Marketing
V této sekci můžete pokládat otázky zástupcům marketingu hokejového klubu Mountfield HK. Na dotazy Vám odpoví některý z marketingových pracovníků.
K položení dotazu je nutná registrace, pro kterou platí stejná pravidla jako v případě diskuzního fóra. Prvním krokem je základní registrace, platná po všechna fóra webů eSports.cz, následně je třeba zaslat autorizační e-mail se zvolenou přezdívku na adresu redakce@mountfieldhk.cz. Pokud jste se již dříve zaregistrovali v diskuzi, své údaje můžete okamžitě používat i v této sekci.
JuraMHK (Chlumec nad Cidlinou)
30.10.2024, 20:11
jakublochman
24.9.2024, 15:21
Dobrý den,
Lví buletin letos nebude?
Díky moc
Odpověď:
Dobrý den,
pravidelně v této sezoně Lví bulletin vycházet nebude. Ve hře je jeho vydání k některému z tematických utkání.
S pozdravem Jan Vavřina
Lví buletin letos nebude?
Díky moc
Odpověď:
Dobrý den,
pravidelně v této sezoně Lví bulletin vycházet nebude. Ve hře je jeho vydání k některému z tematických utkání.
S pozdravem Jan Vavřina
PATOLOG (Hradec Králové)
5.9.2024, 22:16
Dobrý večer,
bohužel mi nedá nereagovat na Vaši poslední odpověď pisateli ”LEO_GOLDEN”.
Začal bych asi tím, že pokud aktivity nového ticketingového manažera hodnotíte na výbornou, pak je asi něco špatně. Souhlasím naprosto s pisatelem v tom, že chuť koupit si permanentku by vůbec nebyla, pokud bych hokej nemiloval. Ohledně permanentek a výhod se nezměnilo vůbec nic a fotbal je v tomto značně dál. A bohužel je o moc dál i celkově v marketingu. Pokud tvrdíte, že kritika není na místě, dovolím si oponovat, že kritika rozhodně na místě je, protože oproti fotbalu jsme ve spoustě věcech dost pozadu. A to, že rozdělení soupeřů do dvou cenových skupin podle atraktivity považujete za úspěch, jen dokazuje, že na fanoušcích a jejich názorech vám vůbec nezáleží. Nebo můžete mi prosím říci, v čem spočívá pro fanouška ta výhoda z toho, že na Pardubice se půjde podívat dráž než na Karlovy Vary??? Díky
Odpověď:
Dobrý den,
děkuji za Vaši zpětnou vazbu. Jak jsem zmiňoval, nový ticketingový manažer skočil do své role bez předchozích zkušeností s ticketingem rovnýma nohama a jsem přesvědčen o tom, že to zvládl velice dobře. Jako klub jsme se snažili přinést takovou cenotvorbu, která bude pro fanoušky příznivá a přehledná, zároveň je naší snahou přilákat více diváků i na méně atraktivní zápasy. Samozřejmě víme, že se věci dají a mají posouvat dál, pracujeme na to a věřím, že i pro příští sezonu posuneme prodej permanentek tak, aby byly pro naše fanoušky co nejvíce zajímavé.
S pozdravem Jan Vavřina
bohužel mi nedá nereagovat na Vaši poslední odpověď pisateli ”LEO_GOLDEN”.
Začal bych asi tím, že pokud aktivity nového ticketingového manažera hodnotíte na výbornou, pak je asi něco špatně. Souhlasím naprosto s pisatelem v tom, že chuť koupit si permanentku by vůbec nebyla, pokud bych hokej nemiloval. Ohledně permanentek a výhod se nezměnilo vůbec nic a fotbal je v tomto značně dál. A bohužel je o moc dál i celkově v marketingu. Pokud tvrdíte, že kritika není na místě, dovolím si oponovat, že kritika rozhodně na místě je, protože oproti fotbalu jsme ve spoustě věcech dost pozadu. A to, že rozdělení soupeřů do dvou cenových skupin podle atraktivity považujete za úspěch, jen dokazuje, že na fanoušcích a jejich názorech vám vůbec nezáleží. Nebo můžete mi prosím říci, v čem spočívá pro fanouška ta výhoda z toho, že na Pardubice se půjde podívat dráž než na Karlovy Vary??? Díky
Odpověď:
Dobrý den,
děkuji za Vaši zpětnou vazbu. Jak jsem zmiňoval, nový ticketingový manažer skočil do své role bez předchozích zkušeností s ticketingem rovnýma nohama a jsem přesvědčen o tom, že to zvládl velice dobře. Jako klub jsme se snažili přinést takovou cenotvorbu, která bude pro fanoušky příznivá a přehledná, zároveň je naší snahou přilákat více diváků i na méně atraktivní zápasy. Samozřejmě víme, že se věci dají a mají posouvat dál, pracujeme na to a věřím, že i pro příští sezonu posuneme prodej permanentek tak, aby byly pro naše fanoušky co nejvíce zajímavé.
S pozdravem Jan Vavřina
jkili (Hradec Králové)
31.8.2024, 14:16
Dobrý den,
nemám dotaz, spíš reakci:
-zažitý omyl, jak uvádí již dávno v odpovědi na dané téma prof.P.Oliva, svého času ředitel Ústavu pro jazyk český AV ČR:
citace z jeho delší odpovědi na dotaz: ´je zcela něco jiného, zaměňovat nepřekládání cizích slov do svého jazyka s používáním cizích slov z důvodu, že v daném jazyce nemají většinou jednoslovný překlad. V tomto případě-nepřekládání-jde o ukázku hlouposti autora neznajícího překlad a vydávajícího tuto činnost za obohacování jazyka. Takže když máme slovo poukaz, proč používat cizí voucher, když máme rozpočet, proč používat budget, proč benefit když máme výhodu a lze pokračovat.´ Hlavně to ´používají´ titulovaní spoluobčané. Což je o to větší hrůza, že neumí ani překládat do svého jazyka.
Odpověď:
Dobrý den,
děkujeme za Vaši reakci :-)
S pozdravem Jan Vavřina
nemám dotaz, spíš reakci:
-zažitý omyl, jak uvádí již dávno v odpovědi na dané téma prof.P.Oliva, svého času ředitel Ústavu pro jazyk český AV ČR:
citace z jeho delší odpovědi na dotaz: ´je zcela něco jiného, zaměňovat nepřekládání cizích slov do svého jazyka s používáním cizích slov z důvodu, že v daném jazyce nemají většinou jednoslovný překlad. V tomto případě-nepřekládání-jde o ukázku hlouposti autora neznajícího překlad a vydávajícího tuto činnost za obohacování jazyka. Takže když máme slovo poukaz, proč používat cizí voucher, když máme rozpočet, proč používat budget, proč benefit když máme výhodu a lze pokračovat.´ Hlavně to ´používají´ titulovaní spoluobčané. Což je o to větší hrůza, že neumí ani překládat do svého jazyka.
Odpověď:
Dobrý den,
děkujeme za Vaši reakci :-)
S pozdravem Jan Vavřina
Leo_Golden
30.8.2024, 18:14
Dobrý den celému marketingovému týmu!
Rád bych Vás požádal o Vaše hodnocení off season. Dejte si klidně známku jako ve škole, shrňte dobré věci a případné rezervy.
Z mého pohledu přišla úplně skvělá promo videa na nové posily. Ta vám jdou, vy to víte, fanoušci to vidí, milujeme to. Ale co dál? Prakticky celé léto bylo ticho. Občas se ukážete na nějaké akci a v podstatě se nemůžete dočkat, až se hráči vrátí na led, abyste je mohli začít fotit.
Já rozumím, že je léto obtížným obdobím, ale právě tady by se měla ukázat síla marketingu, s nelehkým obdobím si poradit a držet fanoušky ve střehu. Možná to v takové míře nedělají ani jiné kluby, ale ty tolik nesoupeří o fanoušky.
Právě fotbal má u nás obrovský boom a jejich marketing je mnohem silnější, než náš. Nevím, jaký z něj máte pocit vy, ale mně se to líbí, jak to dělají. Fotbal vůbec nesleduji, ale jejich práce se nedá nepostřehnout. Já měl obrovskou chuť koupit si permici na fotbal, na který bych nechodil, ale jen proto, jak skvěle to udělali se všemi doplňky, kde samotná permice je jen třešnička na dortu.
Na druhé straně u nás nastoupil nový ticketingový manažer a já se těšil, jaké pecky si pro nás připravil. Výsledek? Po několika sezónách jsem neshledal důvod zakupovat permici. Nastalo pár minimálních úprav, na které si už ani nevzpomenu. Když už do výběrového řízení nebyli pozváni všichni kandidáti, opravdu jsem věřil, že máte někoho, kdo do toho bude šlapat a že se z něj posadíme na zadek. Tak kde to je? Málo času pro mě není odpověď. Přes léto jsou kanceláře prázdné.
Proma na přípravné zápasy? 200 stovky za lístek na boleslav. Já chápu, že si každý může zakoupit lístek za 200 i do atraktivního sektoru, kde se stěží dají najít nějaká dvě místa vedle sebe, ale soupeři nejsou tolik atraktivní. Napadlo někoho třeba do proma zápasu dát, že dvě vstupenky získají sezónní permici, byť třeba na stání, zdarma? Nebude tak o lístky na přípravné zápasy větší zájem a nevykompenzuje vám to ”ztrátu” za to, že dva fanoušci získají permici?
Tak budu rád, když se za tím vším ohlédnete, zhodnotíte a třeba odpovíte na mou mírnou frustraci. Těším se, že dresům uděláte skvělé promo, klidně opět formou videa, které vám, ještě jednou, skutečně jdou a respekt za to, jak je umíte prodat.
Nakonec bych rád za všechny fanoušky poprosil, zda je možné sehnat nám nebo zajistit stream na zítřejší zápas se Straubingem.
Děkuji.
Odpověď:
Dobrý den,
postupně k Vašim jednotlivým postřehům a dotazům:
Promo videa: Víme, že nás v této oblasti tlačila v minulosti bota a před loňskou sezonou jsme se rozhodli na tom zapracovat. Máme na ně velice pozitivní ohlasy, včetně toho Vašeho, za což děkujeme. Rádi bychom v podobném trendu pokračovali i nadále.
Léto: Asi mi to nebudete věřit, ale během léta jsme si moc volna neužili. Prakticky po konci uplynulé sezony jsme začali zveřejňovat jména jednotlivých posil a podpisy nových smluv. Postupně, abychom přinášeli důležité a zajímavé informace průběžně a ne formou jednoho článku. Navázal na to prodej permanentek, se kterým jsme letos začali za těch 12 let nejdříve. Spolu s tím jsme představili novou grafickou linku a kampaň Zažij s námi emoce!, se kterou vstoupíme do sezony. Od května do června jsme se postupně zúčastnili pěti akcí (NHL Global Fan Tour, výročí Dopravního podniku, Bezva Fest, Hradecké sportovní hry, OlfinCar trutnovský půlmaraton), k tomu jsme uspořádali dvě velké vlastní – Gladiator Race, kde si fanoušci mohli zasoutěžit s hráči, a fotbal v Malšovicích, který byl svým programem za ty roky jednoznačně nejatraktivnější. Na všech těchto akcích jste mohli potkat hráče na autogramiádě. Zároveň proběhlo několik interních schůzek se zástupci vedení společnosti, kde jsme dopodrobna analyzovali všechny problémy, které nás trápí a hledali cesty, jak je posunout dál. Na základě toho vznikly dílčí úkoly většinou dlouhodobějšího charakteru, na kterých postupně pracujeme. Prozradit můžu třeba to, že z 26 domácích zápasů jich bude přibližně třetina tematická. Průběžně proběhly další aktivity, zmíním třeba tradiční Léto s Mountfieldem HK, workshop pro začínající sportovní novináře, povedenou ročenku apod. Kromě toho jsme poměrně dlouho připravovali dresy na přípravu i extraligu a jednali s uvedenými partnery o možnostech jejich prezentace nebo sestavili rámcový plán k příští sezoně, kdy oslavíme 100 let hokeje v Hradci Králové. Jinými slovy jsme se v létě ani trošku nenudili :-)
Ticketing: Nový ticketingový manažer se zapracovával během dubna, na svou pozici ale oficiálně nastoupil 1.5. A 5.5. jsme zveřejňovali informace o systému prodeje permanentek včetně představení cen permanentek i vstupenek. Osobně si myslím, že toto mluví za vše a kritika není absolutně na místě. A to navíc prošla cenotvorba na naše poměry poměrně velkou revolucí (Ceny jsme zpřehlednili, týmy jsme rozdělili do dvou skupin podle atraktivity soupeřů, zvýšili jsme slevu pro seniory a studenty. Díky tomu budou moci chodit na extraligový hokej od 100 Kč.). Jestli myslíte, že se do výběrového řízení přihlásil kandidát, který má zkušenosti se zajištěním ticketingu na přibližně 30 eventů ročně pro průměrně 4 500 účastníků, tak Vás zklamu. Jakékoliv zkušenosti s ticketingem neměl ani jeden z uchazečů! Nový ticketingový manažer se této složité role zhostil za tak krátkou dobu na výbornou. A stojím si za tím, že přijmout právě jeho bylo nejlepší rozhodnutí.
Přípravné zápasy: Nad cenou vstupenek jsme se pochopitelně zamýšleli a po úvaze se rozhodli pro tento model. Pro informaci loňské první 3 přípravné zápasy navštívilo průměrně 1322 diváků. Letošní průměrně 1603. Není to číslo ideální, stále je na čem pracovat, ale s tímto nárůstem jsme spokojení.
Dresy: Video jste určitě viděl a věřím, že i toto se Vám líbilo. Děkujeme ještě jednou za pochvalu.
Streamy: Snažili jsme se zajistit streamy ze všech venkovních zápasů, ale z Německa se to bohužel nepodařilo. Jinak když jsme u streamů, letos vůbec poprvé jsme vysílali všechny naše domácí přípravné zápasy na našem YouTube kanálu.
Na závěr se vrátím k začátku Vaší zprávy – nezlobte se, ale naši činnost známkovat nechci a nebudu. Snažil jsem se Vám i ostatním fanouškům přinést můj pohled a hodnocení je na každém z Vás. Ostatně to v globálu poznáme v průběhu sezony dle návštěvnosti a průběžné zpětné vazby. Netvrdím, že je vše ideální a všechno děláme dobře. Máme se stále v čem zdokonalovat a posouvat. Věřte ale, že se snažíme dělat maximum ke spokojenosti všech fanoušků.
S pozdravem Jan Vavřina
Rád bych Vás požádal o Vaše hodnocení off season. Dejte si klidně známku jako ve škole, shrňte dobré věci a případné rezervy.
Z mého pohledu přišla úplně skvělá promo videa na nové posily. Ta vám jdou, vy to víte, fanoušci to vidí, milujeme to. Ale co dál? Prakticky celé léto bylo ticho. Občas se ukážete na nějaké akci a v podstatě se nemůžete dočkat, až se hráči vrátí na led, abyste je mohli začít fotit.
Já rozumím, že je léto obtížným obdobím, ale právě tady by se měla ukázat síla marketingu, s nelehkým obdobím si poradit a držet fanoušky ve střehu. Možná to v takové míře nedělají ani jiné kluby, ale ty tolik nesoupeří o fanoušky.
Právě fotbal má u nás obrovský boom a jejich marketing je mnohem silnější, než náš. Nevím, jaký z něj máte pocit vy, ale mně se to líbí, jak to dělají. Fotbal vůbec nesleduji, ale jejich práce se nedá nepostřehnout. Já měl obrovskou chuť koupit si permici na fotbal, na který bych nechodil, ale jen proto, jak skvěle to udělali se všemi doplňky, kde samotná permice je jen třešnička na dortu.
Na druhé straně u nás nastoupil nový ticketingový manažer a já se těšil, jaké pecky si pro nás připravil. Výsledek? Po několika sezónách jsem neshledal důvod zakupovat permici. Nastalo pár minimálních úprav, na které si už ani nevzpomenu. Když už do výběrového řízení nebyli pozváni všichni kandidáti, opravdu jsem věřil, že máte někoho, kdo do toho bude šlapat a že se z něj posadíme na zadek. Tak kde to je? Málo času pro mě není odpověď. Přes léto jsou kanceláře prázdné.
Proma na přípravné zápasy? 200 stovky za lístek na boleslav. Já chápu, že si každý může zakoupit lístek za 200 i do atraktivního sektoru, kde se stěží dají najít nějaká dvě místa vedle sebe, ale soupeři nejsou tolik atraktivní. Napadlo někoho třeba do proma zápasu dát, že dvě vstupenky získají sezónní permici, byť třeba na stání, zdarma? Nebude tak o lístky na přípravné zápasy větší zájem a nevykompenzuje vám to ”ztrátu” za to, že dva fanoušci získají permici?
Tak budu rád, když se za tím vším ohlédnete, zhodnotíte a třeba odpovíte na mou mírnou frustraci. Těším se, že dresům uděláte skvělé promo, klidně opět formou videa, které vám, ještě jednou, skutečně jdou a respekt za to, jak je umíte prodat.
Nakonec bych rád za všechny fanoušky poprosil, zda je možné sehnat nám nebo zajistit stream na zítřejší zápas se Straubingem.
Děkuji.
Odpověď:
Dobrý den,
postupně k Vašim jednotlivým postřehům a dotazům:
Promo videa: Víme, že nás v této oblasti tlačila v minulosti bota a před loňskou sezonou jsme se rozhodli na tom zapracovat. Máme na ně velice pozitivní ohlasy, včetně toho Vašeho, za což děkujeme. Rádi bychom v podobném trendu pokračovali i nadále.
Léto: Asi mi to nebudete věřit, ale během léta jsme si moc volna neužili. Prakticky po konci uplynulé sezony jsme začali zveřejňovat jména jednotlivých posil a podpisy nových smluv. Postupně, abychom přinášeli důležité a zajímavé informace průběžně a ne formou jednoho článku. Navázal na to prodej permanentek, se kterým jsme letos začali za těch 12 let nejdříve. Spolu s tím jsme představili novou grafickou linku a kampaň Zažij s námi emoce!, se kterou vstoupíme do sezony. Od května do června jsme se postupně zúčastnili pěti akcí (NHL Global Fan Tour, výročí Dopravního podniku, Bezva Fest, Hradecké sportovní hry, OlfinCar trutnovský půlmaraton), k tomu jsme uspořádali dvě velké vlastní – Gladiator Race, kde si fanoušci mohli zasoutěžit s hráči, a fotbal v Malšovicích, který byl svým programem za ty roky jednoznačně nejatraktivnější. Na všech těchto akcích jste mohli potkat hráče na autogramiádě. Zároveň proběhlo několik interních schůzek se zástupci vedení společnosti, kde jsme dopodrobna analyzovali všechny problémy, které nás trápí a hledali cesty, jak je posunout dál. Na základě toho vznikly dílčí úkoly většinou dlouhodobějšího charakteru, na kterých postupně pracujeme. Prozradit můžu třeba to, že z 26 domácích zápasů jich bude přibližně třetina tematická. Průběžně proběhly další aktivity, zmíním třeba tradiční Léto s Mountfieldem HK, workshop pro začínající sportovní novináře, povedenou ročenku apod. Kromě toho jsme poměrně dlouho připravovali dresy na přípravu i extraligu a jednali s uvedenými partnery o možnostech jejich prezentace nebo sestavili rámcový plán k příští sezoně, kdy oslavíme 100 let hokeje v Hradci Králové. Jinými slovy jsme se v létě ani trošku nenudili :-)
Ticketing: Nový ticketingový manažer se zapracovával během dubna, na svou pozici ale oficiálně nastoupil 1.5. A 5.5. jsme zveřejňovali informace o systému prodeje permanentek včetně představení cen permanentek i vstupenek. Osobně si myslím, že toto mluví za vše a kritika není absolutně na místě. A to navíc prošla cenotvorba na naše poměry poměrně velkou revolucí (Ceny jsme zpřehlednili, týmy jsme rozdělili do dvou skupin podle atraktivity soupeřů, zvýšili jsme slevu pro seniory a studenty. Díky tomu budou moci chodit na extraligový hokej od 100 Kč.). Jestli myslíte, že se do výběrového řízení přihlásil kandidát, který má zkušenosti se zajištěním ticketingu na přibližně 30 eventů ročně pro průměrně 4 500 účastníků, tak Vás zklamu. Jakékoliv zkušenosti s ticketingem neměl ani jeden z uchazečů! Nový ticketingový manažer se této složité role zhostil za tak krátkou dobu na výbornou. A stojím si za tím, že přijmout právě jeho bylo nejlepší rozhodnutí.
Přípravné zápasy: Nad cenou vstupenek jsme se pochopitelně zamýšleli a po úvaze se rozhodli pro tento model. Pro informaci loňské první 3 přípravné zápasy navštívilo průměrně 1322 diváků. Letošní průměrně 1603. Není to číslo ideální, stále je na čem pracovat, ale s tímto nárůstem jsme spokojení.
Dresy: Video jste určitě viděl a věřím, že i toto se Vám líbilo. Děkujeme ještě jednou za pochvalu.
Streamy: Snažili jsme se zajistit streamy ze všech venkovních zápasů, ale z Německa se to bohužel nepodařilo. Jinak když jsme u streamů, letos vůbec poprvé jsme vysílali všechny naše domácí přípravné zápasy na našem YouTube kanálu.
Na závěr se vrátím k začátku Vaší zprávy – nezlobte se, ale naši činnost známkovat nechci a nebudu. Snažil jsem se Vám i ostatním fanouškům přinést můj pohled a hodnocení je na každém z Vás. Ostatně to v globálu poznáme v průběhu sezony dle návštěvnosti a průběžné zpětné vazby. Netvrdím, že je vše ideální a všechno děláme dobře. Máme se stále v čem zdokonalovat a posouvat. Věřte ale, že se snažíme dělat maximum ke spokojenosti všech fanoušků.
S pozdravem Jan Vavřina
LoganHradec
12.8.2024, 08:01
Dobrý den. Z jakého důvodu nejdou přeposlat sezónní permanentky z aplikace na přípravný zápas 13.8.2024. Nemůžeme se zúčastnit a rádi bychom je přeposlali kamarádovi. Děkuji.
Odpověď:
Dobrý den, máte pravdu, že to nebylo možné. Jednalo se o technický problém, který je již vyřešen a vše by mělo být funkční. S pozdravem Jiří Novák
Odpověď:
Dobrý den, máte pravdu, že to nebylo možné. Jednalo se o technický problém, který je již vyřešen a vše by mělo být funkční. S pozdravem Jiří Novák
Leo_Golden
18.7.2024, 11:48
Dobrý den,
kolik budou stát lístky na přípravné zápasy?
Díky!
Odpověď:
Dobrý den, dozvíte se v tomto týdnu, kdy budou na klubovém webu k dispozici informace o prodeji vstupenek na přípravná utkání. S pozdravem Daniel Krátký
kolik budou stát lístky na přípravné zápasy?
Díky!
Odpověď:
Dobrý den, dozvíte se v tomto týdnu, kdy budou na klubovém webu k dispozici informace o prodeji vstupenek na přípravná utkání. S pozdravem Daniel Krátký
Matpet
4.5.2024, 14:23
Dobrý den,
budete shánět před novou sezónou nějaké brigádníky? Pokud ano, jak si můžu tuto pozici pohlídat nebo kde se přihlásit?
Děkuji, hezky den
Odpověď:
Dobrý den,
v případě že bychom sháněli brigádníky, bude tato výzva na našem webu. Zároveň bereme na vědomí Váš zájem a případně se Vám ozveme.
S pozdravem Jan Vavřina
budete shánět před novou sezónou nějaké brigádníky? Pokud ano, jak si můžu tuto pozici pohlídat nebo kde se přihlásit?
Děkuji, hezky den
Odpověď:
Dobrý den,
v případě že bychom sháněli brigádníky, bude tato výzva na našem webu. Zároveň bereme na vědomí Váš zájem a případně se Vám ozveme.
S pozdravem Jan Vavřina
VS16
18.4.2024, 17:57
Dobrý den,
Neuvažujete o posílení turniketů u vstupu kromě klasických scanerů ještě o čtečku NFC čipů? Permanentky a online nakoupené lístky by se daly přidat do mobilních peněženek, nemuselo by se nic zbytečně tisknout nebo nosit plastová kartička u sebe. A kdo by vyloženě chtěl “home-print ticket”, připlatil by si při koupi. Permanentky by taky mohly být ve variantě “bez plastu” levnější, navíc by se fanouškům na konci sezony pouze prodlužovala platnost tokenu.
Děkuji za odpověď,
Vít Svoboda
Odpověď:
Dobrý den,
technické možnosti (turnikety) nám toto bohužel neumožňují, takže o tomto aktuálně neuvažujeme. Nicméně ani v současné době není potřeba nic tisknout nebo mít u sebe fyzicky permanentku. Vstupenku i permanentku můžete mít nahranou v mobilní aplikaci telefonu a při příchodu pouze načíst QR kód.
S pozdravem Jan Vavřina
Neuvažujete o posílení turniketů u vstupu kromě klasických scanerů ještě o čtečku NFC čipů? Permanentky a online nakoupené lístky by se daly přidat do mobilních peněženek, nemuselo by se nic zbytečně tisknout nebo nosit plastová kartička u sebe. A kdo by vyloženě chtěl “home-print ticket”, připlatil by si při koupi. Permanentky by taky mohly být ve variantě “bez plastu” levnější, navíc by se fanouškům na konci sezony pouze prodlužovala platnost tokenu.
Děkuji za odpověď,
Vít Svoboda
Odpověď:
Dobrý den,
technické možnosti (turnikety) nám toto bohužel neumožňují, takže o tomto aktuálně neuvažujeme. Nicméně ani v současné době není potřeba nic tisknout nebo mít u sebe fyzicky permanentku. Vstupenku i permanentku můžete mít nahranou v mobilní aplikaci telefonu a při příchodu pouze načíst QR kód.
S pozdravem Jan Vavřina
Honza78 (Hradec Králové)
26.3.2024, 16:14
Dobrý den,
vím, že se to tu před pár lety probíralo, ale přesto se opět zeptám, kdy plánuje klub změnu loga? Nebo aspoň odhad do kolika let.
Děkuji
H78
Odpověď:
Dobrý den,
nové logo a klubovou identitu bychom měli rádi připravenou pro sezonu 2025/26, která bude jubilejní 100. v hradecké historii.
S pozdravem Jan Vavřina
vím, že se to tu před pár lety probíralo, ale přesto se opět zeptám, kdy plánuje klub změnu loga? Nebo aspoň odhad do kolika let.
Děkuji
H78
Odpověď:
Dobrý den,
nové logo a klubovou identitu bychom měli rádi připravenou pro sezonu 2025/26, která bude jubilejní 100. v hradecké historii.
S pozdravem Jan Vavřina
Odpověď:
Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz, aktuálně prověřujeme možnost implementace platební brány do systému pro nákup vstupenek. S pozdravem Jiří Novák