Marketing
V této sekci můžete pokládat otázky zástupcům marketingu hokejového klubu Mountfield HK. Na dotazy Vám odpoví některý z marketingových pracovníků.
K položení dotazu je nutná registrace, pro kterou platí stejná pravidla jako v případě diskuzního fóra. Prvním krokem je základní registrace, platná po všechna fóra webů eSports.cz, následně je třeba zaslat autorizační e-mail se zvolenou přezdívku na adresu redakce@mountfieldhk.cz. Pokud jste se již dříve zaregistrovali v diskuzi, své údaje můžete okamžitě používat i v této sekci.
Pitdog (HK)
14.12.2017, 21:16
Krejda24 (Hradec Králové)
14.12.2017, 13:12
Dobrý den, chci se zeptat proč není oficiální hymnou po každém Hradeckém gólu sweet caroline? Tato muzika hraje vždy když vedeme o 3 a více gólu myslím si že by to fanoušky více napumpovalo než klakson z nějaké lodě? Děkuji za odpověď a popřípadě zda-li by se s tím něco mohlo udělat.
Odpověď:
Dobrý den,
oficiální hymna se nehraje po každém hradeckém gólu a také jí není Sweet Caroline. O oblíbenosti této skladby samozřejmě víme, ale nechceme ji zevšednit. V našem repertoáru je tak vložena opravdu až při vedení o 3 góly právě proto, že se zápas příznivě vyvíjí a fanoušky to tak ještě více pozitivně naladí.
S pozdravem Aleš Havel
Odpověď:
Dobrý den,
oficiální hymna se nehraje po každém hradeckém gólu a také jí není Sweet Caroline. O oblíbenosti této skladby samozřejmě víme, ale nechceme ji zevšednit. V našem repertoáru je tak vložena opravdu až při vedení o 3 góly právě proto, že se zápas příznivě vyvíjí a fanoušky to tak ještě více pozitivně naladí.
S pozdravem Aleš Havel
Mája (HK)
11.12.2017, 11:31
Dobrý den,
Bude na středeční autogramiádě v OC Futurum přítomen kapitán Jaroslav Bednář? Děkuji
Odpověď:
Dobrý den,
na středeční autogramiádě v obchodním centru FUTURUM bude naprostá většina hráčů, vč. kapitána týmu Jardy Bednáře.
S pozdravem Aleš Havel
Bude na středeční autogramiádě v OC Futurum přítomen kapitán Jaroslav Bednář? Děkuji
Odpověď:
Dobrý den,
na středeční autogramiádě v obchodním centru FUTURUM bude naprostá většina hráčů, vč. kapitána týmu Jardy Bednáře.
S pozdravem Aleš Havel
Tomáš Myslivec (HK/Mountfield)
11.12.2017, 09:46
dobý den, dnes jsem objednal dvě vstupenky na 20.12.2017 Mountfield-Třinec, ale zadal jsem špatně email, můžu požádat o zaslání na správný email. Děkuji Tomáš M.
Odpověď:
Dobrý den,
napište mi prosím na email ales.havel@mountfieldhk.cz a zakoupené vstupenky přepošleme na správnou adresu.
S pozdravem Aleš Havel
Odpověď:
Dobrý den,
napište mi prosím na email ales.havel@mountfieldhk.cz a zakoupené vstupenky přepošleme na správnou adresu.
S pozdravem Aleš Havel
Dušek (hk)
9.12.2017, 08:09
Dobrý den kolik programů se tiskne, když půl hodiny před zápasem již nejsou ?
Odpověď:
Dobrý den,
počet bulletinů je vždy stanoven vzhledem k soupeři. Na standardní utkání je náklad 700ks, na ta exponovaná je počet vždy vyšší. Z ekonomických důvodů bohužel nemůžeme nechat vyrábět bulletiny tak, aby se dostalo na každého fanouška, a proto jsme od letošní sezóny zavedli možnost stažení elektronické verze těchto bulletinů.
S pozdravem Aleš Havel
Odpověď:
Dobrý den,
počet bulletinů je vždy stanoven vzhledem k soupeři. Na standardní utkání je náklad 700ks, na ta exponovaná je počet vždy vyšší. Z ekonomických důvodů bohužel nemůžeme nechat vyrábět bulletiny tak, aby se dostalo na každého fanouška, a proto jsme od letošní sezóny zavedli možnost stažení elektronické verze těchto bulletinů.
S pozdravem Aleš Havel
Pepa Dohnal (Hradec)
2.12.2017, 11:00
Dobrý den..Chci se zeptat ,zda plati permice i na derby univerzit?dekuji za odpověď
Odpověď:
Dobrý den,
permanentky nebudou na Derby univerzit platné. Vstupenky si můžete zakoupit on-line, na pokladnách či v Infocentru na Eliščině nábřeží.
S pozdravem Aleš Havel
Odpověď:
Dobrý den,
permanentky nebudou na Derby univerzit platné. Vstupenky si můžete zakoupit on-line, na pokladnách či v Infocentru na Eliščině nábřeží.
S pozdravem Aleš Havel
Miloš (Hradec)
1.12.2017, 15:31
Dobry den chtěl jsem se zeptat kdy budou uvolněny do prodeje on-line vstupenky na Pardubice
Odpověď:
Dobrý den,
vstupenky na utkání hraná po Novém roce půjdou s největší pravděpodobností do prodeje během příštího týdne.
S pozdravem Aleš Havel
Odpověď:
Dobrý den,
vstupenky na utkání hraná po Novém roce půjdou s největší pravděpodobností do prodeje během příštího týdne.
S pozdravem Aleš Havel
hilibcini (HK)
1.12.2017, 11:17
Dobrý den,
dnes jsem položil otázku do sekce ”ptejte se GM” a pan Kmoníček mě odkázal na Vás, proto Vám otázku v nezměněné formě pouze překopíruji. Děkuji předem za odpověď.
”Dobrý den pane Kmoníčku. Můj dotaz by měl směřovat nejspíš do vedlejší sekce, ale mě by zajímal Váš názor. Chci se zeptat, zda jste spokojeni s Vaším marketingem? Možná je to jen můj osobní názor, ale mně přijde, že by se dalo dělat malinko víc, protože přeci #chcemevíc! Mám na mysli konkrétně reklamu u ZS, kde bych čekal od začátku sezóny alespoň plakát na tom novém stojanu na kola z lešejňových trubek. Předpokládám, že světelná tabule nad vchodem má již vše za sebou, nepřemýšlíte o modernizaci podobné světelné tabule? Neberte to ve zlém, web a sociální sítě jedou parádně, až nadstandardně, ale zbytek už taková sláva není. Mám pocit, že v letošní sezóně by se z návštěvnosti dalo vymačkout daleko více než 4 100 diváků na MB, ale působí to na mě tak, že se ani moc nechce a já netuším proč.
Děkuji Vám za odpověď a přeji Vám nejen body, ale i více diváků v hledišti.
S pozdravem,
Martin H.”
Odpověď:
Dobrý den,
v rámci outdoorové reklamy proběhlo několik změn oproti minulým sezónám a to s odchodem partnera, který nám poskytoval několik ploch tohoto charakteru. Tuto ztrátu nahrazujeme umístěním PVC banerů na plochách několika našich partnerů ze stavebního průmyslu, tyto plochy jsou navíc na velice atraktivních rušných místech. Nově máme poměrně výraznou plochu v OC FUTURUM u vjezdu do garáží z ulice Mrštíkova a na obrazovkách v OC. Na Vámi zmiňované ploše před arénou, která stojí na městském pozemku, bude umístěn baner se zápasy na aktuální měsíc od ledna. Navýšil se také počet běžných plakátů v restauracích a podobně. Co se týče světelné tabule, musíme v tomto případě připravit investiční záměr, ten předat na město, dále vysoutěžit dodavatele a poté se může řešit realizace. Tato akce je v procesu a jak zmínil Aleš Kmoníček, je legislativně složitější.
V oblasti propagace se vždy dá dělat více a věřte, že i nám by se líbil Hradec "oblečený" do hokeje a především větší návštěvnost. Objem prezentace klubu se oproti minulé sezóně mírně navýšil. Tyto aktivity jsou ale také otázkou financí a dalších možností.
S pozdravem, Petr Picka
dnes jsem položil otázku do sekce ”ptejte se GM” a pan Kmoníček mě odkázal na Vás, proto Vám otázku v nezměněné formě pouze překopíruji. Děkuji předem za odpověď.
”Dobrý den pane Kmoníčku. Můj dotaz by měl směřovat nejspíš do vedlejší sekce, ale mě by zajímal Váš názor. Chci se zeptat, zda jste spokojeni s Vaším marketingem? Možná je to jen můj osobní názor, ale mně přijde, že by se dalo dělat malinko víc, protože přeci #chcemevíc! Mám na mysli konkrétně reklamu u ZS, kde bych čekal od začátku sezóny alespoň plakát na tom novém stojanu na kola z lešejňových trubek. Předpokládám, že světelná tabule nad vchodem má již vše za sebou, nepřemýšlíte o modernizaci podobné světelné tabule? Neberte to ve zlém, web a sociální sítě jedou parádně, až nadstandardně, ale zbytek už taková sláva není. Mám pocit, že v letošní sezóně by se z návštěvnosti dalo vymačkout daleko více než 4 100 diváků na MB, ale působí to na mě tak, že se ani moc nechce a já netuším proč.
Děkuji Vám za odpověď a přeji Vám nejen body, ale i více diváků v hledišti.
S pozdravem,
Martin H.”
Odpověď:
Dobrý den,
v rámci outdoorové reklamy proběhlo několik změn oproti minulým sezónám a to s odchodem partnera, který nám poskytoval několik ploch tohoto charakteru. Tuto ztrátu nahrazujeme umístěním PVC banerů na plochách několika našich partnerů ze stavebního průmyslu, tyto plochy jsou navíc na velice atraktivních rušných místech. Nově máme poměrně výraznou plochu v OC FUTURUM u vjezdu do garáží z ulice Mrštíkova a na obrazovkách v OC. Na Vámi zmiňované ploše před arénou, která stojí na městském pozemku, bude umístěn baner se zápasy na aktuální měsíc od ledna. Navýšil se také počet běžných plakátů v restauracích a podobně. Co se týče světelné tabule, musíme v tomto případě připravit investiční záměr, ten předat na město, dále vysoutěžit dodavatele a poté se může řešit realizace. Tato akce je v procesu a jak zmínil Aleš Kmoníček, je legislativně složitější.
V oblasti propagace se vždy dá dělat více a věřte, že i nám by se líbil Hradec "oblečený" do hokeje a především větší návštěvnost. Objem prezentace klubu se oproti minulé sezóně mírně navýšil. Tyto aktivity jsou ale také otázkou financí a dalších možností.
S pozdravem, Petr Picka
simona (hk)
27.11.2017, 12:52
dobry den,kdy date do prodeje vstupenky na derby 12.1.2018 ?predem dekuji
Odpověď:
Dobrý den,
vstupenky na utkání hraná po Novém roce půjdou s největší pravděpodobností do prodeje během příštího týdne.
S pozdravem Aleš Havel
Odpověď:
Dobrý den,
vstupenky na utkání hraná po Novém roce půjdou s největší pravděpodobností do prodeje během příštího týdne.
S pozdravem Aleš Havel
Josef Farkaš (Hradec Králové)
26.11.2017, 15:35
Dobrý den mám dotaz, chtěl bych nechat synovi podepsat dres od všech hráčů týmu jak mám postupovat díky za odpověď
Odpověď:
Dobrý den,
pokud potřebujete podepsat dres od hráčů, zaneste nám ho na sekretariát klubu a podepsání zajistíme.
S pozdravem Aleš Havel
Odpověď:
Dobrý den,
pokud potřebujete podepsat dres od hráčů, zaneste nám ho na sekretariát klubu a podepsání zajistíme.
S pozdravem Aleš Havel
Odpověď:
Dobrý den
o zpoplatnění bulletinu jsem již několikrát uvažovali, ale vždy se našel pádný důvod, proč jsme od toho upustili. Například není prodej zrealizovatelný z důvodu nutnosti EET, pro které nemáme na pokladnách systém. Nicméně věříme, že bude čím dál více fanoušků využívat právě elektronickou verzi tohoto programu utkání.
S pozdravem Aleš Havel