Marketing
V této sekci můžete pokládat otázky zástupcům marketingu hokejového klubu Mountfield HK. Na dotazy Vám odpoví některý z marketingových pracovníků.
K položení dotazu je nutná registrace, pro kterou platí stejná pravidla jako v případě diskuzního fóra. Prvním krokem je základní registrace, platná po všechna fóra webů eSports.cz, následně je třeba zaslat autorizační e-mail se zvolenou přezdívku na adresu redakce@mountfieldhk.cz. Pokud jste se již dříve zaregistrovali v diskuzi, své údaje můžete okamžitě používat i v této sekci.
Markéta Novotná (Hradec Králové)
1.5.2019, 09:41
Plecháčková (Hradec Králové)
25.3.2019, 17:04
Dobrý den, od kdy se prosím budou prodávat permanentky na další sezonu 2019/2020? Rádi bychom pořídili tuto permanentku jako dárek k narozeninám, které budeme slavit v polovině května.
děkuji
Odpověď:
Dobrý den,
prodej permanentek budeme směřovat opět na měsíc květen, ale momentálně nejsem schopný říct podrobnější informace. Vše se bude nastavovat podle jednání představenstva, které by mělo proběhnout v následujících týdnech. Napište mi na konci příštího měsíce na ales.havel@mountfieldhk.cz, to už by harmonogram prodeje měl být znám.
S pozdravem Aleš Havel
děkuji
Odpověď:
Dobrý den,
prodej permanentek budeme směřovat opět na měsíc květen, ale momentálně nejsem schopný říct podrobnější informace. Vše se bude nastavovat podle jednání představenstva, které by mělo proběhnout v následujících týdnech. Napište mi na konci příštího měsíce na ales.havel@mountfieldhk.cz, to už by harmonogram prodeje měl být znám.
S pozdravem Aleš Havel
bendzi (Hradec Králové)
21.3.2019, 21:14
Dobrý den,
chci se zeptat, jak se tvoří databáze e-mailů pro přednostní on-line nákup vstupenek? (viz dotaz 9.3.2019)
Vstupenky on-ĺine nakupuji, ale žádný e-mail mi nepřišel.
Předem děkuji za odpověď.
Odpověď:
Dobrý den,
databáze e-mailových adres, na které zasíláme odkaz pro přednostní nákup vstupenek, musí být tvořena subjekty, kteří nám pro zasílání elektronické korespondence vzhledem k GDPR udělily svůj souhlas. Zároveň musíme stoprocentně vědět, že se jedná o hradecké fanoušky, proto jsme tuto kampaň odeslali všem permanentkářům a partnerům, od kterých máme písemný souhlas (buď při nákupu permanentky nebo podpisu partnerské smlouvy). Díky oprávněnému zájmu bychom mohli obeslat i fanoušky nakupující vstupenky on-line, nicméně v tomto případě nemáme jistotu, že by odkaz neskončil ve schránce soupeře. Pak by byla celá myšlenka o zvýhodnění hradeckých fanoušků zneužita. Důležité je také zmínit, že se stále jedná o hromadnou korespondenci, spoustu lidí tedy e-mail dostane, ale u některých z nich zpráva skončí v sekundárních složkách (Hromadné, Promoakce, Spam...), které pravidelně nekontrolují.
Hezký den, Aleš Havel
chci se zeptat, jak se tvoří databáze e-mailů pro přednostní on-line nákup vstupenek? (viz dotaz 9.3.2019)
Vstupenky on-ĺine nakupuji, ale žádný e-mail mi nepřišel.
Předem děkuji za odpověď.
Odpověď:
Dobrý den,
databáze e-mailových adres, na které zasíláme odkaz pro přednostní nákup vstupenek, musí být tvořena subjekty, kteří nám pro zasílání elektronické korespondence vzhledem k GDPR udělily svůj souhlas. Zároveň musíme stoprocentně vědět, že se jedná o hradecké fanoušky, proto jsme tuto kampaň odeslali všem permanentkářům a partnerům, od kterých máme písemný souhlas (buď při nákupu permanentky nebo podpisu partnerské smlouvy). Díky oprávněnému zájmu bychom mohli obeslat i fanoušky nakupující vstupenky on-line, nicméně v tomto případě nemáme jistotu, že by odkaz neskončil ve schránce soupeře. Pak by byla celá myšlenka o zvýhodnění hradeckých fanoušků zneužita. Důležité je také zmínit, že se stále jedná o hromadnou korespondenci, spoustu lidí tedy e-mail dostane, ale u některých z nich zpráva skončí v sekundárních složkách (Hromadné, Promoakce, Spam...), které pravidelně nekontrolují.
Hezký den, Aleš Havel
Petr Skalka (Hradec Králové)
19.3.2019, 10:37
Dobrý den, při zápasech play off a plném stadionu, bych očekával větší aktivitu pořadatelské služby. Bloudící diváci, kteří nemůžou najít své místo, posedávající na schodech, přicházející a odcházející během hry a pořadatel ruce v kapse a naprostý nezájem cokoliv řešit a ani ten hokej ho nezajímal !!! S pozdravem P.Skalka
Odpověď:
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a zmíněné připomínky probereme s hlavním pořadatelem. V ideálním případě příště nahlaste sektor a pozici, kde jste nebyl s pořadatelem spokojen.
S pozdravem Aleš Havel
Odpověď:
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a zmíněné připomínky probereme s hlavním pořadatelem. V ideálním případě příště nahlaste sektor a pozici, kde jste nebyl s pořadatelem spokojen.
S pozdravem Aleš Havel
Adamec
12.3.2019, 16:14
Dobrý den,
je možné u turniketů načíst QR kod vstupenky i z displeje mobilu?
Odpověď:
Dobrý den,
ano, je to možné, je však třeba před snímáním nastavit maximální jas displeje mobilního telefonu.
S pozdravem Aleš Havel
je možné u turniketů načíst QR kod vstupenky i z displeje mobilu?
Odpověď:
Dobrý den,
ano, je to možné, je však třeba před snímáním nastavit maximální jas displeje mobilního telefonu.
S pozdravem Aleš Havel
Svoboda
11.3.2019, 10:53
Dobrý den,
Chtěl bych se zeptat, jestli budete od příští sezóny nabízet i na internetu studentské slevy? Nebyl by problém vytvořit v aplikaci ”okno” pro zadání čísla z ISICu. To číslo by se mohlo například vytisknout i na lístek (nebo jen jeho poslední část) a při vstupu se tímto průkazem prokázat.
Odpověď:
Dobrý den,
s vytvořením okna pro ISIC by určitě problém nebyl, nicméně za tuto možnost, resp. aktualizované napojení na databázi, se poskytuje celkem výrazná provize, kvůli které klub tuto funkcionalitu odmítl.
S pozdravem Aleš Havel
Chtěl bych se zeptat, jestli budete od příští sezóny nabízet i na internetu studentské slevy? Nebyl by problém vytvořit v aplikaci ”okno” pro zadání čísla z ISICu. To číslo by se mohlo například vytisknout i na lístek (nebo jen jeho poslední část) a při vstupu se tímto průkazem prokázat.
Odpověď:
Dobrý den,
s vytvořením okna pro ISIC by určitě problém nebyl, nicméně za tuto možnost, resp. aktualizované napojení na databázi, se poskytuje celkem výrazná provize, kvůli které klub tuto funkcionalitu odmítl.
S pozdravem Aleš Havel
Pavel (HK)
9.3.2019, 15:06
Dobrý den,
fanoušci Brna se chlubí tím, že hojně zkupují vstupenky na 1. a 2.ČF do sektoru stání domácí. Prý tam budou ve většině, neuvažovali jste prodej nejprve spustit na prodejně a poté teprve online? Děkuji
Odpověď:
Dobrý den,
uvažovali jsme nad několika variantami, ale na základě zkušeností z minulých let jsme se rozhodli spustit on-line prodej jako první a pro naši databázi e-mailů zaslat přednostní nákup den předem. Tímto krokem jsme nabídli hradeckým fanouškům možnost, aby si vstupenky zakoupili ještě před oficiálním spuštěním prodeje. Dřívější nákup pouze na pokladně by situaci nijak nezlepšil, což dokládá skutečnost, že na první otevření pokladny pro prodej vstupenek na play off, přišlo v neděli 5 zákazníků.
Za další bylo snahou on-line prodej udržet ve stávajícím stavu kvůli lidem z blízkého či dalekého okolí, kteří nemají možnost si pro vstupenky do HK zajet.
Faktem je, že disponujeme enormní kapacitou míst na stání, které nejsou již pro mnohé návštěvníky zajímavé. I kdybychom prodej maximálně posunuli, na fanoušky z hostujícího týmu by jistě potřebný počet míst zbyl. Dle statistik to však prozatím zdaleka nevypadá tak, že by byli příznivci Komety ve většině :-).
fanoušci Brna se chlubí tím, že hojně zkupují vstupenky na 1. a 2.ČF do sektoru stání domácí. Prý tam budou ve většině, neuvažovali jste prodej nejprve spustit na prodejně a poté teprve online? Děkuji
Odpověď:
Dobrý den,
uvažovali jsme nad několika variantami, ale na základě zkušeností z minulých let jsme se rozhodli spustit on-line prodej jako první a pro naši databázi e-mailů zaslat přednostní nákup den předem. Tímto krokem jsme nabídli hradeckým fanouškům možnost, aby si vstupenky zakoupili ještě před oficiálním spuštěním prodeje. Dřívější nákup pouze na pokladně by situaci nijak nezlepšil, což dokládá skutečnost, že na první otevření pokladny pro prodej vstupenek na play off, přišlo v neděli 5 zákazníků.
Za další bylo snahou on-line prodej udržet ve stávajícím stavu kvůli lidem z blízkého či dalekého okolí, kteří nemají možnost si pro vstupenky do HK zajet.
Faktem je, že disponujeme enormní kapacitou míst na stání, které nejsou již pro mnohé návštěvníky zajímavé. I kdybychom prodej maximálně posunuli, na fanoušky z hostujícího týmu by jistě potřebný počet míst zbyl. Dle statistik to však prozatím zdaleka nevypadá tak, že by byli příznivci Komety ve většině :-).
Tom Krátký (Hradec Králové)
8.3.2019, 11:14
Dobrý den.
Rád bych se zeptal na špatně fungující nebo úplně nefunkční televizory na chodbě zs. Poněkud to snižuje kulturní zážitek v případě, že bych chtěl sledovat utkání a nedostanu se včas na své místo v hledišti z jakéhokoli důvodu. Například televizor u stánku u hotelu vlevo vedle hlavního vchodu na zimní stadion nefunguje už od začátku sezóny. A v případě vyprodaných zápasů a předpokládám, že při playoff to tak bude, je škoda nevidět jistě vítězné branky našeho týmu. Děkuji za odpověď.
Odpověď:
Dobrý den,
nefungující televize na spodním ochozu jsou v řešení a pokud vše půjde podle očekávání, tak by měly být vyměněny za nové ještě před letošním play off.
S pozdravem Aleš Havel
Rád bych se zeptal na špatně fungující nebo úplně nefunkční televizory na chodbě zs. Poněkud to snižuje kulturní zážitek v případě, že bych chtěl sledovat utkání a nedostanu se včas na své místo v hledišti z jakéhokoli důvodu. Například televizor u stánku u hotelu vlevo vedle hlavního vchodu na zimní stadion nefunguje už od začátku sezóny. A v případě vyprodaných zápasů a předpokládám, že při playoff to tak bude, je škoda nevidět jistě vítězné branky našeho týmu. Děkuji za odpověď.
Odpověď:
Dobrý den,
nefungující televize na spodním ochozu jsou v řešení a pokud vše půjde podle očekávání, tak by měly být vyměněny za nové ještě před letošním play off.
S pozdravem Aleš Havel
Petr_Muller (Hradec Králové)
24.2.2019, 20:17
Dobrý den, chtělo by to něco udělat z turnikety u hlavního vstupu zimáku, špatně se načítá kód a tak trvá, než se podaří úspěšně projít. Tvoří se kvůli tomu zbytečně fronty. Děkuji.
Odpověď:
Dobrý den,
zatím jsme nedostali žádnou negativní odezvu od pořadatelů, takže by mělo být vše v pořádku. I tak zkusíme funkčnost prověřit, třeba se jedná o vadu jen jedné čtečky. Děkuji za připomínku.
S pozdravem Aleš Havel
Odpověď:
Dobrý den,
zatím jsme nedostali žádnou negativní odezvu od pořadatelů, takže by mělo být vše v pořádku. I tak zkusíme funkčnost prověřit, třeba se jedná o vadu jen jedné čtečky. Děkuji za připomínku.
S pozdravem Aleš Havel
Mirek Moucha
13.2.2019, 13:38
Dobrý den pane Havle, v návaznosti na odpověď panu Lochmanovi mám možná nerealizovatelné nápady.
Informace o zápasech akademie by mohly být i v zápasovém bulletinu na stránce věnované akademii. Také by se mohla využít světelná reklama na hlavní hale a případně i prostor s bannerem před vchodem na ZS. A možná i při zápase A týmu by mohl moderátor, nebo kostka, na zápasy pozvat.
Z vlastní zkušenosti vím jak mají kluci zájem fanoušků rádi (např. výjezd fanklubu na zápas dorostu do Chocně proti Pardubicím).
Pěkný den
MM
Odpověď:
Dobrý den,
předem děkuji za nápady, některé třeba realizovatelné budou.
1) Do bulletinu jsme dosud pozvánky na další mládežnické zápasy nevkládali kvůli termínům mezi uzávěrkou bulletinů a hracími dny. V praxi by to vypadalo tak, že bychom zvali na zápasy hrané třeba za týden a více, což není úplně efektivní. Nicméně to zkusíme do play off a pro další sezónu ještě zvážit.
2) Světelná reklama by se zajisté využít dala, nicméně aktuální smyčka trvá přes půl minuty, přidáním informace o mládežnických zápasech ubíráme prostor pro důležitější oznámení.
3) Grafika v kovové konstrukci před halou je určena pro termíny zápasů A-týmu, chceme to takto udržet po celou sezónu.
4) Ani s multimediální kostkou to není jednoduché, aktuálně máme opravdu značný počet reklamních spotů, které musí být smluvně zajištěné. Zbylý prostor využíváme pro sdělení těch nejdůležitějších informací.
Jak jsem odpovídal v předešlém dotazu, jsme přesvědčeni o tom, že aktuální návštěvnosti těchto utkání jsou z hlediska svého potenciálu na svém maximu. Jinými slovy, i kdybychom spustili marketingovou kampaň za několik desítek tisíc, tak na stadion nedostaneme o tolik vyšší počet diváku, jak si možná někdo představuje. Bohužel, efektivnost podobných akcí se z historického hlediska nikdy moc nesetkala s úspěchem. Za další je opravdu žádoucí věnovat primární marketingové kanály A-týmu. Pro mládež máme vyhrazené ty sekundární - sociální sítě, web atp. I přesto zkusíme s kolegy, zejména před nadcházejícím play off, ještě nějaký prostor pro propagaci mládežnických zápasů najít.
Hezký den, Aleš Havel
Informace o zápasech akademie by mohly být i v zápasovém bulletinu na stránce věnované akademii. Také by se mohla využít světelná reklama na hlavní hale a případně i prostor s bannerem před vchodem na ZS. A možná i při zápase A týmu by mohl moderátor, nebo kostka, na zápasy pozvat.
Z vlastní zkušenosti vím jak mají kluci zájem fanoušků rádi (např. výjezd fanklubu na zápas dorostu do Chocně proti Pardubicím).
Pěkný den
MM
Odpověď:
Dobrý den,
předem děkuji za nápady, některé třeba realizovatelné budou.
1) Do bulletinu jsme dosud pozvánky na další mládežnické zápasy nevkládali kvůli termínům mezi uzávěrkou bulletinů a hracími dny. V praxi by to vypadalo tak, že bychom zvali na zápasy hrané třeba za týden a více, což není úplně efektivní. Nicméně to zkusíme do play off a pro další sezónu ještě zvážit.
2) Světelná reklama by se zajisté využít dala, nicméně aktuální smyčka trvá přes půl minuty, přidáním informace o mládežnických zápasech ubíráme prostor pro důležitější oznámení.
3) Grafika v kovové konstrukci před halou je určena pro termíny zápasů A-týmu, chceme to takto udržet po celou sezónu.
4) Ani s multimediální kostkou to není jednoduché, aktuálně máme opravdu značný počet reklamních spotů, které musí být smluvně zajištěné. Zbylý prostor využíváme pro sdělení těch nejdůležitějších informací.
Jak jsem odpovídal v předešlém dotazu, jsme přesvědčeni o tom, že aktuální návštěvnosti těchto utkání jsou z hlediska svého potenciálu na svém maximu. Jinými slovy, i kdybychom spustili marketingovou kampaň za několik desítek tisíc, tak na stadion nedostaneme o tolik vyšší počet diváku, jak si možná někdo představuje. Bohužel, efektivnost podobných akcí se z historického hlediska nikdy moc nesetkala s úspěchem. Za další je opravdu žádoucí věnovat primární marketingové kanály A-týmu. Pro mládež máme vyhrazené ty sekundární - sociální sítě, web atp. I přesto zkusíme s kolegy, zejména před nadcházejícím play off, ještě nějaký prostor pro propagaci mládežnických zápasů najít.
Hezký den, Aleš Havel
Odpověď:
Dobrý den,
veškeré informace o prodeji permanentek naleznete v článku, který bude vydán na webu klubu v během několika následujících dní.
Hezký den, Aleš Havel