Ing. Aleš Kmoníček, generální manažer
Vážení fanoušci,v rubrice „Ptejte se“ Vám rád odpovím na veškeré Vaše dotazy, které se týkají činností v rámci našeho klubu. Nebráním se kritice ani připomínkám, žádám Vás jen o to, aby jednotlivé otázky byly psány slušnou formou – na všechny takové skutečně velmi rád odpovím. Pokud budou dotazy obsahovat osobní útoky a vulgarizmy, budou redakcí smazány.
Podpora fanoušků je pro klub velmi důležitá a věřte, že děláme vše pro to, aby se v Hradci Králové dál hrál kvalitní hokej na co nejvyšší možné úrovni. Rovněž děláme vše pro to, abyste Vy, fanoušci, byli spokojeni. Děkuji Vám za Vaši podporu. Těším se na úspěšnou hokejovou sezónu a přátelskou komunikaci.
Technické otázky prosím směřujte na redakci webu.
Vyvarujte se prosím pokládání stejných otázek nebo těch, které již byly zodpovězeny. Děkuji.
S úctou
Ing. Aleš Kmoníček,
generální manažer klubu Mountfield HK, a.s.
K položení dotazu je nutná registrace, pro kterou platí stejná pravidla jako v případě diskuzního fóra. Prvním krokem je základní registrace, platná po všechna fóra webů eSports.cz, následně je třeba zaslat autorizační e-mail se zvolenou přezdívku na adresu redakce@mountfieldhk.cz. Pokud jste se již dříve zaregistrovali v diskuzi, své údaje můžete okamžitě používat i v této sekci.
stále věřím, že se naše hra zlomí, zlomí a že začneme vyhrávat. Chci se zeptat, Adamovi Musilovi po této sezoně konci smlouva v Pardubicích, přemýšleli jste oslovit tohoto hráče na příští sezónu a přivést jo do HK?
Děkuji Vám za brzkou odpověď a s pozdravem Honza
Odpověď:
Dobrý den,
my samozřejmě také.
Omlouvám se, ale nechci úplně komentovat naše konkrétní kroky ohledně vyjednávání s novými hráči, resp. hráči z jiných klubů.
Děkuji za pochopení.
1) uplatníte opci na Patrika Marcela a Marka Zachar?
2) Jak jde prodlužovaní smlouvy u Chrise Lalancetta a Adama Novotného?
3) Hledáte stále posilu do branky na tuto sezonu? nebo vas Laurikainen výkony v posledních 2 zápasech přesvědčil?
Děkuji za odpoved
Odpověď:
Dobrý den,
1) V tuto chvíli nejsme rozhodnuti.
2) Prozatím nemám zprávu od Chrisova agenta a s Adamem bychom snad měli mít finální jednání v pondělí.
3) Díváme se po hráčích na všechny posty.
Mám dotaz a připomínku. Nevadí mi když se prohraje po bojovném výkonu a když kluci žerou led, ale to co teď předvádíme je ostuda. Na stadion budu chodit dál ale nechápu jak po tomhle výkonu může trenér říct že jsme hráli vlastně skvěle. Co s klukama je? Tohle není ten Hradec na který chceme chodit na stadion a na který jsme hrdý. Věřím že to tým v sobě má a proto se ptám jestli přijdou po dnešku nějaké změny? Nemyslím si že je hlavní problém v brankovišti protože Eetu dnes chytal dobře ale kluci vypadají jako kdyby je ten hokej nebavil a nedáváme spoustu šancí. Myslím že nějak okysličit kádr je potřeba. Děkuji za odpověď a doufám že se obraz hry zlepší
Odpověď:
Dobrý den,
zápas s MB nebyl dobrý, zejména výsledek. Jsme neskutečně "jaloví" v zakončení, a tam já vidím největší problém našich současných výsledků.
Nevím, jaké okysličení máte na mysli. Trenéři mají k dispozici kádr, kde jsou mimo sestavu 3 hráči a je na nich, zda je použijí či nikoliv. Jestli máte na mysli nahradit naše hráče některými hráči z Kolína a naopak, tak je to velmi složité, jelikož drtivá většina hráčů již v Kolíně dle platné legislativy hrát nemůže a brát si některé hráče z Kolína, kteří neodvádějí dobré výkony, není také dle našeho názoru správným řešením. Možnost pro trenéry to však je.
Odpověď:
Dobrý den,
souhlasím, že jsem měli s MB vyhrát, ale to bychom museli něco proměnit.
Co se týká trenéra a změny, tak Váš názor respektuji, ale nesouhlasím s Vámi. Na druhou stranu je pravdou, že je na trenérech, aby společně s hráči něco změnili a zlepšili výsledky.
Je potřeba říct, že většina změn v kádru byla vynucená a neplánovaná a zřejmě se na našich výkonech a výsledcích tyto změny podepsaly.
Samozřejmě, že trenéři s hráči jejich chyby a další herní situace konzultují. Dělají to každý den, ale pak je již na hráčích, jak si to přenesou do zápasu.
Nespokojenost vedení se současnými výsledky a výkony hráči opakovaně slyšeli. Další kroky jsou interní záležitostí klubu.
Odpověď:
Dobrý den,
předběžný odhad našeho doktora ohledně doby léčení se pohybuje kolem 14 dnů.....
vy jste mne ale špatně pochopil pane inženýre. Jak psal StepCloser, mě jde výhradně o sektor hostí, kde ty problémy jsou. V Pardubicích máme také zákaz vnášení lahví a kelímků do sektoru a přesto je náš sektor vždy plný. Takže si nemyslím, že bychom stejným zákazem přišli o fanoušky. Navíc - pokud přijdeme o ty fanoušky, kteří jezdí na výjezd jen dělat bordel, bude to jedině dobře.
Myslím, že není třeba být naštvaný, jde mi pouze o zdraví lidí, kteří chodí na stání blíže k sektoru hostí, tam jsou totiž normální lidé i třeba s dětmi, ne žádný kotel a je otázkou času, než někdo utrpí zranění.
Co se týče Enteria arény, tam je problém ten, že kotle jsou umístěny vedle sebe, takže tam ty lahve od domácích létají prakticky každé utkání. Ale kotelníci jsou zvyklí a chrání se, kdežto u nás v ČPP aréně chodí vedle sektoru hostí normální lidé.
Hezký den
Odpověď:
Dobrý den,
nám jde také o zdraví lidí, což si Vy asi nemyslíte, resp. jste se v podobném duchu vyjadřoval.
Co se týká sektoru hostů a zákazu vnášení občerstvení, je to varianta, s kterou pracujeme v rámci vyhodnocení incidentu a nastavení preventivních opatření.
Myslím, že Patologovi nejde o zákaz občerstvení v hledišti plošně na stadionu (včetně domácích fanoušků), ale jen a výhradně o kotel hostí. Dokonce ani hosté rozeseti po stadionu na sezení nevadí, protože od nich zpravidla nic nelétá. Jedná se jen o kotel hostů a jen u některých týmů. Kdybychom o tyto ”fanoušky” přišli, tak to zase tak špatné nebude... :-) Moje otázka tedy: Proč nejde udělat selektivní rozhodnutí, aby do kotle hostujícího tými nesměly být proneseny láhve, kelímky a třeba pyrotechnika?
Odpověď:
Dobrý den,
i o této možnosti uvažujeme.
Chtěl bych se zeptat, jestli už v klubu pracujete na cenotvorbě, grafice a celkové strategii prodeje permanentek na příští sezonu? Loni jsme bohužel nevyužili laufu po playoff a začali jsme prodávat s obrovským zpožděním ve stejný den jako Votroci na zbrusu nový Malšák. Bylo by podle mě dobré se letos připravit a začít prodávat co nejdříve.
Já vlastně nechápu, proč klub nezačne prodávat permanentky na novou sezonu už během playoff? Vždyť na led si může dát reklamu “Kup si permici na sezonu 24/25”, na kostce může běžet reklama s QR kódem na stranky, kde by se pořídila a bylo by určitě mnohem lepší, než vypustit dva billboardy někam do města. Divák si spíš pořídí permanentku, když chodí na ten hokej a má to před očima, než někdy na začátku léta. V NHL taky prodávají permanentky na konci sezony a asi k tomu mají dobrý důvod. Je nějaký relevantní důvod, proč to nezkusit taky?
Děkuji za odpovědi
Odpověď:
Dobrý den,
přeposílám odpověď od šéfa marketingu.
Celková příprava prodeje permanentek se všemi dílčími úkony je poměrně náročný proces, který vyžaduje svůj čas. Vloni by bylo skutečně ideální začít prodávat permanentky již v průběhu semifinále nebo finále. Bohužel jsme však s organizací zápasů i dalších akcí během tohoto hektického vrcholu sezony měli tolik práce, že nebylo v našich silách bezproblémově zabezpečit přípravu a samotný prodej permanentek. Zásadně do tohoto promluvily také docela rozsáhlé personální změny, kterými klub na přelomu sezon 2022/23 a 2023/24 procházel.
Co se týče prodeje na příští ročník, v nejbližším období se tomu budeme postupně věnovat. Budeme nastavovat mimo jiné zmíněnou strategii prodeje a uvidíme, zda bude z našeho pohledu přínosnější zahájit prodej ještě na konci této sezony, nebo až na začátku příští. Každopádně počítáme s tím, že prodej by měl letos začít určitě dříve než tomu bylo vloni.
já opravdu nevím, jestli si rozumíme. Pane inženýre, chodíte někdy mezi obyčejné fanoušky na tribuny, do kotle nebo do sektorů na stání? Obzvlášť třeba na derby nebo na zápasy s Kometou? Jde mi o to, že fanoušci Komety, Mladé Boleslavi či Dynama prostě nemají dostatečné IQ na to, aby pochopili, že hodit přes plot plnou zavřenou PET láhev je o vážné zranění. Mě trochu přijde, že přispíváte k té eskalaci násilí a vlastně to celé legalizujete, když event manager napíše, že bude konzultovat se zástupci Dynama rozhodnutí o nevpouštění fanoušků s kelímky do sektoru hostí. Nemělo by to být přesně naopak?
Že by neměl být vpuštěn žádný fanoušek s kelímkem nebo PET láhvemi do sektoru? Já jsem nikdy nezažil, že by náš fanoušek na domácím utkání házel tyto lahve do sektoru hostů. Bohužel ale z jejich sektoru ty lahve létají pravidelně. Jsem ochoten podstoupit to riziko v PCE a být v kotli při derby, ale nejsem ochoten tolerovat, že u nás v HK je do sektoru s pitím pustíme a oni pak zraní nějakého fanouška či fanynku. To tolerovat nechci a nebudu a nemůžete se divit, že někdo z fanoušků na to zareagoval a šel si to s dotyčným do sektoru hostí vyřídit. Zkuste trochu přemýšlet - kdyby ta láhev trefila vaše dítě nebo manželku, mluvil byste stejně?
Takže - vážně chcete tolerovat toto obrovské nebezpečí pro naše fanoušky nebo vám záleží na bezpečnosti domácích fanoušků (potažmo všech fanoušků)? Pokud nebude klub chránit fanoušky a minimalizovat riziko újmy na zdraví, pak se nemůžeme divit, že návštěvnost klesá.
Děkuji
Odpověď:
Dobrý den,
myslím, že by to nebylo poprvé, co si nerozumíme.
Každopádně se pokusím reagovat na Vaše vyjádření a otázky.
Občas chodím mezi obyčejné fanoušky na chvilku při zápasech, občas při přestávkách, prohlížím stánky, VIP prostory. Zápasy ale hlavně sleduji z méně hlučného místa, abych na to měl patřičný klid. Pokud si myslíte, že nám nejde o fanoušky nebo nám je vše, o čem píšete, lhostejné, tak je to opravdu nesmysl a přesvědčovat Vás nebudu.
Zkoušeli jsme zavést zákaz nošení občerstvení do hlediště a ani si neumíte představit, jaká vlna kritika se na nás snesla. Tento zákaz můžeme jako klub vydat a určitě by to snížilo riziko házení předmětů na led či mezi fanoušky. Otázkou však zůstává, o kolik fanoušků bychom tímto krokem přišli, já myslím, že o hodně.
V prohlášení i dalších odpovědích jsem psal, že na rozboru tohoto incidentu intenzivně se zástupci Policie a pořadatelské služby pracujeme, zrovna dnes jsme měli společné setkání. Chceme zjistit všechny dostupné informace a na základě těchto potrestat viníky, ať už z řad fanoušků (hradeckých či pardubických) a případně i z řad pořadatelské služby. Poté učiníme všechna dostupná a smysluplná preventivní opatření, aby k takovým incidentům již nedocházelo.
Že jste něco neviděl, neznamená, že se to nestalo. A věřte, že zkouším přemýšlet a to poměrně často :-).
Na Vaši poslední otázku je asi zbytečné odpovídat, ale když už se ptáte, tak NE, NECHCEME.
Odpověď:
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu. S režií jsme to probírali a náš požadavek na častější opakování herních situací jim sdělili. Je to ale zase na úkor jiných možností, např. záběrů na fanoušky do hlediště, propagace doprovodných aktivit klubu apod. Jinými slovy se spolu s režií snažíme najít balanc, který bude pro nás i fanoušky v rámci našich omezených možností nejlepší.