Marketing

V této sekci můžete pokládat otázky zástupcům marketingu hokejového klubu Mountfield HK. Na dotazy Vám odpoví některý z marketingových pracovníků.

K položení dotazu je nutná registrace, pro kterou platí stejná pravidla jako v případě diskuzního fóra. Prvním krokem je základní registrace, platná po všechna fóra webů eSports.cz, následně je třeba zaslat autorizační e-mail se zvolenou přezdívku na adresu redakce@mountfieldhk.cz. Pokud jste se již dříve zaregistrovali v diskuzi, své údaje můžete okamžitě používat i v této sekci.

prosím nevyplňovat

Savvyx (HK)
29.9.2018, 12:09
Dobry den, nevim na koho se obratit. Prosim o opravu sedacky v sektoru B, rada4, sedadlo 19. Golová radost byla bohuzel/bohudik velka. Dekuji

Odpověď:
Dobrý den,
děkujeme za informaci, zprávu předáme na provozní oddělení klubu, které sedačku opraví. V rámci radosti z gólu samozřejmě poškození sedačky chápeme :-).
S pozdravem Aleš Havel
ctvrtka (HK)
26.9.2018, 13:57
kucííí kdy bude ten novej web s mobilní verzí?

Odpověď:
Dobrý den,
spuštění nového webu je naplánováno na začátek října.
S pozdravem Aleš Havel
Marcela Cejnarová (hradec králové)
26.9.2018, 12:13
Dá se na pokladně zaplatit vstupenka přes benefitní systém kartou gallery beta?

Odpověď:
Dobrý den,
vstupenky bohužel nelze platit benefitní kartou Gallery Beta. Jediná akceptovaná cafeterie na pokladně je od společnosti Benefity, a.s.
S pozdravem Aleš Havel
Gate (HK)
23.9.2018, 22:43
Dobrý den,
při nástupu hudba kterou používá SPA a když padne gól chybí naše Sweet Caroline.
Něco se mění?
Děkuji.

Odpověď:
Dobrý den,
je to tak, jak píšete. V životě se stále něco mění, a to i v hokejovém. Za poslední roky se obměnil celý hráčský kádr A-týmu a byli to sami hokejisté, kteří volali po změně. Včetně písně Sweet Caroline při nástupu na rozbruslení. Tam jsme nově také zařadili skladby v jazyce našich zahraničních hráčů (včetně chorvatštiny a lotyštiny).
Do samotného utkání nastupuje hradecký tým na novou hymnu a Sweet Caroline by se měla hrát po třetím hradeckém gólu.
Samozřejmě jsme připraveni naslouchat přáním našich fanoušků a případně některé věci upravit.
S pozdravem Tomáš Borovec
Hrusin (Hradec Králové)
20.9.2018, 12:27
Dobrý den, jen taková malá připomínka, mezi partnery klubu máte stále Rubena, ale již delší čas je to Trelleborg.

Odpověď:
Dobrý den,
děkujeme za upozornění, logo Rubeny jsme zaktualizovali. Sekce Partneři bude plně zaktualizována po spuštění nových webových stránek.
S pozdravem Aleš Havel
mikys (HRADEC)
5.9.2018, 17:29
Dobrý den kdy bude spuštěn prodej vstupenek .
Děkuji

Odpověď:
Dobrý den,
k prodeji vstupenek připravujeme článek, kde budou uvedeny veškeré podrobnosti. Samotný prodej na zářijové zápasy začne tuto sobotu prostřednictvím on-line aplikace.
S pozdravem Aleš Havel
Jakub Lochman (Černíkovice, okres RK)
29.8.2018, 15:45
Budete prodávat kalendář a plakát na příští sezonu, ptám se klubu, proo, jesli ho mám v úmyslu začít vyrábět?
Děkuji za odověď

Odpověď:
Dobrý den,
kalendář i foto týmu budou v průběhu sezóny k dispozici.
S pozdravem Aleš Havel
Corcaigh39 (Hradec Králové)
10.8.2018, 08:30
Dobrý den,

chtěl bych jen upozornit na jeden problém, který se včera vyskytl, pokud už na to neupozorňovali pořadatelé. Včera jsem měl, a nebyl jsem sám, problém se vstupem na permanentku. Mám celosezónní a při prvním vstupu na první utkání PCE vs. HCD mě permanentka pustila dovniř, ale když jsem chtěl o přestávce nachvíli odskočit ven, při pokusu jít ven stále permanentka hlásila vstup, opakovaně. Naopak při prvním příchodu na naše večerní utkání mi permanetka stále opakovaně hlásila nashledanou, i když jsem nebyl vevnitř. Spoustu lidí pak pořadatelé museli pouštet brankou mimo turniket.

I z tohoto důvodu pak zřejmě nesedělo číslo návštěvnosti v celkem pěkně zaplněném zimáku.

Odpověď:
Dobrý den,
děkujeme za upozornění. O problému víme, na vině je systém obsluhující turnikety, který v posledních zápasech vykazuje negativní anomálie, jejichž příčiny budeme řešit. Budeme se snažit, aby bylo do příštích zápasů vše v pořádku.
S pozdravem Aleš Havel
Petr (HK)
9.8.2018, 23:00
Dobrý večer!
Můj dotaz je ohledně nové hymny. Bude asi takový dohromdy s názorem či postřehem.
Proč jste stáhli hymnu stávající?
A když už ”potřebujeme” novou tak by měl být posun vpřed a ne propadák.

Proboha, slyšeli jste ji než jste se ji rozhodli pustit ven?

Hudba je dobrá tak jako Hard Core do klubu.
Úroveň textu je asi tak na zvláštní školu.
A když jste ji pouštěli dnes na hokeji, tak je tak mizerně nazpívaná a nahraná, že pokud by tam nebyly titulky, tak nikdo nerozumí co
tam kdo řve.

Omlouvám se, ale já sem dlouho neslyšel nic strašnějšího.
Vsadím se s Váma, že si tohle nikdo nikdy nebude zpívat. A to by asi měl být účel hymny nebo se mýlím?

Proč nevypíšete, když už... nějakou soutěř... Kapel je dost a dost... A pak předložit veřejnosti ať si sama vybere třeba ze třech možností.
Pokud jste profesionálové, tak zkuste odvézt adekvátní práci.

Prosím zpět Teplou Buchtu!!

Děkuji za pochiopení... a zkuste se zeptat kolem sebe.
Jestli se to nelíbí jenom mě... tak se omlouvám a pokusím se to vydržet.
Ale myslím si, že sám asi nebudu.


Děkuji za pochopení.

Petr Lindr

Za mě palec dolů.... absolutně nevkusné a primitivní..


Odpověď:
Dobrý den,
jak již bylo avizováno v článku na našich webových stránkách, tak hymna byla vydána i na základě pozitivních reakcí vybraných členů fanklubu, dále vedení klubu a dalších fanoušků. Určitě se nejednalo o nepromyšlený krok a hymna se rozhodně nevytvořila přes víkend. Naprosto chápu, že se nová verze hymny nemusí všem líbit. Jedná se o věc, kde je rozptyl vkusu napříč všemi fanoušky opravdu značný, proto je potřeba mít pro vydání takového druhu skladby potřebnou dávku odvahy.
Pro vypsání soutěže jsme se nerozhodli z několika důvodů. Většina kapel není ochotna složit a nazpívat hymnu bez nároku na honorář, navíc o to z našeho průzkumu nebyl valný zájem. Pokud se tedy bavíme o typicky hradeckých kapelách. I přesto se o další verzi hymny pokusila jiná kapela a o úrovni skladby se můžete přesvědčit sám zde.
Abych se vrátil úplně na začátek, tak změna hymny vzešla z iniciace některých fanoušků, kteří volali po změně a kterou jsme se snažili provést nejlepším možným způsobem. Proto byla před vydáním představena několika desítkám lidí. Pravdou je, že o artikulaci bychom mohli polemizovat. Nejedná se však o špatně nahranou skladbu, ale o ne příliš kvalitní reprodukční zařízení v hale.
S pozdravem Aleš Havel
Tom (Hk)
9.8.2018, 17:55
Dobrý den...chci se zeptat..kolik se zatím prodalo permic a bude v dalších letech permic sloužit třeba jako slevový karta s dalším využitím?děkuji za odpověď

Odpověď:
Dobrý den,
počet prodaných permanentek bude velmi podobný loňské sezóně, což nás samozřejmě velmi těší. Permanentka by měla i do příštích let sloužit pouze jako vstupní legitimace do ČPP Arény.
S pozdravem Aleš Havel
Další stránky
<<202122232425>>
deneme bonusu veren siteler