Marketing

V této sekci můžete pokládat otázky zástupcům marketingu hokejového klubu Mountfield HK. Na dotazy Vám odpoví některý z marketingových pracovníků.

K položení dotazu je nutná registrace, pro kterou platí stejná pravidla jako v případě diskuzního fóra. Prvním krokem je základní registrace, platná po všechna fóra webů eSports.cz, následně je třeba zaslat autorizační e-mail se zvolenou přezdívku na adresu redakce@mountfieldhk.cz. Pokud jste se již dříve zaregistrovali v diskuzi, své údaje můžete okamžitě používat i v této sekci.

prosím nevyplňovat

Tom Krátký (Hradec Králové)
8.3.2019, 11:14
Dobrý den.
Rád bych se zeptal na špatně fungující nebo úplně nefunkční televizory na chodbě zs. Poněkud to snižuje kulturní zážitek v případě, že bych chtěl sledovat utkání a nedostanu se včas na své místo v hledišti z jakéhokoli důvodu. Například televizor u stánku u hotelu vlevo vedle hlavního vchodu na zimní stadion nefunguje už od začátku sezóny. A v případě vyprodaných zápasů a předpokládám, že při playoff to tak bude, je škoda nevidět jistě vítězné branky našeho týmu. Děkuji za odpověď.

Odpověď:
Dobrý den,
nefungující televize na spodním ochozu jsou v řešení a pokud vše půjde podle očekávání, tak by měly být vyměněny za nové ještě před letošním play off.
S pozdravem Aleš Havel
Petr_Muller (Hradec Králové)
24.2.2019, 20:17
Dobrý den, chtělo by to něco udělat z turnikety u hlavního vstupu zimáku, špatně se načítá kód a tak trvá, než se podaří úspěšně projít. Tvoří se kvůli tomu zbytečně fronty. Děkuji.

Odpověď:
Dobrý den,
zatím jsme nedostali žádnou negativní odezvu od pořadatelů, takže by mělo být vše v pořádku. I tak zkusíme funkčnost prověřit, třeba se jedná o vadu jen jedné čtečky. Děkuji za připomínku.
S pozdravem Aleš Havel
Mirek Moucha
13.2.2019, 13:38
Dobrý den pane Havle, v návaznosti na odpověď panu Lochmanovi mám možná nerealizovatelné nápady.
Informace o zápasech akademie by mohly být i v zápasovém bulletinu na stránce věnované akademii. Také by se mohla využít světelná reklama na hlavní hale a případně i prostor s bannerem před vchodem na ZS. A možná i při zápase A týmu by mohl moderátor, nebo kostka, na zápasy pozvat.
Z vlastní zkušenosti vím jak mají kluci zájem fanoušků rádi (např. výjezd fanklubu na zápas dorostu do Chocně proti Pardubicím).
Pěkný den
MM

Odpověď:
Dobrý den,
předem děkuji za nápady, některé třeba realizovatelné budou.
1) Do bulletinu jsme dosud pozvánky na další mládežnické zápasy nevkládali kvůli termínům mezi uzávěrkou bulletinů a hracími dny. V praxi by to vypadalo tak, že bychom zvali na zápasy hrané třeba za týden a více, což není úplně efektivní. Nicméně to zkusíme do play off a pro další sezónu ještě zvážit.
2) Světelná reklama by se zajisté využít dala, nicméně aktuální smyčka trvá přes půl minuty, přidáním informace o mládežnických zápasech ubíráme prostor pro důležitější oznámení.
3) Grafika v kovové konstrukci před halou je určena pro termíny zápasů A-týmu, chceme to takto udržet po celou sezónu.
4) Ani s multimediální kostkou to není jednoduché, aktuálně máme opravdu značný počet reklamních spotů, které musí být smluvně zajištěné. Zbylý prostor využíváme pro sdělení těch nejdůležitějších informací.
Jak jsem odpovídal v předešlém dotazu, jsme přesvědčeni o tom, že aktuální návštěvnosti těchto utkání jsou z hlediska svého potenciálu na svém maximu. Jinými slovy, i kdybychom spustili marketingovou kampaň za několik desítek tisíc, tak na stadion nedostaneme o tolik vyšší počet diváku, jak si možná někdo představuje. Bohužel, efektivnost podobných akcí se z historického hlediska nikdy moc nesetkala s úspěchem. Za další je opravdu žádoucí věnovat primární marketingové kanály A-týmu. Pro mládež máme vyhrazené ty sekundární - sociální sítě, web atp. I přesto zkusíme s kolegy, zejména před nadcházejícím play off, ještě nějaký prostor pro propagaci mládežnických zápasů najít.
Hezký den, Aleš Havel
jakub Lochman
10.2.2019, 22:06
Dobrý den,
Po příjezdu na zápas elido exstraligy dorostu s Kladnem jsem schledal podle očekávání, že propagace ze strany klubu nulová, bez ohledu na výsledek mi příjde nedůstijné aby kluci hráli před 50 lidmi ve velké hale. Bez pochyby by je to poté vyburcovalo k minimálně vyrovnému a tak dobrému výkonu jako předvedli Rytííři... Neplánujte společně s ČSLH rozjet kampaň, jak přilákat více diváků, protože česká mládež si to zaslouží už jen pro své srdce a něco čemu jáříkám zbláznění se do hokeje.. Pojjďme to vyzkoušet
Kluci si to zaslouží.
Děkuji Vám za názor.
Jakub Lochman

Odpověď:
Dobrý den,
i my bychom byli rádi, aby na mládežnické zápasy chodilo více fanoušků, nicméně z vlastní zkušenosti víme, že aktuální návštěvnosti těchto utkání jsou z hlediska svého potenciálu na svém maximu. Marketing klubu pracuje s určitým rozpočtem, který chceme maximálně diverzifikovat do propagace A-týmu a který zároveň dokáže klubu zpětně zase nějaké finanční prostředky generovat. Ani ČSLH nehodlá prozatím v tomto ohledu podnikat jakékoliv kampaně.
Hezký den, Aleš Havel
Vlastimil Rozsypal (Hradec Králové)
8.2.2019, 13:03
Chybí informovanost o turnaji , který se koná dnes a zítra na ZS . Kdo za jednotlivá mužstva nastoupí atd.

Odpověď:
Dobrý den,
Mountfield HK není pořadatelem akce. Více informací o turnaji naleznete na facebookové stránce Retro Hockey League.
S pozdravem Jan Vavřina
Petr_Muller
28.1.2019, 15:39
Dobrý den, kdy bude nový díl pořadu Na hokejovém soutoku? Děkuji.

Odpověď:
Dobrý den,
nový díl pořadu Na hokejovém soutoku by měl vyjít právě dnes :-).
S pozdravem Aleš Havel
Zdeněk
27.1.2019, 11:53
Dobrý den pane Havle, rád bych se zeptal, jak to funguje se speciálním vstupem pro děti do 130cm. Jak jsem se sám přesvědčil, tak s dětskou vstupenkou nelze projít přes standardní turnikety a kontrola vás odkáže na speciální vstup. Bohužel tento jediný vstup pro děti je využíván (nebo možná zneužíván) i pro odbavení běžných vstupenek a permanentek. Často se navíc stává, že pokud se někdo/něco zasekne na vedlejším turniketu, tak lidé přebíhají z fronty právě k tomuto vstupu.
Abych byl konstruktivní - nebylo by možné zajistit, aby u tohoto jediného vstupu pro děti bylo přednostní odbavení právě dětských vstupenek? Nebo povolit vstup dětem i přes ostatní turnikety? Zkrátka jakékoliv řešení, které by malým fanouškům pomohlo. Mám pocit, že na začátku to fungovalo tak, že tento vstup byl opravdu jen pro děti a pouze v případě, že byl nevyužitý, tak obsluha nabídla čekajícím z vedlejší fronty, aby šli vstupem pro děti. To si myslím, je docela dobré a fér řešení.
Děkuji

Odpověď:
Dobrý večer,
popsal jste situaci přesně, jak by to mělo fungovat a na čem jsem zároveň domluvený s pořadatelskou službou. Dětské vstupenky jsou prodávány ze separátního systému tak, aby fungovaly jen a pouze přes čtečky. Vzhledem k tomu, že klasické turnikety nemají možnost jednotlivé vstupenky nijak rozřadit podle typu slevy (graficky či světelně), tak z tohoto důvodu je zajištěn pro děti speciální vchod. U něj totiž pořadatelé zcela jednoduše rozpoznají, zda má mladý fanoušek výšku do 130cm či nikoliv. Jak jste ale zmínil výše, tento vchod by měl sloužit primárně pro dětské vstupenky a také akreditace. Pokud tomu bylo při derby jinak, mohli pořadatelé vyhodnotit situaci tak, že uvolnili všechny vstupy pro dosažení maximální možné průchodnosti. V případě, že to takto probíhá i při ostatních utkáních, tak předám zprávu pořadatelské službě, aby dodržovala nastavený systém.
V každém případě děkuji za upozornění.
Hezký zbytek večera, Aleš Havel
Leoš101 (Hradec Králové)
22.1.2019, 12:12
Dobrý den, omlouvám se možná za takový zbytečný dotaz, ale i přesto mě zajímá taková maličkost.
1) U střechy stadionu nad tunelem do kabin visí 4 vlajky. Česká, slovenská, kanadská a lotyšská. Jestli to chápu dobře, tak vyjadřují všechny země, ze kterých jsou naši hráči. V tom případě mi tam ale chybí vlajka Ameriky, jelikož Brandon Maxwell se narodil na Floridě. Nebo se Brandon cítí spíše jako Kanaďan i přesto, že reprezentoval na Olympiádě svoji rodnou zemi? Jinak nejsem žádný fanatický obdivovatel Ameriky, jen se o to zajímám z principu :-)
2) Ještě bych se chtěl zeptat, zda bude nová rolba polepena nějakou reklamou? Takhle čerstvě rozbalená vypadá velmi dobře, ale chápu, že toto je otázka financí a je to asi zajímavé místo pro partnery.
Děkuji.
Leoš Dušek

Odpověď:
Dobrý den,
1) Na podobný dotaz jsme odpovídali ve vedlejší sekci, dovolím si tedy použít stejnou odpověď: "Tuto otázku jsme řešili přímo s Brandonem a on sám se cítí být Kanaďanem, z toho důvodu zastupuje kanadská vlajka také Brandona".
2) Nová elekto rolba je primárně určena pro provoz v malé hale a prozatím není plánován její branding. Musím Vám dát ale za pravdu, že vypadá opravdu pěkně :-).
S pozdravem Aleš Havel
Lukáš Kovařík (Hradec Králové.)
21.1.2019, 18:13
Dobrý večer podlemě měl hlavní sudí Vitkovicím udělit dvouminotoví trest za to že přišli po výpadku elektřiny pozdě na ledvou plochu vůči nám to není fér.To na zimním stadionu nemáte náhradní záložní zdroj na elektřinu. Prosím víc časopisů Bullvíletin dík Kovařík.

Odpověď:
Dobrý den,
počínání sudích není v kompetencích marketingu, nicméně vzhledem k takto výjimečné situaci je zapotřebí trochu shovívavosti. ČPP Aréna nedisponuje náhradním záložním zdrojem a výroba Lvího bulletinu je nastavena na jeho horní hranici, zvyšovat se tedy nebude. Můžete však využívat elektronický bulletin, který je k dispozici v posledním vydání vždy na: mountfieldhk.cz/bulletin.
Hezký den, Aleš Havel
Tom (Hradec Králové)
21.1.2019, 10:54
Dobrý den...chci se zeptat:,proč u nás neprobíhá hokejová tombola ?

Odpověď:
Dobrý den,
hokejovou tombolu nemůžeme v ČPP Aréně spustit výhradně z administrativních důvodů.
S pozdravem Aleš Havel
Další stránky
<<161718192021>>