Diskuzní fórum

Pokud chcete diskutovat, prosím přihlaste se, nebo si vytvořte nový účet.
Filtr: výpis příspěvků ze dne "2024-9-3" |  vypnout filtr
 
Koukám Vsetín - Kometa 4:2. V Rondu už také rozpouštějí led? Smajlík
03.09.2024, 19:38
Reakce na sejkorka13: Určitý veřejný tlak na kultivaci dresů nese své ovoce, což osobně vítám. Ale jako vše to nese také náklady a každý má trochu jinou výchozí pozici. Jinak to má Sparta, jinak to má podnikový klub typu Třinec a jinak to má skromná Olomouc. Téměř jisté je, že partner, který souhlasí se změnou barvy svého loga, o něco sníží svoje plnění. Je poté na klubu, jakou cestou od onoho partnera získá rozdíl. Jakou jinou plochu či prostor mu nabídne. Například Sparta udělala ze svého dresu exklusivní prostor pro dva partnery. Ale Sparta, kromě faktu, že sídlí v bohaté aglomeraci, disponuje O2Arenou. A s tou se dá velmi dobře pracovat. Časem tuto výhodu získá Brno. A hradecký fanda si, otevřeně řečeno, může jen přát, aby ji časem nezískali jižní sousedé. Bohatí si mnohem spíše koupí skybox v moderní hale než na zimáku z druhé poloviny 20. století. Ego pana DDReal nepodceňuju, ale on má i jiný problém s logem. A mají ho i jiné firmy založené v 90. letech. Mají původní logo a nikdy neměly vzhledem k předmětu svého podnikání potřebu ho měnit. A nyní je jeho použití ve světě sportovního marketingu o to složitější. Rebranding společnosti, jak je zde poznamenáno, není levná záležitost ani u hokejového klubu. Natož u společnosti, která má stamilionové obraty, ale rebranding pro svou hlavní činnost vlastně nijak nepotřebuje. Vizuál z přelomu tisíceletí je zde stále s námi. Abychom se vrátili domů, tak společnost MTF od roku 2006 trvá pozici v názvu klubu. Má to svá jasná pro, ale také nějaká proti. Sumasumárum není to úplně snadný proces pro nikoho.
…” hradecký fanda si, otevřeně řečeno, může jen přát, aby ji časem nezískali jižní sousedé. Bohatí si mnohem spíše koupí skybox v moderní hale”…

…a ta moderni hala ma byt jako kde??
V soucasnem smradlonovskem stanku smutku??
Nebo ve smyslene virtualni arene toho jizniho kaspara??

Hradec NIKDY nebude pod kuratelou tech kasparu z jihu!!! Smajlík Smajlík
03.09.2024, 17:06
Upřímně bych to viděl spíše na Blain + Pavelka, Jergl (C - A+A). Toho Poura bych asi nepochopil..😅
Do Prahy na Media day za nás odjeli Blain, Pour a Pavelka. Že by noví C a A+A? Smajlík
Určitý veřejný tlak na kultivaci dresů nese své ovoce, což osobně vítám. Ale jako vše to nese také náklady a každý má trochu jinou výchozí pozici. Jinak to má Sparta, jinak to má podnikový klub typu Třinec a jinak to má skromná Olomouc. Téměř jisté je, že partner, který souhlasí se změnou barvy svého loga, o něco sníží svoje plnění. Je poté na klubu, jakou cestou od onoho partnera získá rozdíl. Jakou jinou plochu či prostor mu nabídne. Například Sparta udělala ze svého dresu exklusivní prostor pro dva partnery. Ale Sparta, kromě faktu, že sídlí v bohaté aglomeraci, disponuje O2Arenou. A s tou se dá velmi dobře pracovat. Časem tuto výhodu získá Brno. A hradecký fanda si, otevřeně řečeno, může jen přát, aby ji časem nezískali jižní sousedé. Bohatí si mnohem spíše koupí skybox v moderní hale než na zimáku z druhé poloviny 20. století. Ego pana DDReal nepodceňuju, ale on má i jiný problém s logem. A mají ho i jiné firmy založené v 90. letech. Mají původní logo a nikdy neměly vzhledem k předmětu svého podnikání potřebu ho měnit. A nyní je jeho použití ve světě sportovního marketingu o to složitější. Rebranding společnosti, jak je zde poznamenáno, není levná záležitost ani u hokejového klubu. Natož u společnosti, která má stamilionové obraty, ale rebranding pro svou hlavní činnost vlastně nijak nepotřebuje. Vizuál z přelomu tisíceletí je zde stále s námi. Abychom se vrátili domů, tak společnost MTF od roku 2006 trvá pozici v názvu klubu. Má to svá jasná pro, ale také nějaká proti. Sumasumárum není to úplně snadný proces pro nikoho.
Nejvíc super ty černý.Červená taky dobrý.Světlé jsou taková klasika už zaběhnutá spíš.Ale od příští sezony uvidíme teprve velké změny... Smajlík Smajlík
dresy ?
za mě dobrý, vypadá to, že je nový trend v klubech, možná se ústupky na dresech objeví jako protihodnota na mantinelech a ledě - uvidíme..
- zeptám se kamaráda, je mezi těmi kdo souhlasil a přišel o výrazně barvy

pár poznámek z diskuzí...

- barevně se BPA a její partneři přizpůsobili, když se na dresu klubu přizpůsobili partneři klubu...
- někde to šlo, někde ne, většinou tam, kde je ego majitele nad trendem...
-v jednom nejmenovaném klubu, na transparentní reklamu přistoupila část partnerů, až na majitele a jeho mateřskou firmu, prý kvůli finančáku...ostatní partnery napříč extraligou také řeší finančák a jsou to velké částky, přesto je reklama transparentní.. realita bude asi jiná, tj. ego majitele...
-tak tam mají tradičního kočkopsa... část, transparentní, část barevných... , tam to bude asi trvat nejdéle..
- za nedořešený doping určitě nemůže MHK.. a dostaneme naloženo od některých fans při každé sebemenší příležitosti a zámince .. a bude to trvat dlouho...
- postup MHK s novou identitou chápu, logo je jen část i když podstatná.. a klub se rozhodl takto, prostředky věnoval tam, kde to asi víc hořelo..
- město představilo novou identitu s tím, že chce, aby jeho organizace podle něj 100 % pracovali od roku 2025, mimo jiné těmi organizacemi jsou i FCHK a MHK, které novou identitu zapracovali už do probíhající sezony, protože přesahuje do roku 2025
-MHK novou identitu nezmění "průběžně", ale skokově, tedy od příští sezony a na to se těšíme a držíme palce.. bude žlutá ?

- ve čtvrtek asi na živo v Bolce..

- těším se na sezonu...
Zobrazit od data:
Počet příspěvků na stránku:

Zaregistrujte si své uživatelské jméno a nikdo se za vás již na fóru nebude vydávat! Základní registrace je zdarma.

Jsou diskuse vaším denním chlebem? Pořiďte si profi-registraci s vlastní ikonkou, prohledáváním dalšími službami. To vše jen za jednu SMS! více o profi registraci.

 
  • Pro přispívání do diskuzního fóra je kromě základní registrace nutné zažádat o povolení Vaší přezdívky. Jste-li již registrovaní, autorizační e-mail s přezdívkou, kterou jste zvolili při registraci, odešlete na e-mailovou adresu redakce@mountfieldhk.cz. Heslo pro přihlášení na diskuzní fórum v e-mailu neuvádějte.
  • Chcete-li udělat nový řádek, stačí zařádkovat enterem, netřeba používat html tagy.
  • Děkujeme, že se zde na fóru budete chovat jako slušní lidé.
    Redakce si vyhrazuje právo mazat vulgární, urážlivé nebo nesmyslné příspěvky, stejně tak příspěvky obsahující osobní útoky. V krajním případě pak odepřít přístup uživateli.