Ing. Aleš Kmoníček, generální manažer

Vážení fanoušci,

v rubrice „Ptejte se“ Vám rád odpovím na veškeré Vaše dotazy, které se týkají činností v rámci našeho klubu. Nebráním se kritice ani připomínkám, žádám Vás jen o to, aby jednotlivé otázky byly psány slušnou formou – na všechny takové skutečně velmi rád odpovím. Pokud budou dotazy obsahovat osobní útoky a vulgarizmy, budou redakcí smazány.

Podpora fanoušků je pro klub velmi důležitá a věřte, že děláme vše pro to, aby se v Hradci Králové dál hrál kvalitní hokej na co nejvyšší možné úrovni. Rovněž děláme vše pro to, abyste Vy, fanoušci, byli spokojeni. Děkuji Vám za Vaši podporu. Těším se na úspěšnou hokejovou sezónu a přátelskou komunikaci.

Technické otázky prosím směřujte na redakci webu.

Vyvarujte se prosím pokládání stejných otázek nebo těch, které již byly zodpovězeny. Děkuji.

S úctou
Ing. Aleš Kmoníček,
generální manažer klubu Mountfield HK, a.s.

K položení dotazu je nutná registrace, pro kterou platí stejná pravidla jako v případě diskuzního fóra. Prvním krokem je základní registrace, platná po všechna fóra webů eSports.cz, následně je třeba zaslat autorizační e-mail se zvolenou přezdívku na adresu redakce@mountfieldhk.cz. Pokud jste se již dříve zaregistrovali v diskuzi, své údaje můžete okamžitě používat i v této sekci.

prosím nevyplňovat

drdolek
5.2.2020, 11:50
Dobrý den. Chtěl jsem si před zápasem na památku koupit šálu k finále CHL. Neměli. Podobné zkušenosti mají desítky mých známých a prodalo by se zřejmě o stovky šál víc... část příjmů klubů je jistě i z prodeje reklamních předmětů... chce to být připraven nic víc🤷♂

Odpověď:
Dobrý den,
fan shop připraven byl, ale vzhledem k tomu, že dostal podklady od CHL pro výrobu šál a puků s velkým zpožděním, podařilo se vyrobit jen omezení množství, které bylo ihned vyprodáno.
Honza78 (Hradec Králové)
5.2.2020, 11:18
Dobrý den,
chtěl bych poděkovat celému týmu od A po Z a i těm borcům, kteří v šibeničním termínu předělali stadion, že jste zvládli organizaci na výbornou. Show byla výborná a lidé se bavili. Prohra sice zamrzí, ale tajně jsme také doufali v opak. Nevadí - tak jsme druzí no a có.
Když už jsme se nezapsali do historie ČR v LM, tak aspon do té hradecké.Pro nás to byl a je nezapomenutelný zážitek. Soupeř byl opravdu silný. Snad se nám zase podaří hrát LM, ale ted zpátky na zem a soustředit se na ELH. Poděkujte vícemistrům!

Děkuji, Hradec olé !

Honza

Odpověď:
Dobrý den,
děkujeme za pochvalu, která určitě potěší. Váš vzkaz, stejně jako další vzkazy, v kabině vyřídím....
VS16
5.2.2020, 09:16
Dobrý den,

Uspořádání a organizace celého finále proběhla na jedničku, za to Vám a Vašemu manažerskému týmu patří velké uznání.

Myslíte, že takto dobře zvládnutý finálový zápas by mohl přesvědčit český hokejový svaz, aby uspořádal nějaký přátelský zápas reprezentace u nás v Hradci? O nedostatcích haly to podle mě není, když se přípravy před MS hrají v Jihlavě či ve Znojmě.

Děkuji za odpověď a děkuji za Vaši práci pro klub

Odpověď:
Dobrý den,
děkujeme za pochvalu, která patří především mým spolupracovníkům, odvedli opravdu skvělou práci :-).
Svaz o naší schopnosti něco podobného zorganizovat dobře ví :-). Na možnosti hostit "nějaké" utkání naší seniorské reprezentace pracujeme a za cca 10 dní máme v HK již schůzku ohledně konkrétní akce, která by se u nás mohla konat v dubnu.
Jinak oficiální akci reprezentace, resp. oficiální zápas či turnaj organizovaný IIHF u nás hrát nemůžeme, jelikož naše mantinely a plexiskla nesplňují požadavky IIHF.
Austin007 (Hradec Králové)
5.2.2020, 07:47
Dobrý den.

Mám na Vás jeden dotaz, který je ale potřeba vysvětlit v širším rozsahu. Před časem jsem navštívil veřejně dostupný internetový portál našeho včerejšího soupeře ve finále CHL. Všiml jsem si možnosti nákupu vstupenek na zmiňované utkání a k mému překvapení jsem si je mohl zakoupit. Až později jsem zjistil, že jsem udělal to nejlepší, co jsem mohl, protože by na mne díky distribuci 24 hodin před oficiálním prodejem žádná nezbyla. Sledoval jsem dění na stránkách hokejového Mountfieldu, abych věděl, jak přistoupí k organizaci samotného vstupu a případné umístění českých fanoušků v sektoru hostí. Nejprve byli fanoušci upozorněni na speciální turniket, kterým budou procházet a že budou vpuštěni POUZE do sektoru hostů. Posléze byla hokejovým klubem provedena informační korekce na vytvoření sektoru pro fanoušky zakoupivší vstupenky na webu Frolundy v sektoru hostů. Dále vydána informace, že klub umožní vstup těmto osobám kterýmkoliv turniketem a kamkoliv. Z tohoto je patrné, že jste se rozhodli nebránit zaujmout místo ke stání kdekoliv na stadionu, samozřejmě s ohledem kde bude volné místo a kde je to povoleno, protože někteří lidé využili času otevření hokejové haly již v čase, jež jste deklarovali. Zájem byl obrovský a někteří diváci s cílem vidět tento mimořádný okamžik pro všechny nadšence tohoto úžasného sportu, což je mimochodem princip zakoupení vstupenky, chtějí následně překvapivě i hokejové utkání vidět. Konečně se dostávám k meritu věci, čímž je náš naprosto oprávněný vstup do sektoru, dle vstupenky tedy STÁNÍ – sektor hostů a jak je po několika minutách možné, že nás pořadatelská služba, která nás na základě platné vstupenky, vpustila do uvedeného sektoru, vyvádí mimo tento sektor? Nevím, jestli si uvědomujete, že v čase, kdy nám toto příkoří bylo provedeno již nikde místo, odkud byste mohl sledovat finále, neseženete. Dále mne zajímá situace kolem údajných 300 míst, původně do zmiňovaného sektoru, ale jak uvádím, Vy jste vydali prohlášení, že umožníte stát těmto lidem kdekoliv v povolených zónách. To jako kde, když stadion praskal ve švech a bylo více než evidentní, že kapacita haly byla překročena, můžete mi toto osvětlit? Víte, fandím hradeckému hokeji již pěknou řádku let, ale některé věci, které se dějí v poslední době, mi můj náhled trochu kazí. Na závěr mi dovolte pogratulovat k včerejšímu historickému úspěchu a děkuji za odpověď. S pozdravem Filip
Odpověď:
Dobrý den,
jedním z požadavků CHL bylo zajistit separátní odkaz na prodej vstupenek tak, aby si fanoušci Frölundy mohli zakoupit jejich alokovaný počet míst v hale. Dle regulativ Ligy mistrů jsme byli povinni jim vyblokovat minimálně 10% celkové kapacity. Tento odkaz jim byl zaslán po dohodě přednostně, aby mělo vedení Frölundy dostatek času na interní rozeslání mezi své fanoušky. K internímu rozeslání mailingem však nedošlo a možnost nákupu vstupenek do sektoru hostů byla zveřejněna na webu soupeře, ke kterému přirozeně získali přístup i naši fanoušci. Ti tedy začali vstupenky do sektoru hostů skupovat a snižovat tak celkový počet míst vyhraněných pro fanoušky Frölundy (sektor hostů, který je ohraničený plotem, měl být adekvátně rozšířen tak, aby se tam všech 689 fanoušků vešlo). Po finálním zjištění, kolik hradeckých fanoušků si koupilo vstupenku do sektoru hostů, jsme byli nuceni naše stanovisko změnit a z hlediska plynulejšího provozu v hale, uvolnit vstup těmto lidem do haly i ostatními turnikety a poskytnout jim možnost zůstat v domácím prostoru na stání. Dle informací z ticketingu jsme věděli, že si do sektoru hostů koupilo vstupenku přesně 217 Švédů, což byla téměř maximální kapacita tohoto sektoru po umístění vozu ve spodní části. Jinými slovy, standardní kapacita sektoru na stání je 300 osob, ale vzhledem k prezentaci vozu Škoda jsme mohli do sektoru hostů umožnit vstup pouze 220 lidem. S pořadatelskou službou jsme se zejména vzhledem k bezpečnosti dohodli na tom, že do sektoru pro hosty budou vpouštět pouze švédské fanoušky s platnou vstupenkou do tohoto prostoru a ostatní hradecké fanoušky směřovat do prostoru vedlejšího. Dalším důvodem vykázání hradeckých fanoušků, a to především těch, kteří neoprávněně vstupovali do sektoru hostů otvorem u sektoru „A“, byla stížnost samotných fanoušků Frölundy. Včerejší zápas byl z hlediska návštěvnosti velmi specifický, jelikož poprvé za posledních 7 let, neplatily téměř žádné permanentky. Standardně se stává, že část permanentkářů na zápas nedorazí a jejich místa obsazují ostatní návštěvníci. Včera však téměř každý, kdo měl vstupenku, na zápas zavítal, což v reálu ještě umocnilo naplněnost haly. V neposlední řadě je si třeba uvědomit, že bylo v hale několik stovek osob s akreditací CHL, kteří v návštěvnosti nejsou zahrnuty.

Honza13
5.2.2020, 06:33
Dobrý den, sice nemám dotaz, nicméně jsem si Vás vybral a chci Vás požádat o předání vzkazu do kabiny. Hráči a štábe jsme na Vás hrdí, dokázali jste hrozně moc. Finále i cesta do něho pro nás byla fantazije . Byli a jste skvělí hokejisté. Díky za neskutečný vlastně skutečný zážitek.

Odpověď:
Dobrý den,
vzkaz milerád předám.
Honza78 (Hradec Králové)
4.2.2020, 13:15
Dobrý den,
vzkažte hráčům ať zapomenou na všechny trable, starosti a vlítnou na ně se vším všudy. Nemáme co ztratit, ale naopak jen získat. Je to jen jeden jediný zápas a každý je porazitelný. Užijme si to naplno! Fandí Česká republika a nejen ona!

Hradec oléé

Honza


Odpověď:
Dobrý den,
díky za podporu. To už asi nestihnu, ale ani nemusím. Kluci si to uvědomují a jsou na zápas celí žhaví..... :-).
HRADEC OLÉ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MARA73 (Hradec Králové)
3.2.2020, 21:51
Dobrý den, mám dotaz na soutěž, kterou jste propagovali na stránkách klubu, jedná se o soutěž se Škodovkou,
já sám jsem se zúčastnil dvou, jak na zápas s Pardubicemi, tak i teď s Frolundou, nikde není žádné vyhodnocení, nikde se nedočtu kdo vyhrál, myslím, že by jste jako klub měli zvažovat co propagujete a k čemu propůjčujete svoje jméno. Podle mě jde jen zístkávání dat pro prodejce všeho možného a ne o akci pro fanoušky.

Odpověď:
Dobrý den,
my jsme tuto soutěž propagovali (nasdíleli) dle pokynů BPA (marketingový partner extraligy a ČSLH), ale vyhodnocení a další procesy vztahující se k této soutěži již neřídíme, jelikož je to plně v rukou BPA a firmy Sport-Invest Marketing. Zvažovat to moc nemůžeme, jelikož ve smlouvě s BPA máme tyto aktivity jako jednu z našich povinností. Vyhodnocení najdete na www.soutez-skoda.cz .
Dave.21
3.2.2020, 13:02
Dobrý den, junioři Jakub Váchal, Matěj Morong a Petr Poppel jsou s reprezentací U19 a na zítřejší finále tak nebudou k dispozici?

Odpověď:
Dobrý den,
do nominace se dostali Váchal s Morongem, Poppel je "pouze" náhradník. V souladu s předpisy CHL může hrát zítra stejně jen jeden hráč U20, což bude Jakub Váchal. Matěj Morong tedy odjel na sraz reprezentace sám.
King32 (Hradec Králové)
3.2.2020, 12:39
Dobrý den,

mám prosím tři dotazy:

1. Jak to vypadá s případným prodloužením kontraktu Petra Zámorského?
2. Existuje nějaká naděje udržet v týmu Kevina Klímu i na další sezonu(y)?
3. Jak vnímáte poněkud vlažné herní vstupy týmu do utkání? Mě osobně mnohdy přijde, že v první třetině nejdeme vyhrát, ale jdeme si jen zahrát hokej.

Děkuji a přeji hodně zdaru :-)

Odpověď:
Dobrý den,
1) jsem v jednání s jeho agentem a čekám reakci na náš návrh.
2) ano, i na tomto pracuji.
3) pokud k něčemu podobnému dojde, určitě se nejedná o to, že by hráči nechtěli hrát. Do většího rozboru se nebudu pouštět, jelikož to je parketa pro trenéry.
Přeji hezký zbytek dne.
Honza13
3.2.2020, 09:54
Dobrý den, mám dotaz. Bylo by možné na stránky umístit pár foto z přeměny ledové plochy, jak se připravuje na ligu mistrů? A jeden postřeh , ta nová světla vy nemusela lítat po fanoušcích. PO takovém přímém zásahu do očí opravdu cca 1 minutu nevidím vúbec nic. Šlo by s tím něco udělat?

Odpověď:
Dobrý den,
video z příprav arény na finálové utkání CHL včetně fotografií zpracováváme a bude předběžně zveřejňováno.
Světelné efekty a jejich použití je plně v režii CHL, tudíž s tím nic nenaděláme.
Další stránky
<<158159160161162163>>