionů (pokud vím) hlasatel čeká, až řeknou střelce rozhodčí a až poté vyvolává 3× křestní jméno. Pravda, není tam riziko, že spletou jméno střelce (což se mi někdy stalo), ale v tom zůstáváme rozhodně odlišní :-)
Hezký den, Hradec olééé. S pozdravem Tomáš Borovec
Petr Janda (Hradec)
15.10.2017, 21:38
Dobry den, jak se prosim jmenuje original song, ktery jako jingle poustite pri oslave golu Hradce!
Dekuji za odpoved.
Petr Janda
Odpověď:
Dobrý den, máte na mysli Sweet Caroline?
S pozdravem Jan Vavřina
Dekuji za odpoved.
Petr Janda
Odpověď:
Dobrý den, máte na mysli Sweet Caroline?
S pozdravem Jan Vavřina
Josef Holec (Vrchlabí)
13.10.2017, 11:46
Dobrý den. Poprv jsem si koupil online vstupenku na derby proti Pardubicím (stání), ale je tam problém. Je to zaplacené přes GOPAY.CZ, ale jaksi info nebo lístek na email vůbec nepřišel. Jste první kde se mi něco takového stalo. Co s tím?
Odpověď:
Dobrý den,
při nákupu jste zadal špatný email, což je důvod, proč Vám vstupenka nedorazila. Zasílám ji tedy znovu, na email správný.
Přeji hezký zbytek dne, Aleš Havel.
Odpověď:
Dobrý den,
při nákupu jste zadal špatný email, což je důvod, proč Vám vstupenka nedorazila. Zasílám ji tedy znovu, na email správný.
Přeji hezký zbytek dne, Aleš Havel.
Jan Tuček (Česká Skalice)
4.10.2017, 15:38
Dobrý den.
Někde jsem zaslechl, že majitelé permanentek mají ve fanshopu slevu. Je to pravda a jaká je případná sleva?
Děkuji
Odpověď:
Dobrý den,
majitelé permanentních vstupenek mají ve fanshopu slevu ve výši 10%.
Přeji hezký den, Aleš Havel
Někde jsem zaslechl, že majitelé permanentek mají ve fanshopu slevu. Je to pravda a jaká je případná sleva?
Děkuji
Odpověď:
Dobrý den,
majitelé permanentních vstupenek mají ve fanshopu slevu ve výši 10%.
Přeji hezký den, Aleš Havel
MirekMoucha
2.10.2017, 18:18
Dobrý den, jen malá poznámka. V tištěném programu k utkání jsou na stránce s partnery prázdná políčka. Patrně po partnerech kteří letos již nejsou partnery. Myslím, že by lépe vypadala stránka bez prázdných míst, přesunout partnery ze spodních míst na prázdná.
S pozdravem
Mirek
Odpověď:
Dobrý den,
partnery postupně doplňujeme. Během cca 2 týdnů by měla být stránka zaplněna.
S pozdravem Petr Picka
S pozdravem
Mirek
Odpověď:
Dobrý den,
partnery postupně doplňujeme. Během cca 2 týdnů by měla být stránka zaplněna.
S pozdravem Petr Picka
neuvažujete o obměně polepů autobusů MHD s hráči MHK? Přeci jen jich na nich jezdí pomalu víc těch, kteří už za nás nehrají než těch, kteří hrají :)
Odpověď:
Dobrý den,
v brzké době plánujeme polep prvně obrandovaného autobusu. I tak děkujeme za námět.
S pozdravem Aleš Havel