Marketing

V této sekci můžete pokládat otázky zástupcům marketingu hokejového klubu Mountfield HK. Na dotazy Vám odpoví některý z marketingových pracovníků.

K položení dotazu je nutná registrace, pro kterou platí stejná pravidla jako v případě diskuzního fóra. Prvním krokem je základní registrace, platná po všechna fóra webů eSports.cz, následně je třeba zaslat autorizační e-mail se zvolenou přezdívku na adresu redakce@mountfieldhk.cz. Pokud jste se již dříve zaregistrovali v diskuzi, své údaje můžete okamžitě používat i v této sekci.

prosím nevyplňovat

Kašparová (Hradec Králové)
20.5.2019, 08:08
Dobrý den,
kdy bude známa otevírací doba pokladen na červen 2019.

Děkuji za odpověď.
Kašparová ZVFNHK
tel.: 495833488


Odpověď:
Dobrý den,
otevírací doba pokladen na červen 2019 bude zveřejněna do konce tohoto týdne.
S pozdravem Aleš Havel
Zdeněk (Hradec Králové)
16.5.2019, 14:33
dobrý den loni jsem měl permanentku na řadu 16 místo 5 a stála 3000 Kč. Je možné že letos na to stejné místo bude stát permanentka
5100. To znamená zdražení o 2100 Kč. Pokud tomu tak je tak prosím vysvětlení, když není vidět na kostku nad ledem a je tam i omezený výhled na led.

Děkuji za odpopvěď

Zdeněk

Odpověď:
Dobrý den,
v loňské sezóně jste měl základní permanentku v zelené kategorii za 3000 Kč. Pokud si budete stejné místo prodlužovat opět v základní verzi, vyjde Vás na 3300 Kč. Pokud budete ovšem volit variantu sezónní, tak jako majitel karty z předešlého ročníku můžete využít zvýhodněné ceny za 4350 Kč. Cena 5100 Kč patří jiné kategorii.
S pozdravem Aleš Havel
MarS (Hradec Králové)
6.5.2019, 13:05
Dobrý den,

mám na Vás dotaz ohledně sezonních permanentek. Proti loňskému roku uvádíte, že je vstup pouze na zápasy základní skupiny CHL. Znamená to, že s postupem dále v CHL rovnou nepočítáte :-) nebo, že v případě postupu budou vstupné na playoff CHL platit i majitelé sezonní permanentky?

Děkuji za odpověď

Odpověď:
Dobrý den,
letos je tomu opravdu tak, že budou mít majitelé sezónních permanentek umožněn vstup pouze na domácí zápasy základní skupiny CHL. Oproti minulým ročníkům bychom rádi zabojovali o postup v soutěži a negativní dopady ekonomického zatížení účasti v CHL tímto krokem zmírnily.
S pozdravem Aleš Havel
Markéta Novotná (Hradec Králové)
1.5.2019, 09:41
dobrý den, prosím o zaslání možností zakoupení pernamentek. děkuji a přeji příjemný den Markéta Novotná

Odpověď:
Dobrý den,
veškeré informace o prodeji permanentek naleznete v článku, který bude vydán na webu klubu v během několika následujících dní.
Hezký den, Aleš Havel
Plecháčková (Hradec Králové)
25.3.2019, 17:04
Dobrý den, od kdy se prosím budou prodávat permanentky na další sezonu 2019/2020? Rádi bychom pořídili tuto permanentku jako dárek k narozeninám, které budeme slavit v polovině května.
děkuji


Odpověď:
Dobrý den,
prodej permanentek budeme směřovat opět na měsíc květen, ale momentálně nejsem schopný říct podrobnější informace. Vše se bude nastavovat podle jednání představenstva, které by mělo proběhnout v následujících týdnech. Napište mi na konci příštího měsíce na ales.havel@mountfieldhk.cz, to už by harmonogram prodeje měl být znám.
S pozdravem Aleš Havel
bendzi (Hradec Králové)
21.3.2019, 21:14
Dobrý den,
chci se zeptat, jak se tvoří databáze e-mailů pro přednostní on-line nákup vstupenek? (viz dotaz 9.3.2019)
Vstupenky on-ĺine nakupuji, ale žádný e-mail mi nepřišel.
Předem děkuji za odpověď.



Odpověď:
Dobrý den,
databáze e-mailových adres, na které zasíláme odkaz pro přednostní nákup vstupenek, musí být tvořena subjekty, kteří nám pro zasílání elektronické korespondence vzhledem k GDPR udělily svůj souhlas. Zároveň musíme stoprocentně vědět, že se jedná o hradecké fanoušky, proto jsme tuto kampaň odeslali všem permanentkářům a partnerům, od kterých máme písemný souhlas (buď při nákupu permanentky nebo podpisu partnerské smlouvy). Díky oprávněnému zájmu bychom mohli obeslat i fanoušky nakupující vstupenky on-line, nicméně v tomto případě nemáme jistotu, že by odkaz neskončil ve schránce soupeře. Pak by byla celá myšlenka o zvýhodnění hradeckých fanoušků zneužita. Důležité je také zmínit, že se stále jedná o hromadnou korespondenci, spoustu lidí tedy e-mail dostane, ale u některých z nich zpráva skončí v sekundárních složkách (Hromadné, Promoakce, Spam...), které pravidelně nekontrolují.
Hezký den, Aleš Havel
Petr Skalka (Hradec Králové)
19.3.2019, 10:37
Dobrý den, při zápasech play off a plném stadionu, bych očekával větší aktivitu pořadatelské služby. Bloudící diváci, kteří nemůžou najít své místo, posedávající na schodech, přicházející a odcházející během hry a pořadatel ruce v kapse a naprostý nezájem cokoliv řešit a ani ten hokej ho nezajímal !!! S pozdravem P.Skalka

Odpověď:
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a zmíněné připomínky probereme s hlavním pořadatelem. V ideálním případě příště nahlaste sektor a pozici, kde jste nebyl s pořadatelem spokojen.
S pozdravem Aleš Havel
Adamec
12.3.2019, 16:14
Dobrý den,
je možné u turniketů načíst QR kod vstupenky i z displeje mobilu?

Odpověď:
Dobrý den,
ano, je to možné, je však třeba před snímáním nastavit maximální jas displeje mobilního telefonu.
S pozdravem Aleš Havel
Svoboda
11.3.2019, 10:53
Dobrý den,

Chtěl bych se zeptat, jestli budete od příští sezóny nabízet i na internetu studentské slevy? Nebyl by problém vytvořit v aplikaci ”okno” pro zadání čísla z ISICu. To číslo by se mohlo například vytisknout i na lístek (nebo jen jeho poslední část) a při vstupu se tímto průkazem prokázat.

Odpověď:
Dobrý den,
s vytvořením okna pro ISIC by určitě problém nebyl, nicméně za tuto možnost, resp. aktualizované napojení na databázi, se poskytuje celkem výrazná provize, kvůli které klub tuto funkcionalitu odmítl.
S pozdravem Aleš Havel
Pavel (HK)
9.3.2019, 15:06
Dobrý den,

fanoušci Brna se chlubí tím, že hojně zkupují vstupenky na 1. a 2.ČF do sektoru stání domácí. Prý tam budou ve většině, neuvažovali jste prodej nejprve spustit na prodejně a poté teprve online? Děkuji

Odpověď:
Dobrý den,
uvažovali jsme nad několika variantami, ale na základě zkušeností z minulých let jsme se rozhodli spustit on-line prodej jako první a pro naši databázi e-mailů zaslat přednostní nákup den předem. Tímto krokem jsme nabídli hradeckým fanouškům možnost, aby si vstupenky zakoupili ještě před oficiálním spuštěním prodeje. Dřívější nákup pouze na pokladně by situaci nijak nezlepšil, což dokládá skutečnost, že na první otevření pokladny pro prodej vstupenek na play off, přišlo v neděli 5 zákazníků.
Za další bylo snahou on-line prodej udržet ve stávajícím stavu kvůli lidem z blízkého či dalekého okolí, kteří nemají možnost si pro vstupenky do HK zajet.
Faktem je, že disponujeme enormní kapacitou míst na stání, které nejsou již pro mnohé návštěvníky zajímavé. I kdybychom prodej maximálně posunuli, na fanoušky z hostujícího týmu by jistě potřebný počet míst zbyl. Dle statistik to však prozatím zdaleka nevypadá tak, že by byli příznivci Komety ve většině :-).
Další stránky
<<151617181920>>