Ing. Aleš Kmoníček, generální manažer
![](/foto/vedeni/2019/kmonicek_alesA.jpg)
v rubrice „Ptejte se“ Vám rád odpovím na veškeré Vaše dotazy, které se týkají činností v rámci našeho klubu. Nebráním se kritice ani připomínkám, žádám Vás jen o to, aby jednotlivé otázky byly psány slušnou formou – na všechny takové skutečně velmi rád odpovím. Pokud budou dotazy obsahovat osobní útoky a vulgarizmy, budou redakcí smazány.
Podpora fanoušků je pro klub velmi důležitá a věřte, že děláme vše pro to, aby se v Hradci Králové dál hrál kvalitní hokej na co nejvyšší možné úrovni. Rovněž děláme vše pro to, abyste Vy, fanoušci, byli spokojeni. Děkuji Vám za Vaši podporu. Těším se na úspěšnou hokejovou sezónu a přátelskou komunikaci.
Technické otázky prosím směřujte na redakci webu.
Vyvarujte se prosím pokládání stejných otázek nebo těch, které již byly zodpovězeny. Děkuji.
S úctou
Ing. Aleš Kmoníček,
generální manažer klubu Mountfield HK, a.s.
K položení dotazu je nutná registrace, pro kterou platí stejná pravidla jako v případě diskuzního fóra. Prvním krokem je základní registrace, platná po všechna fóra webů eSports.cz, následně je třeba zaslat autorizační e-mail se zvolenou přezdívku na adresu redakce@mountfieldhk.cz. Pokud jste se již dříve zaregistrovali v diskuzi, své údaje můžete okamžitě používat i v této sekci.
chtěl bych si udělat jasno. Oba trenéři prohlásili jak se spolu v pohodě dohodnou, ok. Kdo ale bude mít finální slovo k sestavě na zápas a tím pádem i největší zodpovědnost za výsledek? Když odpovíte, že oba stejnou, pak to bude vůči jednomu nefér (až budou na ”koberečku”), který třeba při tvorbě sestavy ustoupil.
Odpověď:
Dobrý den,
podívejte, je to pro všechny nová situace a všechny detaily naší nové spolupráce v tuto chvíli znát ani nemůžeme. Prozatím se trenéři na všem domluvili a postupem času budeme řešit další věci. Pokud by došlo k problému, který by nebyli trenéři schopni vzájemně vyřešit, mám pravomoc rozhodnout já. Trenéři toto vše vědí a doufám, že na to budou brát ve své budoucí vzájemné spolupráci zřetel. Musíme tomu dát čas.
Odpověď:
Dobrý den,
zatím jsem o tom neuvažovali. V tuto chvíli jsme rádi, že někteří naši hráči dostávají šanci v CHANCE lize.
jeden z trenéru musí být v zápise veden jako hlavní trenér, kdo to bude?
Děkuji
Odpověď:
Dobrý den,
i toto je na domluvě. Ve včerejším zápase tam byl napsán T. Martinec.
Odpověď:
Dobrý den,
zřejmě já :-). Všichni trenéři budou ve stejném dresscodu, tzn. v oblecích. Na "zmrzlejších" stadionech (např. Litvínov, Olomouc) mají samozřejmě povoleno sportovní oblečení včetně teplých bund.
jak vážné je zranění Petra Koukala a za jak dlouho bude připraven do zápasu? Děkuji
Odpověď:
Dobrý den,
není vážné, měl nastřelené stehno. Zítra by měl již nastoupit.
1) Asistenti Krátoška - Svoboda s týmem pokračují nebo se s nimi klub rozloučí? Nikde jsem o tom nenašel článek.
2) Je klub schopen finančně reagovat na příchod Vladimíra Růžičky? Velmi často jste tady odpovídal, že vždy koukáte u hráčů na finanční stránku, zda klub na to finančně má. Je toto stejný případ? Máme skutečně finance na příchod dalšího trenéra? Nehrozí nějaká větší ztráta z hospodaření, která by mohla klubu do budoucna uškodit i ve spolupráci s druhým majitelem Městem Hradec Králové?
Děkuji a po včerejšku přeji ještě pevnější nervy. Teď budete čelit dotazům možná více než obvykle. Hezky den
Leoš
Odpověď:
Dobrý den,
1) Měli by s týmem pokračovat, případné změny jsou na rozhodnutí dvojice hlavních trenérů.
2) Jelikož to klub udělal, tak je :-). Samozřejmě nemůžeme teď předvídat případné další nepředpokládané výdaje do konce sezony a navíc konečný výsledek hospodaření ovlivňuje mnoho dalších faktorů. Klub v žádném případě nechce dělat žádné kroky, které by narušily vztah mezi oběma majiteli.
Nemám nic proti rozhodnuti představenstva klubu ohledně rozšíření trenérského týmu, ale jestliže každý člen představenstva má svědomí čisté, prosím o zveřejněňí jejich hlasování. Nic se tím samozřejmě nezmění, ale...... Já jsem Hradečák!
Odpověď:
Dobrý den,
musím Vás zklamat, ale interní záležitosti klubu nebudu zveřejňovat.
Odpověď:
Dobrý den,
poměr hlasování Vám samozřejmě nesdělím, jelikož se jedná o interní záležitost klubu. Ostatní věci, když dovolíte, komentovat nebudu. Na svůj názor máte samozřejmě nárok a navíc jste položil i dotaz, takže v pohodě :-).
uvažujete prosím o nějaké změně ohledně nevyužívaných permanentních vstupenek. Něco ve stylu fotbalové Slávie - nejdeš, můžeš nabídnout k prodeji + když nebudeš chodit pravidelně, nemáš nárok na stejné místo následující rok. Chodím na stání s malým synem a rád bych si občas pořídil i vstupenky na sezení ( dvě vedle sebe), ale velice často to je nemožné. Pak přijdeme na stadion a cca 1/5 sedaček je volná. Myslím, že se jedná stále o stejná místa, zřejmě hlavně firemní permanentky. Konkrétní příklad bude nyní Kladno, na sezení vyprodáno a uvidíme kolik lidí opravdu dorazí. Návštěvy jsou dle mého názoru špatné viz včerejšek a toto by mohlo pomoci. Chápu, že permanentkář také nemůže na každý zápas a zpětný prodej místa by mu mohl roční vstupenku prolevnit + pomoci návštěvnosti.
Díky moc
Odpověď:
Dobrý den,
níže odpověď našeho šéfa ticketingu:
"O možnosti uvolňování permanentek přemýšlíme už relativně dlouhou dobu, nicméně stále nejsme ve stavu, kdy by byla tato funkcionalita u nás v klubu provozuschopná. Stále totiž narážíme na několik úskalí. Toto bude totiž nejlépe fungovat v klubech, které mají sezení vyprodané, což se týká právě fotbalové Slávie či hokejové Komety. V jejich případě poptávka převyšuje nabídku a nový zákazník tak může pouze zakoupit uvolněné místo. V našem případě je to komplikovanější, jelikož máme volných sedadel stále dost a pokud by někdo nechtěl vyloženě místa v červené zóně, tak si vybere v modré, resp. zelené. Pokud bychom mu totiž umožnili nákup uvolněného místa, musíme dostatečně motivovat permanentkáře k nabídnutí jeho sedačky, a to poměrnou částí za cenu vstupenky. Klub v tomto případě tedy přichází o rozdíl ceny, protože jak jsem zmínil výše, zákazník by si na normálních okolností zakoupil vstupenku za standardní cenu. Za další je třeba počítat se skutečností, že je v hale opravdu značné množství sponzorských permanentek, které z velké části představují Vámi zmíněná volná místa na neatraktivních utkáních. Na majitele těchto karet by se uvolňování nevztahovalo, jelikož se jedná o dlouhodobé partnery, které nemůžeme odměnit jako klasické fanoušky (vrácením částky na účet či slevou na další permanentku), protože je hodnota jejich permanentek součástí reklamního plnění. Otázka tedy zní, pokud z našeho seznamu karet vyjmeme všechny permanentky partnerské, kolik lidí by tuto možnost reálně využívalo? Určitě toto téma nezavrhuji, budeme se snažit do budoucna vymyslet schopný systém, který ocení jak fanoušci, tak bude přínosný pro klub, ale není to zcela jistě otázkou této sezóny. Aktuálně se pracuje například na vytvoření modulu kvůli EET, které bude v našem případě podléhat ticketingu od příští sezóny. Vyjma zápasů s Pardubicemi a Kladnem se určitě místa na sezení zakoupit dají a věříme, že se budou návštěvnosti postupně zvyšovat."
chtěl jsem se zeptat, jestli neuvažujete o změně hymny na tu, která zde byla již za první ligy. Ta aktuální, se podle mého názoru moc neuchytila a moc ji v hale není rozumět, mimo to jsem poslední dobou místo ní slyšel na začátku zápasu písničku ”Rob Zombie - Dragula”, což je podle mě škoda.
Děkuji za odpověď.
Odpověď:
Dobrý den,
změnu jsme i na popud některých fanoušků provedli, ale je jasné, že se nikdy netrefíme do vkusu všech :-). Písničku, o které hovoříte, pouštíme na přání našich hráčů.